Beutyblogtopic XL #15

soms denk ik echt dat mascha een soort meesterbrein is en dat ze gewoon test hoe ver ze kan gaan. ik zou het wel respecteren als ze nu helemaal stuk ging thuis omdat het haar wederom gelukt is

34 likes

Dat zij en Gregor weddenschappen met elkaar hebben om te zien waar ze allemaal mee weg kunnen komen.

15 likes

Lijkt wel teletubbie eten.

28 likes
3 likes

Wat een gedrocht.

6 likes

Dit heeft wel een hoog Instagram vs reality gehalte :sob:

10 likes

Heeft zij niet het recept die pastel cheesecake niet ergens van het internet geplukt? Of heeft ze daadwerkelijk genoeg aanpassingen gemaakt aan het recept dat het geen plagiaat meer is?

3 likes

Ik vroeg me dit ook al af ja. Maar waarschijnlijk is het al voldoende om een ingrediënt een beetje aan te passen. Ik weet sowieso niet of er copyright op een recept zit

6 likes

Een recept kan niet auteursrechtelijk beschermd worden. Voor een tomatensoep heb je nou eenmaal tomaten nodig en heeft een bepaalde bereidingswijze.

Je kan wel de manier van schrijven en de creatieve opmaak beschermen, maar dus niet de hoeveelheid van de ingrediënten of hoe je het klaarmaakt.

15 likes

Ik moet echt zo lachen om hoe idioot dit eruit ziet

51 likes

:rofl::rofl::rofl:Disney fashion in Murica

6 likes

Ik vind Ash wel echt een cutie! En een heel leuke vibe hebben met Awisa ook

11 likes

Ik had de mukbang even op de achtergrond aan staan, inderdaad een leuke vibe met hem! Zag het in de reacties ook veel staan.

7 likes

Mascha is lid van “the good enough club”. De leden van deze club hebben als instelling: waarom meer moeite doen? Het is good enough.

9 likes

Denk wel dat je dan super chill door het leven gaat.

22 likes

Haha ik heb daar een tattoo van. Wist niet dat het een club was

8 likes

Ja dat denk ik ook! Soms lijkt het me heerlijk om zo te zijn :smile:

3 likes

Haha bij deze! :wink:

2 likes

En dan heeft ze in de vlog van vandaag een keer de juiste kleur en dan twijfelft ze of ie niet te licht is. Hoe heeft deze vrouw een visagie opleiding gedaan?!

3 likes

Barbecue kookboek van Gregor en Mascha incoming in 3… 2…

Tenminste, daar lijkt het op. Ergens vorige week in de vlog liet ze het al heel kort vallen en nu wordt al dat eten op de foto gezet door die vriend die food fotograaf is. Moet toch wel?

10 likes