Kans is wel groot, Japanners hebben niet de gewoonte om achtergelaten spullen mee te nemen. Zelfs vergeten paraplu’s worden gewoon netjes naar lost & found gebracht, tenzij men daar ineens een serieuze ommezwaai in mentaliteit heeft ondergaan.
Dit is natuurlijk een uniek exemplaar . Ahja, ik hoop het voor haar!
Als je nog een kerstcadeau zoekt, bij Sereen kan je weer half aangetaste bladeren kopen
Wat is krek weer belerend in die video over huizen kopen
Wanneer niet
Zie net op haar stories dat de sjaal is gevonden.
hahah ja ik ook, had het ook verwacht: ben nu ook in Japan en echt geloof niet dat iemand hier zomaar een verloren Acne sjaal gaat meenemen.
Haha ja, die waren echt karig. Lekker met zo’n bruin blad.
Wat ik me afvroeg he, doet mascha eigenlijk nog wat met WW? Ik heb eigenlijk geen reclames meer gezien
Dan zal de spondeal wel over zijn en ze geen geld meer krijgen
Nee, al langere tijd niet meer. Ze gaf een tijd geleden aan vanwege focus op een 2e kindje, al vond ik dat wel apart want ze predikte daarvoor dat het GeEn DiEeT was dat om calorieën tellen ging maar dat WW juist draaide om bewuster en gezonder eten. Volgens mij is WW ook al een tijdje in de kosten aan het snijden dus waarschijnlijk ook in dure influencer-partnerships aka de spondeal zal wel gestopt zijn.
Mascha’s spon is nu Le Olive en Stanley
Ik vraag me echt heel serieus af waar ze al die bekers laat. Ze zijn niet klein en ze presenteert bijna wekelijks nieuwe kleuren.
Misschien hebben ze een extra parkeerplaats gekocht in de garage voor alle cups
Die flikkert ze gewoon haar ruim uit en de gracht in.
Ja en ze zijn eigenlijk helemaal niet mega fijn of handig ofzo. Misschien als je thuis werkt wel maar als je onderweg bent zijn ze vooral een last
Toch wel bijzonder hoe zelfs een oude lullenmerk als Stanley een comeback kan maken met influencers. Wij trappen overal in
Ey, not in my name
Ik zag net deze reel op insta en moest meteen aan mascha denken
https://www.instagram.com/reel/C0W8oCZsq5E/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Alleen de mesjes. Die achterlijke drinkbekers slaan werkelijk nergens op.
Is dit van hetzelfde merk dan?