Beutyblogtopic XL #15

Haha huh er is toch niet 50% kans dat je ongesteld bent elke dag

11 likes

Of dat het doneren van geld aan een Israëlische hulporganisatie (met nadruk op hulp) geen reden vind om een bedrijf te boycotten (en tbh er zijn genoeg andere redenen om niet naar de Mac Donalds/starbucks/disney/etc te gaan)

Ik vind dat elkaar de maat nemen via sociale media echt walgelijk

43 likes

the math is not mathing

46 likes

Hahaha @Mowi dit is ook mijn manier voor kansberekening. Toen ik voor loterijen enzo werkte vroegen mensen altijd naar de winkans en dan zei ik 50%: je wint wel of niet. Met een knipoog :grin:

31 likes

In die poll daarna was ook 75% niet ongesteld

4 likes

image

32 likes

HĂ©?? :joy: ik heb de poll verder niet gezien maar het aantal opties zegt niet perse iets over de kansverdeling

@Luzarl met dat idee koop ik toch regelmatig een staatslot (plus: iemand moet het winnen waarom niet ik??), een mens moet hoop houden

10 likes

het meest schokkende van dit alles is dat er mensen verwachten dat MASCHA van alle mensen disney gaat boycotten

23 likes

Vond haar statement stiekem wel hilarisch

Iets van “ik snap dat Disney voor sommigen voor slechte dingen staat etc, maar bij mij staat het voor fluffy funky fun”*

*niet een direct citaat ofc maar de inhoud was ongeveer dit

27 likes

En daar nog achteraan iets als “ik zie en hoor al jullie geluiden. Bedankt voor de educatie en wil het niet steunen MAAR ik ga wel nog gewoon alle Disney content posten”.

12 likes

Waarschijnlijk heeft ze ook gewoon een contract met Disney voor deze trip waar ze niet zomaar iets mee kan

9 likes

Moet altijd zo lachen als Mascha het heeft over die m&g’s met disneyfiguren. Met zo’n heel serieus gezicht “We hebben vanavond een meet en greet met Knabbel en Babbel” alsof ze werkelijk het bos intrekken om met een paar knaagdieren te gaan praten.

48 likes

Omg jongens, Cynthia heeft haar grijze Acne sjaal niet meer, RIP

8 likes

Hahaha moet zo lachen om die stories, ik zou dit ook doen, alleen wel met Sara bareilles - gravity eronder.

6 likes

Het is dat ze zelf een enorme money mindset heeft maar het zou bijna een crowd funding waard zijn om haar een nieuwe grijze sjaal te geven.

10 likes

Zou wel echt tof zijn als ze het via gevonden voorwerpen nog kan terugkrijgen.

9 likes

Hopelijk wordt hij teruggevonden en kan er later nog gemonetized worden

Acne Scarf (Cynthia’s version).

Maar ik zou zelf ook balen als 1 van mijn exemplaren kwijtraakt.

5 likes

Letterlijk het saaiste accessoire van het afgelopen decennium. Waarom simpen zoveel mensen voor een te dure te saaie sjaal?

35 likes

Wat is saaier, de oude grijze sjaal of haar nieuwe :sparkles:beige​:sparkles: sjaal.

5 likes

Geen idee ik volg dat charismavacuĂŒm niet.

9 likes