Beutyblogtopic XL #15

Volgens mij zijn het van die recepten die je als kind maakt als je alleen thuis bent je zin hebt in een snack maar dr is niks in huis.

26 likes

Ik snap ook niet wat mensen hadden verwacht hoor? Tis niet alsof zij in haar vlogs heel bijzondere recepten laat zien waardoor je had kunnen denken dat dat in t boek zou staan?

13 likes

heb even de uitgeverij opgezocht en zij zeggen dit

“Bertram + de Leeuw richt zich op uitgesproken en originele boeken die bovendien commercieel interessant zijn (bestsellers). Boeken die ertoe doen, boeken die maatschappelijke betekenis hebben, auteurs met een missie. Boeken die zich ook stilistisch onderscheiden van de grijze middenmoot.”

hahahahahahahah

@Scorpiovibes haar laatste kookboek weet ik niet maar een aantal boeken van haar zijn al vaker gedrukt. Dus dan moet de oplage wel zijn uitverkocht…

5 likes

Nou ja lach maar maar het boek staat nu in de bestseller lijst. Denk dat je onderschat met haar bereik al koopt maar een klein percentage van haar volgers het boek, dat is toch een hele opbrengst al. Nog los van wat je ervan vindt haha

4 likes

Ja dat zag ik ook, daarom de uitgeverij ook opgezocht. Daar werkt ze al wel langer mee samen.

Ik snap het gewoon echt niet, ondanks haar bereik. Als ik iets koop dan verwacht ik wel (wat) kwaliteit. Als je zoekt op mascha boek dan vult google zelf al aan met spelfouten…

5 likes

Maar de fans verwachten klaarblijkelijk geen kwaliteit. Ze levert al jaren geen kwaliteit en toch verdiend ze er een hele dikke boterham mee.

4 likes

Daar heb je hem al :money_mouth_face:

9 likes

Als je zelf zo gek bent om 25 euro aan een boek van Masha uit te geven. En achteraf klaagt over de spelfouten en simpele recepten, dan heb ik daar niet echt mee te doen.

4 likes

De inschatting van hun kookkunsten in de vlogs, zorgden er al voor dat ik verwachte dat het kookboek zou passen in haar oeuvre qua werk, namelijk gemakzuchtig makkelijk geld verdienen over de rug van haar achterban. Die geloven namelijk daarwerkelijk dat het briljant is wat ze doet en maakt qua kookkunsten. Alleen de recepten die ik nu verneem, slaan echt alles. Irritainment ten top. Maar chapeau voor haar dat mensen er nog steeds in trappen.

3 likes

Ze deden daar toch geheimzinnig over omdat ze ooit een burgerrestaurant wilde beginen en het geheim van de saus niet wilden verklappen

7 likes

@Neroli oh totaal gemist!:sweat_smile: Thanks!

4 likes

Soms denk ik echt dat het over kinderen van 8 gaat. Maar dan besef ik me dat het over 2 volwassenen gaat.

18 likes

Helemaal mee eens. Het zou me zelf (als “schijver”) de eer te na zijn, maar jeeemig wie betaalt hier in hemelsnaam €25 voor.

M & G lachen zich helemaal rot in hun Amerikahuis gok ik😂

10 likes

Het hele ding is dat ik het echt briljant zou vinden als dit een soort experiment zou zijn. Maar zij nemen zichzelf zo serieus en vinden zichzelf zo hard werken en echt goed in alles dat het een beetje sneuig is.

23 likes

Ja over die lijst he: DPG Media Privacy Gate.

Vooral een lekker commercieel lijstje samengesteld door een redactie. Zit niks cijfermatigs achter als in echt de 60 bestverkochte boeken. Nee 60 gekozen uit een lijst van 1000.

10 likes

https://youtube.com/shorts/uEJXfEFu_NA?si=dpOZjLQXL5th2Gu1

Is dit serieus een recept?
Pasta koken
Doperwten erin
Een plak kaas die je nog had zwerven in de koelkast erin.
Nommie nommie

16 likes

Droge cornflakes bij gebrek aan chips.

8 likes

Hahhaha dat plakje kaas

7 likes

Hoe het erin gegooid wordt ook, hahaha. Wat erg.

21 likes

Dit gerecht is mijn nachtmerrie. Het enige wat “smaak” geeft hieraan is een plak jonge kaas. Om te janken.

5 likes