Beutyblogtopic XL #15

Pedo’s gonna pedo.
Hij doet dit al sinds de eerste keer dat ik op zijn profiel keek in 2016 of zo. Onverbeterlijk.

10 likes

Vind het wel een beetje flauw geloof ik om het profiel van iemand die zelf al een half jaar niks geplaatst heeft en dus echt geen actieve “influencer” is uit te pluizen en kijken wat hij volgt.

4 likes

deze volwassen man volgt honderden minderjarige meisjes en dit is je eerste reactie?

17 likes

Maar dit is toch niet perse waar? Deze conclusie hebben wij hier getrokken, maar het lijken me echt van die standaard instagram baddies die door zo veel mannen gevolgd worden.

Kijk ik vind het nog steeds walgelijk dat mannen geilen op vrouwen die er zo jong uit zien/zijn, maar ik snap niet helemaal hoe hij hier nou relevant is.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt, ik had geen idee dat hij al een halfjaar inactief was (hoewel zijn laatste post van 12 augustus is, ik ga ervan uit dat hij vervolgens nog wel stories zal hebben geplaatst?), aangezien ik hem zelf niet volg.
Ik was vorig jaar echter zodanig gechoqueerd door het ““schandaal”” van de jonge jonge meisjes die hij volgde, dat ik er vandaag plotseling aan moest denken en benieuwd was wat hij uitspookte. Ik haal mijn post wel weg als dit alleen maar flauw is, maar ik vind wel dat je als persoon met 27k volgers ongeacht hoe actief je bent je wel mag verwachten dat mensen in je volglijst neuzen - ik heb overigens helemaal niet hoeven te zoeken, want de eerste vier profielen van het lijstje waren gelijk tienermeisjes. Het eerste profiel was er eentje met naaktfoto’s, waar het jonge meisje duidelijk heel heftig gephotoshopt was/met AI was gemaakt. Ik vind dat voor iemand die jarenlang youtuber is geweest een heel gekke keuze (naast uiteraard naar om te zien dat dit iemands voorkeuren zijn).

Ik denk dat jij andere profielen hebt gezien dan ik, ik heb het wel over meisjes die misschien wel meerderjarig zouden kunnen zijn, maar wel echt veel jonger ogen. Ik heb geen elfjarigen gezien in tegenstelling tot vorig jaar, maar ig baddies heb ik het niet over, hoor.

7 likes

nee dit is al vaker besproken, hij volgt profielen met jonge meisjes met (bijna) naaktfoto’s en hij is ook wel eens privé gegaan of heeft ze ontvolgd oid nadat het werd besproken volgens mij. als je als volwassen man zulke accounts volgt ben je gewoon smerig en als je niet wilt dat mensen je volglijst kunnen zien moet je maar privé gaan

15 likes

Oke ja ik snap nu wat jullie bedoelen. Die eerste die ik zie is duidelijk AI maar ook duidelijk…. jong

Ik zag eerst alleen accounts met 1.2 mil volgers

3 likes

Daar heb je wel een punt ja, true

2 likes

Hij is nog wel actief op stories. Ik zag laatst nog dat Serena een verhaal van hem deelde.

1 like

WTF ik keek in z’n volgend lijst en omg eerste profiel dat ik zag

Rob Verbon. Wat is er gebeurt met RobEnRita?!?! Delen ze geen insta meer saampjes? Staat Rita tegenwoordig alleen achter planten verstopt?

29 likes

Gatverdamme de reacties onder de fotos van die meisjes zijn ook gewoon walgelijk. Een account genaamt ‘coolestdad’ met profielfoto van zn gezin, die gewoon schaamteloos vunzige dingen achterlaat onder naaktfotos van zo n meid. Ja coolestdad man, weet je vrouw en dochter hier ook van?? Echt walgelijk, ZO veel van deze mannen ook. Wat is dit vkkr wereld joh… (duidelijk 1 waarin pedofilie nog altijd door veel mannen als prima wordt gezien)

Sorry voor deze rant. Verbaas mij hier keer op keer over.

16 likes

Toevallig zag ik deze vandaag. Leeftijden van mannen vs de leeftijd van vrouwen die voor hun het meest aantrekkelijk is, in vergelijking met hoe dat is voor vrouwen richting mannen.

Mannen zijn soms zo gross

25 likes

Waar kom je zoiets tegen haha?

5 likes

Lol waar is dit nou op gebaseerd :joy: ziet er zeer betrouwbaar uit

15 likes

tiktok zeker haha

11 likes

Ja haha😂 geen idee of het klopt of niet

7 likes

Typisch weer dat Mascha en Gregor een podcast maken over non-monogamie in HUN relatie en dat het vervolgens alleen maar over een of andere tv show gaat of de momenten dat ze uiteindelijk toch niets hebben gedaan…

:sweat_smile:

7 likes

Ja ze praten heel veel maar zeggen eigenlijk helemaal niets :joy:

21 likes

Like usual.

12 likes

Ik geloof wel dat er een kern van waarheid in zit in die grafiek.
In de podcast van de Mediameiden ging het over een onderzoek naar gasten en presentatoren in Op1. T/m 30 was de man-vrouw verdeling gelijk, maar bij 50 jaar was nog maar 25% vrouw en bij 70 jaar nog maar 20 o.i.d. En de oudste vrouwelijke presentator is jonger dan de jongste mannelijke presentator :woozy_face: Oude mannen mogen wel op tv maar oude vrouwen blijkbaar niet… :smiling_face_with_tear:

13 likes