Zullen vast rechten op zitten of iets dergelijks
Wat interessant. Nooit geweten dat dit ook op deze manier werkt. Hoe noem je zoiets?
Affiliatemarketing. Vaak aangeduid als een affiliatelink.
Bij haar content rondom LTK gebruikt ze niet de #affliate terwijl ze dat normaal gesproken wel doet.
Dat vind ik inderdaad niet zo’n probleem, ben enkel benieuwd hoe dit werkt.
Cookies verwijderen. Of wachten ( weet nou niet hoelang zon link duurt)
Maar stel je klikt op hun link van een bepaalde website die linkt naar product A en jij gaat later naar die website om product B te kopen dan krijgen zij ook een persentage omdat ze jou naar die site hebben gelokt.
Maar hoe verwijder je cookies? Door de browsergeschiedenis te verwijderen (voel me echt een boomer nu)?
Die link is ook geen affiliatelink maar gewoon de link naar haar pagina daar. Heb net even naar die van h&m gekeken die ze vandaag deelt, maar de losse links op die pagina naar de kledingstukken in de h&mshop zijn allemaal affiliatelinks (staat er ook boven “commisionable links”).
Dus als ik het goed begrijp is de link naar LTK geen affiliate link maar de links die ze daar deelt zijn wel affiliate? En dus krijgt ze een X bedrag/percentage als ik via haar link naar H&M ga en binnen x dagen iets koop?
Dankjewel, ik zal voortaan naar deze website surfen ipv startpagina.
Ja dat denk ik wel.
Wat/waar ze precies aan verdient met die affiliatelinks is wisselend per affiliateprogramma. Soms krijg je gewoon een paar cent per klik, of iemand nu iets koopt of niet. Soms een percentsge of vast bedrag als iemand binnen zoveel dagen na het klikken op jouw link een aankoop doet.
o god welke drol is dit
Wie is deze dommert
Behalve dan dat het geen 80% maar 7.7% suiker is, volgens de voedingswaarde.
(als je even aanneemt dat dit sapje even zwaar is als water)
Mn madre!
Haha of course, kon ook niet missen
Het is een score binnen de productcategorie. Dus zo kun je sapjes onderling vergelijken, of verschillende soorten chips. Maar een sapje vs een zak chips werkt dus niet.
Deb is wel echt de gift that keeps on giving
Zo kan je dat niet stellen toch? 1 gram koolhydraten staat gelijk aan 4 kcal, dus 7,7 gram (suiker) staat gelijk aan 30,8 kcal. 100 ml van het sapje is 35 kcal dus 88% van de gembershot bestaat uit suiker.