Ik ben benieuwd hoe iets discreet aanpakken te rijmen is met iets vertellen aan een oneindig aantal mensen op je youtubekanaal.
Zijn Mascha en Gregor eigenlijk ooit met die podcast begonnen? Ze hebben er ooit wat over gezegd, maar heb er volgens mij niets meer over gehoord
Volgens mij begon ze daarover in dr laatste video, dat ze dat wel wilden maar dan geen geld zouden verdienen omdat het gedemonitized wordt.
Ohja en waarom zou je iets doen wat je leuk vindt als je er niets mee kunt verdienen⦠Ik had het er gister met mān vriend toevallig over, je ziet zoveel mensen (Mascha, Cynthia, Bonnie, Serena, Diana, Teske, Sanne misschien zelfs ook wel?) die jong populair werden via YouTube, veel geld verdienden en hordes fans achter zich aan hadden. Dat kĆ”n toch niet gezond zijn?
ā¦dan laat je je toch doof Emma/Estrid/Hello fresh sponsoren?
Volgens mij was een ander āissueā dat ze het graag achter een betaalmuur willen zetten zodat er een soort selectie plaatsvindt en de content beschikbaar is voor mensen die echt geĆÆnteresseerd zijn.
Ik heb het idee dat ze vooral in onmogelijkheden denken i.p.v. mogelijkheden en het onnodig moeilijk maken. Als je echt iets wil, vind je wel een manier. Anders vind je wel een excuus.
Nee, ben al als een malle mijn mailbox aan het refreshen.
Het is niet perse de outfits van de creator waarvoor ze betaald krijgen, maar het feit dat er een cookie is gezet op je browser en als jij in de komende 30 dagen ook maar iets bij H&M koopt zij een percentage krijgen van de totale winkelwagen. Percentage of vast bedrag.
Ik neem voor mijn werk altijd als voorbeeld dat je misschien op een bol.com link hebt geklikt voor een mascara met affiliate tracking. Twee weken later koop je eindelijk de koelkast die je al maanden wil en bol betaald voor die categorie 7% commissie van aankoopbedrag uit via het affiliate programma.
Edit: verhaal hierboven is kort door de bocht want er is een saai verhaal over laatste cookie etc maar daar ga ik niemand mee vervelen
Wow gaat dat echt zo? Dan snap ik wel waarom die influencers slapend rijk wordenš¤
Idd! Alleen nog even uitzoeken hoe hoog dat precentage is dat ze krijgt.
Ben ook wel benieuwd of ze dat nu doet omdat er minder samenwerkingen lopen (auto ww allebei niet meer?)
Wow! Ik had geen idee dat dit zo werkte. Dus hoe zou ik dit dan kunnen voorkomen nadat ik al op zoān link geklikt heb? Door mijn browsergeschiedenis te verwijderen?
Jij hebt er toch geen last van dat die influencer dan wat betaald krijgt? Ik zou daar geen moeite voor doen.
Ik zou het de ene influencer wel meer āgunnenā dan de andere. Dus ik kan me voorstellen dat je dit wel weg wilt hebben als je toch op een link hebt geklikt.
Het heeft zelfs nu.nl gehaald
WIE KIEST DIE FOTOāS UIT??
Geef de stagiaire de schuld
Hahaha insider info: de meeste mooie fotoās worden gemaakt door dezelfde fotograaf en die zijn te duur voor bij dit soort stukjes. Ik moest laatst een foto zoeken van Mark Rutte in een beetje een vrijetijdslook en er was gewoon bijna niks
Ben je deze vergeten?:
Hahaha, nee, er was ongetwijfeld iets mis mee