Beutyblogtopic XL #15

Ik zou het er met die creases niet aan uitgeven nee

11 likes

Ze verkoopt ook dit shirt voor €20

Ik heb precies dat shirt gekocht voor €17,50

28 likes

Het irritantste is nog dat de schoenen verkeerd om staan???

44 likes

In Mas d’r defense, ik denk dat zij gewoon zakken met kleding bij die Roos dropt en dat Roos vervolgens alles online gooit en de prijzen bepaalt. Alsnog bizarre prijzen wel :sweat_smile:

17 likes

Merk Prince :thinking:

12 likes

Dan doet roos haar werk wel echt slecht :joy:

14 likes

Wat mij het meest stoort is dat ik m’n nieuwe spullen voor bijna niks erop zet en mensen nog willen afdingen (€3? Mag ik het voor €2?). Maar zij krijgt haar afgetrapte shit voor veel te veel geld wel verkocht? Hoe dan?!?

21 likes

Dit is vast een retorische vraag, maar alsnog: zij heeft een gigantisch bereik, als jij je spullen kon etaleren voor een half miljoen volgers zou ook jij ze waarschijnlijk zo kwijt kunnen voor de hoofdprijs - er hoeft maar één persoon geïnteresseerd in te zijn.

Vind het echt grappig dat we ons collectief blijven verbazen hoe influencers makkelijk geld blijven binnenharken met minimale moeite, ondanks dit al 15 jaar zo gaat en we ook al 15 jaar iedere luie commerciƫle actie onder het vergrootglas blijven leggen hahaha.

18 likes

Waarschijnlijk krijgt Roos een percentage van de opbrengst dus een hoge prijs is ook in haar belang.

6 likes

Schaamteloos om zoveel geld te vragen voor die afgedragen troep.
Wel knap hoe die 2 zo gemakkelijk veel geld kunnen binnen harken. Geen vak geleerd, geen greintje talent en toch hebben ze het financieel helemaal gemaakt. Wat dat betreft heb ik wel respect voor ze

21 likes

Hohoho, wel de eerste SPH stagaire bij PsyQ.

4 likes

hoezo haal je dit erbij? is toch best een normale linkedin omschrijving

18 likes

Ja waar slaat dit op @Anna88, beetje raar om dit te screenshotten om erover te gaan lachen op een forum?

10 likes

Ze heeft wel een vak geleerd.

4 likes

En dat wilde je even neutraal melden op deze manier? Komt nogal denigrerend over maar kan aan mij liggen

3 likes

Ze gaat er ook altijd nogal goed op om de eerste beautyblog te zijn, dus vond het noemen van de eerste SPH’er binnen een enorme landelijke organisatie wel een beetje een opmerkelijke formulering.

Maar soit. Wel geleerd, nog steeds veel geld vangen voor afgetrapte schoenen.

10 likes

maar het is algemeen bekend dat ze sph heeft gestudeerd, vind het zo flauw om dan iemands linkedin door te spitten op zoek naar iets ā€˜grappigs’

5 likes

@Lady90 zegt letterlijk ā€œgeen vak geleerdā€. Maargoed, val vooral over een screenshot.

3 likes

ja ben echt zo hard gevallen hierover heb echt mijn been gebroken denk ik

maar goed daar ging het je niet om want je screenshot niet haar opleiding maar de tekst waarin ze zegt dat ze de ā€˜eerste sph staigiaire’ was. maar niemand vond dat grappig dus toen was het ineens bloedserieus bedoeld

1 like

Joh het gaat er toch gewoon om dat masha weer eens moet benoemen dat ze ā€˜de eerste’ is. Ik vind t wel weer typisch, zou dit zelf nooit zo opschrijven

28 likes