Heeft ze SPH gestudeerd?
Huh nee hoe kom je daar nou bij
Ach ja aan de andere kant vind ik ook weer niet zoveel mis met wat self promotion (al helemaal in de context van LinkedIn, wat bedoelt is om jezelf te profileren op een bepaalde aantrekkelijke manier). Vrouwen doen dat nog te weinig en mannen te veel
Snap niet waarom ze dit überhaupt op haar LinkedIn heeft. Als ze nog in die richting zou werken zou het zinvol zijn, maar dit is toch compleet irrelevnt voor potentiële opdrachtgevers van een influencer? Ik heb op mijn LI alleen werkervaring en info staan die relevant is voor mijn werkveld, niet elk willekeurig baantje wat ik ooit gehad heb
Vind het ook wel droog ergens. Want waarom was ze dan de eerste? Omdat zij zo goed is. Of omdat dat bedrijf net nieuw was toen of omdat zij daarvoor geen zin hadden in stagaires haha.
Vgm bestaat PsyQ idd nog niet zo lang en zouden ze eerder (toegepaste) psychologie studenten aannemen dus miss daarom
Daarnaast denk ik dat er ook wel volgers zullen zijn die kicken op het feit dat iets door Mascha is gedragen en er daarom meer geld voor over hebben
Nouja ik kan me ergens ook wel weer voorstellen dat je als influencer wilt laten zien dat je een andere achtergrond hebt en niet je hele leven alleen maar hebt geïnfluenct (raar woord, je snapt denk ik wel wat ik bedoel haha).
Gaat Mascha nu elke keer als ze in dat huis in Orlando zijn een tour opnemen? Alsof dat huis elke keer anders is
Reclame voor de b&b
Maar zij zou nooit het rijke gezin zijn bij steenrijk straatarm hoor!!!
Heeft ze dat serieus een keer gezegd
Ik ging wat vlogs kijken, maar echt hilarisch dat het dan wel weer een halve tour is😂 de bovenverdieping doet ze dan “een andere keer”.
Ik moest ook wel gniffelen want ze was heel trots op de biet-schuddende camera die ze nu heeft, maar ze filmt heel vaak echt niet goed het beeld nu. Het object/onderwerp wat ze wil filmen is dan maar half in beeld😂
En, laatste observering, wat een boel troep kopen ze toch! Nu hebben ze bijv 3 van die popcornbakken (oid?) van disney? Wat moet je ermee haha.
Ik vind het wel leuk om ze zo te zien genieten, dus nu ben ik toch weer hooked in die vlogs kijken zolang ze in Amerika zijn, dus het werkt wel weer allemaal🥲
Al dr make up die ze mee heeft is niet goed dus ze moet allemaal nieuwe…
Heeft iemand hier toevallig het kookboek van Mas gekocht? Was benieuwd naar welke recepten erin staan
Ben wel goed maar niet gek.
Volgens mij staan er allemaal recepten in die ze ooit al eens gefilmd heeft, niks nieuws.
https://youtube.com/shorts/iTqetFRzOZk?si=HJBSCduNdgehPv14
Lovw dat mila zegt “papa niet doen”
ik snap echt niet dat je nog steeds al die uren besteedt aan mascha kijken en analyseren als je haar (en gregor) zo haat
Ik heb die vlog niet gezien maar met die popcorn bakken kun je een refill met korting krijgen, misschien daarom?
Maar er zijn ook veel mensen die ze sparen