Beutyblogtopic XL #15

Mascha is lid van “the good enough club”. De leden van deze club hebben als instelling: waarom meer moeite doen? Het is good enough.

9 likes

Denk wel dat je dan super chill door het leven gaat.

22 likes

Haha ik heb daar een tattoo van. Wist niet dat het een club was

8 likes

Ja dat denk ik ook! Soms lijkt het me heerlijk om zo te zijn :smile:

3 likes

Haha bij deze! :wink:

2 likes

En dan heeft ze in de vlog van vandaag een keer de juiste kleur en dan twijfelft ze of ie niet te licht is. Hoe heeft deze vrouw een visagie opleiding gedaan?!

3 likes

Barbecue kookboek van Gregor en Mascha incoming in 3… 2…

Tenminste, daar lijkt het op. Ergens vorige week in de vlog liet ze het al heel kort vallen en nu wordt al dat eten op de foto gezet door die vriend die food fotograaf is. Moet toch wel?

10 likes

Ja of Murica themed

4 likes

Wil maakt ook een ebook met recepten

4 likes

Dit heeft ze ook in een story op instagram gezegd.

1 like

Ohh dat heb ik helemaal gemist! Kijk niet zo vaak op insta. Haalde dit alleen uit de vlogs. Dat het echt een barbecue kookboek wordt of zoals @papierhier zegt Amerika themed?

4 likes

Ze heeft net gereageerd onder een comment over een bbq boek, namelijk dat het begon als een leuk idee, maar dat het nu wel serieus wordt :clown_face:

9 likes

Ben benieuwd hoeveel spelfouten er deze keer in staan

12 likes

Ik hoop toch echt dat de gerenommeerde bbq merken hier niet in trappen of zich voor laten gebruiken. Het valt me namelijk ook mee dat le creuset (wat ze constant walgelijk uitspreekt), haar ook niet sponsort, ondanks haar duidelijke lokroep daar naar toe.

Het is ook zo zonde van al haar trouwe/jonge fans die haar zien als een soort van Martha Stewart/ Nigella Lawson. Hun referentiekader is zo verpest🫣

(Zo mijn inner-kookliefhebber heeft gesproken)

9 likes

Ik vond Joshua Weissman hier laatst wel een goede rant over hebben, over tiktok recepten/hacks die de cultuur rondom eten verpest.

5 likes

de knorr kip siam was echt mijn specialiteit :star2: vond ik zo exotisch met die cashewnoten

39 likes

De saus bij de burrito’s :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Crackers met oude kaas? Jum.

3 likes

Zooo maar die burrito’s waren echt :pinched_fingers:

6 likes

Receptuur daarvan is veranderd :sob:

2 likes