Beutyblogtopic XL #15

Haar argumentatie, woord voor woord:

“Ik vind het wat, om in mn eentje naar een storage unit savonds te gaan om spullen te droppen of te halen als er dan allemaal dudes met hun zware bouwdingen… we don’t need that”

“Of wel… als je dat als vrouw doet dat mag, maar het is andere energy. Het is de energie, de vibe, het gevoel van… een beveiliger female beveiliger. Gewoon. Wat vinden we ervan?”

18 likes

Hahahaha ik snap dat het daar niet fijn voelt want er worden niet voor niks misdaad series opgenomen op die plekken. Maar zware bouw dingen… hou op hoor.

5 likes

Maar hoe vaak moet Mas ook savonds laat bij een storage unit zijn? Ze heeft letterlijk de hele dag om zelf in te delen, ze kan daar ook gewoon om half twee smiddags heen.

41 likes

En hoeveel spullen heb je als zo vaak naar een storage unit moet??

25 likes

Dus het beoogde marktsegment is:
vrouwen
die een storage unit willen
die willen dat hun storage unit fluffy is

Hmmm kweenie of dit kans van slagen heeft.

14 likes

Ik vraag me echt af wat ik hier allemaal zit te lezen, wereldvreemd geworden die vrouw

7 likes

Ik zag het boek toevallig liggen in de boekhandel. Ik heb zo snel maar een paar recepten gezien maar ik sloeg het boek open op een recept voor zongedroogde tomaten? De enige ingredienten daarvoor waren tomaten, olijf olie en zout. De volgende die in zag was een recept voor een super simpele tosti “van Foef”. De rest van de recepten zagen er ook echt extreem simpel uit, kan me niet voorstellen dat iemand hier echt op zit te wachten.

Vroeg me ook af of ze gewoon Hello Fresh recepten hadden overgenomen maar had niet meer de kans(/zin) om verder te kijken.

9 likes

Hardcore fans van Mascha. Er zullen vast nog wel wat zijn.

1 like

Misschien dat wanneer alles wat je doet en probeert door je bereik “toch wel” in goud veranderd, ondanks minimale moeite/spelfouten. Denk je op een gegeven moment dat al je ideeen prachtige businessplannen zijn… :woman_shrugging:

1 like

Oja dan gebruiken ze hele pot incl olie in de pasta toch,

4 likes

Nee het was echt om de zongedroogde tomaten zelf te maken?

8 likes

Ja absoluut, het geeft maar aan dat er 0 fucks wordt gegeven om kwaliteit door wie dan ook. Meerdere fouten of echt een hele zin zonder spaties is meer dan een foutje dat ertussen is geglipt. Maar ja het is jouw naam die op de cover staat, incl foto. Die ze overduidelijk niet heeft gecheckt ook😅 en het zijn jouw volgers die dit kopen, en ook al niet een op zichzelf staand incident (met dat vorige boek). Kun je het ontkennen, comments verwijderen en/of naar de uitgeverij wijzen maar verandert er niets aan natuurlijk.

@Nescio wel een specifieke niche uitgedacht, dat wel :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja vooral dit, als je toch al eerder een boek uit hebt gebracht waar mega veel reacties op kwamen mbt spelfouten, dan check je een volgend boek toch wel 1000 keer en laat je het door 20 mensen checken.

8 likes

Ze heeft niet eens de recepten laten proefkoken door andere. “Is dit een ding” vroeg ze zich toen serieus af toen iemand had geopperd. Volgens mij is het best gebruikelijk bij andere schrijvers.

14 likes

Echt hè, als ik bijvoorbeeld kijk naar een Lot Beukers en hoeveel werk zij steekt in haar boeken / recepten, met speciale stickers komt omdat er een paar drukfouten zijn in haar planner (en die dan gratis stuurt naar iedereen) en zoveel moeite steekt in het afleveren van kwaliteit… dan vind ik het zo stom dat een mascha met haar laksheid / slordigheid iedere keer toch weer credits krijgt voor wat ze doet. Gelukkig ook wel met genoeg kritiek door mensen die wel beter weten, maar helaas trappen er nog te veel mensen er in. Echt zonde van het geld.

Had ze niet eerst aangegeven dat de uitgever het niet had gecheckt?

Ook zo iets, want een uitgever checkt het meermaals (als ze daarmee werkt). Is haar uitgever Max? Want dan geloof ik wel dat die het niet gezien heeft. :joy:

@ChristinaYang zeker is dat normaal. Bijv pickuplimes op YouTube die aangeeft dat ze meermaals een recept kookt om het echt perfect te krijgen voor een video of voor haar app. Genoeg voorbeelden te vinden van mensen die het serieus nemen.

15 likes

Ik snap op zich nog wel de gedachte van: ‘ik ben geen kok, maar mensen vragen vaak naar recepten in de vlogs dus laat ik ze eens delen’. Maar maak er dan een gratis e-book van? Of, als je er toch per se iets aan moet verdienen, maak er een reeks video’s over voor beautygloss (heb je ook meteen voldoende content voorlopig).

Maar dit voelt echt als een afgezaagde cashgrab. En dan vind ik de hele cutesie act van ‘oh ja ik deel alleen m’n recepten omdat jullie er om vroegen, nooit gezegd dat ze ingewikkeld zijn :upside_down_face:’ extra irritant

14 likes

Worden de kookboeken van Mascha dan (massaal) gekocht, ook wel gek (als je haar track record onderhand kent)

2 likes

Blokjes avocado in sojasaus :frowning:

37 likes

Staat haar befaamde bbq sauce er eigenlijk in? Herinner me dat ze daar een paar jaar geleden zo lyrisch over was en dat ze het ooit zou uitbrengen🤔

5 likes

Geen idee maar zo niet dan komt er ongetwijfeld een deel 2

9 likes