Beutyblogtopic XL #15

Haha in België zeggen we ‘slaapkleedje’. Klinkt wellicht al even erg :sweat_smile:

8 likes

Een snurkjurk! (Zo noemt een kindje wat ik ken het)

33 likes

Jezus Christus ik probeerde de shoplog te kijken, maar ik word zo extreem onrustig van het tempo waarop zij dit doet. :exploding_head:

2 likes

Goeie reclame dit ook, was het echt ZO VEEL moeite om er even overheen te gaan met de stomer?

*story van gisteren

13 likes

Dit is in Amerika, daar heeft ze waarschijnlijk geen stomer.

6 likes

Je weet naar wie je kijkt hè?

13 likes

Nee en Masha is ook niet het type dat in Amerika een 2e stomer zou bijkopen als ze thuis al eentje heeft.

59 likes

Ik ruik gewoon het ali express plastic als ik die kreukels zie

24 likes

Misschien heeft ze het daarom niet gestreken, dat smelt allemaal.

(Dit is trouwens bij mij gebeurd met een bloesje van synthetisch materiaal)

13 likes

Als ze het in de douche had opgehangen had zelfs het stoom daarvan nog iig iets gedaan haha

9 likes

Dit lijkt me echt iets wat of te veel moeite voor haar is of iets wat bij het ontdekken obsessed mee is en de beste hack vind

10 likes

Haha ja dan krijg je een zaterdagvideo van een half uur over het beste systeem ever en dan is het gewoon je badjas in de badkamer hangen tijdens het douchen

9 likes

Dit komt duidelijk niet door mijn kreuktest

7 likes

Wow Mascha mijn blaas could never

10 likes

En nog onzinnig ook, want je nieren kunnen helemaal niet zoveel water verwerken in korte tijd. Tenzij ze meer dan een uur bezig is met opmaken, volgens mij kan je lichaam maar gemiddeld 800ml per uur verwerken.

15 likes

Hahaha dit lijkt me weer zo’n typisch FF-feitje, iets dat iemand met veel zekerheid verkondigd maar niet echt zo werkt

5 likes

Waar gaat het water >800ml dan naar toe?!

13 likes

Het voedingscentrum zegt dat je nieren 0,8 tot 1 liter per uur kunnen verwerken. En dat te veel water leidt tot te weinig natrium in je bloed wat kan leiden tot hartritmestoornissen. En vochtophopingen in je hersenen. Maar dan moet je denk ik na die liter wel goed doordrinken.

13 likes

Puur zweet

image

15 likes

Hebben jullie dit nooit eerder gehoord?

https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.2903/j.efsa.2010.1459
Hierin wordt gezegd: “overconsumption of water: intake which exceeds the kidney’s maximal excretion rate of 0.7-1.0 L/hour”

Als je daar ver overheen gaat kan je watervergiftiging krijgen, maar dat loopt niet zo’n vaart. Het heeft vooral niet zoveel zin: je plast de rest van het water gewoon ongebruikt weer uit en je belast je nieren er volgens mij wel mee.

9 likes