Beutyblogtopic XL #15

Ik kijk alleen maar als ze Amerika vlogs hebben, omdat ik zelf ook bijna elk jaar in Florida op vakantie ga. Ben er nu ook, vanmorgen ontbeten bij Cracker Barrel, zit dan toch te kijken of ik ze toevallig zie :joy:

8 likes

Ik wil wel bewijs als je ze ziet! :stuck_out_tongue:

7 likes

Uiteraard haha!

2 likes

Dus Florida is jouw Terschelling wil je zeggen?

9 likes

Zouden ze daar tiramisu serveren tijdens een orkaan

5 likes

Ik vind het toch wel fascinerend hoe verwachtingsvol Mischa kan praten over het krijgen van de griep

1 like

Hebben ze Mila nou serieus met een hartje over haar hoofd heen in dat boek? Hoezo hadden ze niet een foto van achter kunnen gebruiken of nog beter gewoon niet hun dochter exploiteren.

25 likes

Dat boeit me dan weer weinig, maar hoezo is dit Mas 3e, 4e??? boek en is de eerste recensie opnieuw dat het vol typfouten staat.

Hoe ben je al een decennium zo onprofessioneel?

23 likes

Omdat alles net niet is. Ik snap niet dat ze geen redacteur gebruikt. Of op z’n minst chatgpt een controle laat doen.

12 likes

Het is via een uitgever uitgebracht toch? Dan zou je die wel een moeten hebben

3 likes

nou ja ik vind dit niet echt exploiteren. juist goed dat ze erop letten, misschien was deze foto gewoon het beste. ik ben persoonlijk allang blij dat ze consequent zijn qua mila niet in beeld brengen dus ik ga niet mierenneuken over hoe ze het doen

13 likes

Niet perse op haar gericht want ik heb ook insta vrienden die dit doen, maar ik vind mensen die zeggen dat ze hun kind niet op insta zetten maar vervolgens alles over dat kind posten en fotos posten maar dan alleen van achter / gezicht niet in beeld echt een beetje …
Doe het gewoon niet als je je kind niet wil posten? Het hoeft niet he.

43 likes

Zonde dat het gezicht van Mascha oranje is. Het is ook niet goed aangebracht op haar handen. Ik vind het wel een leuke foto van hun samen maar zoals altijd is het net niet.

5 likes

Ja heel jammer. Vind het echt een leuke, creative foto. Helemaal hun. Maar die oempaloempa tint is echt niet mooi

9 likes

Wel helemaal Mascha :pray:t3: net niet mooi bruin

7 likes

Hoe kan na zoveel jaar het selfbruinen nog streeds misgaan.

3 likes

Heeft ze wel gehad! Of iig zo’n professioneel pistool

6 likes

Geloof dat zij nog altijd denkt dat je ‘op beeld’ de boel wat extra moet aanzetten.
Net als voor de groep 8 musical, dat je ook een lekker poedertje kreeg voor een gezonde kleur :sob:

5 likes

Oh ik had helemaal gemist dat ze al een tijdje in Amerika zijn, heeft iemand een aanrader qua irritainment?

4 likes

Ik geniet zo van hun meet en greets. Ze doen alsof ze het voor Mila doen maar volgens mij geloven Mas en Greg net zo goed dat dat de echte Micky is.

46 likes