Nee dit is slimme marketing door free advertising. Mascha tuinde erin met de repost en nu staat de webshop ook nog hier vermeld.
Sarcastisch omdat het lelijk is?
Of sarcastisch omdat dit een enorm brandgevaar is??!
Omdat ze zo enorm lelijk zijn.
Ik vind het een beetje vies uitzien. Alsof die kaarsen beginnen te schimmelen
Ik dacht eerst dat dit weer een nieuwe variant op de tompouce was haha. Pas toen ik beter keek, zag ik wat het was
Weer die gedroogde vekruimelde rozen die met elke Etsy bestelling meekomen. Mag je lekker weer stofzuigen achteraf
Lijkt niet helemaal de bedoelingš. Is de kaars dan ook vanuit 1 kant versierd? Dat staat toch gek.
Ik moet hieraan denken dat toen een tijd geleden elke influencer spon had van Magnum en ze die ijsjes gingen versieren met allemaal zooi erop. Nooit begrepenā¦
Hoe eet je dit, en die magnum heeft toch al genoeg smaak? Op een brownie snap ik dit nog wel.
Dit mogen ze zo bij mij afleveren. Een Bossche bol kan ik al nooit zonder te knoeien eten dus dit neem ik ook wel voor lief.
Ja ik dacht letterlijk frikandellen in roze glazuurš
Het had gekundā¦
Life of Yvonne heeft juice over Hella Huizinga op insta
Was dat niet een bestie van Mascha?
Ze betaald niet en ze is naar tegen haar personeel en stagiaires dat is zoān beetje de juice in het kort.
Ja wordt besproken in het influencertopic. Er komt morgen een afl van Boos
Zijn mensen nou serieus boos dat Mascha naar Disney is gegaan?
Support disney israel of wat is de link?
Wat heftig zoveel reacties. Zouden dat nou echt allemaal volgers zijn of gaat dit rond onder pro Palestina accounts?
Disney heeft vlak na de start van dit conflict geld gedoneerd aan hulporganisaties in Israƫl. Ook grote bedrijven als Mac Donald en Starbucks hebben dat gedaan. Daar mag je dus blijkbaar ook niet meer komen
Haha nee de mensen die meedoen aan de boycot komen dus daar idd ook niet. Wat jij zelf doet moet je natuurlijk gewoon zelf weten
(sorry, allergisch voor alles wat begint met ādit MAG IK blijkbaar ook al niet meerā)
Er is opgeroepen tot een boycot, maar de keuze is aan jou.
Ik heb begrepen dat de boycots op Starbucks wel effect hebben (weet niet hoe legitiem de bron was). Zelf heb ik van de week nietsvermoedend een maandje Disney+ afgesloten. Maar stel je voor dat men een maand overslaat of minder Starbucks haalt, dan voelen die bedrijven dat dus echt wel.
Alleen in deze context dat Mascha dus blijkbaar allemaal boze reacties krijgt dat ze naar Disney gaat komt het er dus voor een aantal luidruchtige mensen op neer dat je/men er inderdaad niet meer mag komen.
Dus ja als je meedoet met een boycot dan kom jij inderdaad niet meer bij bedrijven die je boycot maar als je tegen anderen zegt dat ze dat ook moeten doen dan zeg je effectief dat je er niet meer mag komen.
Maar dat geldt in deze context dus niet. Mascha doet niet mee aan de boycot maar wordt daar nu op afgerekend. Van deze mensen mag je daar dus niet komen of je nou wel of niet meedoet. Overigens denk ik dat Mascha dit niet bewust zo heeft besloten, ze zal er niet bij hebben stil gestaan. Heb altijd de indruk dat ze vooral druk zijn met zichzelf en niet echt bezig zijn met wat er in de rest van de wereld gebeurd
Er stond ook bij dat ze waren uitgenodigd, dus ze heeft wellicht gewoon een mail gekregen met een uitnodiging voor een paar dagen Disney en heeft dat enthousiast geboekt. Ik kan me voorstellen dat je dan niet gelijk nadenkt of er een link is met Israƫl.