Schijnbaar niet? Maar ik vind het wel beide oudelullenproducten.
Ik vind het ook super hypocriet, want de Stanley aankopen worden in mijn omgeving veelal verdedigt met argumenten zoals duurzaamheid. Terwijl ik die cups juist bij uitstek een teken vind van onze consumptie maatschappij
En met types als Mascha die 8 van die gedrochten aanschaft⊠like girlll
Maar dit is een ander merk. Uit Engeland inderdaad.
Stanley cups is een Amerikaans merk.
Oke ik ben een voorstander van grote flessen. Maar wtf moet je met 8 van die flessen.
Dit. Ga je dan elke dag een andere kleur meenemen? Heb je gewoon voor 400 euro aan van die flessen of wat kosten die krengen?
Mascha heeft ze toch gewoon gekregen, niet echt representatief
Inmiddels heeft ze een Stanley spondeal, maar afgelopen zomer in Florida was ze redelijk hyped alle winkels aan het afstruinen voor Stanley cups want ze moest en zou die dingen hebben.
Het is nu wachten op een Le Creuset spondeal.
Staan er Willy Wonka recepten in ofzo, Mascha is net een oompaloompa
Wow, dit ziet er niet echt smakelijk. Ook beetje vreemde lettertype keuze, helemaal niet zo lekker leesbaar, dacht even dat er stond: onze so favoriete recepten
Ik zou hier snel voorbijlopen in de boekhandel.
Het is lang geleden dat ik haar vlogs keek maar toen was het vaak heel goor met veel zongedroogde tomaten erin + de olie.
En die ene quesadillaâs van toen ze nog alleen in een appartement woonde.
Edit:
Hier krijg je toch al brandend maagzuur van als je ernaar kijkt
En deze legendarische
Haha oja hele pot zongedroogde tomaten incl olie in de pan
âRuim 10+ jaarâ? Ruim 10 jaar of 10+ jaar, wat is het nou?
Ik krijg ook de kriebels van Maschaâs tanden op dat metalen rietje, als nagels over een schoolbord
Zou dat die birthdaycake milkshake zijn van 1500 kcal van ihop
âna ruim 10+ jaar vloggen hebben wij eindelijk een kookboek gemaakt.â
Dat is een heel logisch gevolg ja.
Ook de kleur van de letters valt een beetje weg tegen de achtergrond? Weer nét niet dit, as usual.
Ik was weer de reviews aan het lezen van âJe doet het toch gratis?â
Ohja die gevulde aardappels. Smurrie on top of smurrie on top of smurrie. Alles doodgepureerd.
Benieuwd of er een redacteur en vormgever aan te pas is gekomen. Echt de verkeerde kostenbesparing/shortcut. Maarja, ze hoeven er waarschijnlijk zelf niet rijk van te worden, was leuk en fun om te maken dus prima.