Het strookt opzich wel met mijn idee dat de meeste mannen gewoon grote tieners (oke 20/21) in een volwassen lichaam zijnš«
Best logisch dat ze dan forever op hun leeftijdsgenoten vallen, hun ontwikkeling stagneert gewoon en vrouwen ontwikkelen door
Nee daar trap ik niet inš¤£
Dit dus. En volgens mij is de enige reden dat hun podcast zo hoog scoort dat mensen toch hopen op sleaze and dirt. Spoiler alert: die komt er niet. Dus je kunt je tijd waarschijnlijk beter besteden.
Vond dat ze echt veel luisteraars hadden op spotify. Zit er zelf niet bij, want kan het niet aan.
Ik ben benieuwd of het zo blijft als ze andere onderwerpen gaan bespreken. Verwacht het eigenlijk niet.
Nostalgie? Het boek van Britney S. was ook niet goed maar heb ik gekocht voor het gevoel dat ik als kind had.
Precies want ik had er 0 interesse in maar na 4 dagen ziek en thuis met Corona dacht ik dan in godsnaam maar naar de trioverhalen luisterenā¦slechter ga ik me toch niet voelen.
Nou weer een luisteraar erbij, maar ze hebben een aparte definitie van non monogamie. Fijn als het voor hen werkt trouwens. Maar verwacht er gewoon niks van.
Net als van de vlogs, daar hoef je ook niks van te verwachten
Vergelijk je nu Britney Spears met Maschaā¦
Britney S. omdat je bang bent dat ze gaat googelen en hier uitkomt?
Hahahaha nee ben lui
Haha, ik zag deze post vanmiddag en wilde je nog taggen, maar je komt zelf al met een antwoord
Hier heeft een journalist maar wat opgeschreven met lukraak wat footnotes tussendoor geplempt.
Hoe vaak kun jij sterven?
Sorry maar het is geen biologische aantrekkingskracht als je er vanuit gaat dat er een evolutionaire component aan zit. Want dan gaat het om succesvol je genen door te geven en dat kan niet als je nageslacht sterft.
En sure onze vruchtbaarheid gaat op een zeker moment achteruit (van mannen ook maar er is meer onderzoek nodig) en ik ben even op Wikipedia gaan neuzen (want wat @tessel al zegt een soort healthy cosmopolitan is geen goede bron want er staat zoveel pseudowetenschappelijke onzin in dat soort bladen. Met een bron die totaal anders geĆÆnterpreteerd is ) en mijn conclusie is a) het is niet zo kort door de bocht en b) er is meer onderzoek nodig omdat je voor fertiliteit nog altijd ook een man nodig hebt.
Maar tldr mannen boven de 25 die zich voornamelijk aangetrokken voelen tot 18-20 jarigen en zeggen dat het biologisch is zijn viespeuken die iets wat gecompliceerd is simplificeren zodat het hun viespeukerij goedpraat en dat is
Amen sister
Maar ze zijn qua gedrag heel volwassen! Oude zielen!