Haha dat had ik letterlijk ook in mijn bericht staan eerst😆
Eens, maar ik vind een recept wat bestaat uit doe bouillonblokjes in heet water of avocadoblokjes in sojasaus wel weer het andere uiterste. Zelfs voor een kookboek als dit.
Ik denk dat de teleurstelling komt omdat ze zelf altijd net doet alsof haar recepten mega uniek en speciaal zijn en dat je toch wat meer verwacht dan alleen bouillon met soepballetjes. Maar goed, eigenlijk viel dit wel te verwachten want ze is best wel wereldvreemd en waarschijnlijk heeft ze niet door dat de meeste mensen deze recepten al lang kennen en niet meer zien als een soort ultieme food hack.
Dat pasta recept ziet er trouwens precies uit als wat ik weleens bij Amerikaanse tiktoks zie. Dan gooien ze gewoon een heel blok roomkaas in een schaal met pasta en een blik champignonsoep en dan noemen ze het een gerecht.
Velveta is toch geen kaas of wel? Nep kaas toch?
Ik vind haar echt geweldig, lijkt me zo’n leuke vrouw!
Hahaha ja ik moest ook gelijk aan hem denken, what in the white people is this🤪
Is Vera eigenlijk op vakantie of zo? De laatste video op yt is van een maand geleden.
Ze upload wel vaker niet consequent toch? Volgens mij doet ze dat vanwege haar geestelijke gesteldheid zodat ze geen druk heeft.
Nee das waar maar ook zo’n lange periode?
Goed, ik weet niet of ze actief is op insta/tiktok, want dat gebruik ik niet👵
Haar laatste insta post is van 3 uur geleden
Ah there you go
hahahahahaha het feit dat iemand het ook echt bloedserieus namaakt vind ik nog het ergst
Dit moet de oven nog in hoop ik?
soms denk ik echt dat mascha een soort meesterbrein is en dat ze gewoon test hoe ver ze kan gaan. ik zou het wel respecteren als ze nu helemaal stuk ging thuis omdat het haar wederom gelukt is
Dat zij en Gregor weddenschappen met elkaar hebben om te zien waar ze allemaal mee weg kunnen komen.
Lijkt wel teletubbie eten.
Wat een gedrocht.