Beutyblogtopic XL #15

Ik haat het nu al. Disney is echt een cult.

Mas en Greg deden ook al of ene Maribel ?? een echt persoon was maar dat was dus ook iemand in een kostuum.

13 likes

Hahahahahaha quote van Walt. Wat een hartverwarmende nazi was het :smiling_face_with_three_hearts:

54 likes

Jaa dat stukje vond ik zo grappig “mila mist maribel” jaja Mascha.

5 likes

Oké qua cult liep Greg naar een afgetaped stukje grond, ging daar staan en toen werd ie toegejuicht door 5 medewerkers ???

En die kinderstemmetjes van die vrouwen die Anna en Elsa spelen zijn echt doodeng.

Maargoed ze zijn aan het genieten dus good for them

12 likes

Ja maar ze gaan toch ook naar Miami want dat wil Mila zo graag omdat ze foto’s heeft gezien van toen Mascha zwanger was in Miami. Alsof een kind het verschil weet tussen Miami en Schubbekutteveen joh.

33 likes

Mijn hemel die combinatie van titel en thumbnail, het is toch gewoon een soort van masochisme als je dit vrijwillig aanklikt?

14 likes

Over een speeltoestel naast de macD ‘wat een leuk burny kunstwerk’ :stuck_out_tongue:
Pure cult.

17 likes

Ze doet ook net of ze uitgehongerd is omdat er vertraging is terwijl ze de hele tijd zit te eten

7 likes

ik zou klagen als ik hier naast kwam te zitten o m g

10 likes

Hahahaha kan toch niet dat dit zo in een boek staat

97 likes

Ik vind het ook zo grappig dat zij het helemaal zo heeft overgetypt haha.

Ik dacht dat de schrijf fouten misschien dt fouten of een komma teveel of te weinig zouden zijn. Maar dit is wel heel erg.

46 likes

Haha en ook die ‘is dat een foutje?’ :joy:

37 likes

Zou het niet kunnen zijn dat dit Mascha haar gameplan is? Dit is wel exposure en dus komt het bestaan van het boek wel weer onder de aandacht.

3 likes

Blijkbaar zijn de comments over het kookboek verwijderd onder de betreffende vlog. Volgens Mascha door YouTube. Volgens een aantal kritische volgers door haarzelf. Anyway, zo te lezen hoef je niet veel te verwachten van het kookboek.

11 likes

De vlog van vandaag staat nog niet online. Ben dus heel benieuwd of deze om 12 uur komt en dan dus voor 6am Florida tijd is ingepland. Lijkt me dus ook echt iets voor Mascha

7 likes

Je hebt gelijk het is net online gekomen

10 likes

Oh damn

60 likes

Echt heel veel zin om hem in de boekwinkel gewoon even open te slaan nu. Wat vreselijk

14 likes

Doe20billionblokjesin1literwaterpleurerwatgroentebij en klaar.

41 likes

:clown_face:

42 likes