Ik heb hem ook haha, fijn ding ja!
hahaha ik ging hierdoor helemaal die video opzoeken maar zoân bizar ding is het toch ook niet? gewoon zoân skincare haarband
Jeetje heb ik me gewoon zitten opmaken zonder skincare haarband! Gekkigheid!
Ik zat vanochtend ook weer te kloten met mn fringe en toen dacht ik aan Mascha
word voor het verkeerde geinflucend, sorry Stanley.
voor huidverzorging is een haarband wel chiller toch, voor je voorste plukken als die korter zijn. maar ik heb er 1 met kattenoren die ik gratis bij een bestelling heb gekregen dus ik ben biased
Ik gebruik al 5 jaar deze nadat ik hem had gekocht had voor een dierenfeestje (ik was Maurice de Hond). Take a note tiktokgirlies
Maar doet die vorm dan iets nog? Zo hoog en vol? Is dat ergens voor?
Mag ik een afbeelding van de beauty diadeem??
Foto staat hierboven wel ergens, ff stukje omhoog scrollen
![]()
ze heeft toch wat gemist als Disney Geek.
Disney heeft/had speciale skincare haarbanden in vorm van prinsessen tiaraâs.
Ik gebruik thuis een zoân zachte haarband in de vorm van een tiara van Doornroosje. Ooit eens jaren geleden in een disneystore gescoord en functioneert nog steeds primađ
Oh sorry had ik een paar keer gedaan maar toch steeds overheen gekeken?
scuzi
Ik gebruik hem ook sinds een paar dagen, gekregen in een goodiebag van een high end skincare merk. Hij houdt mijn pony goed uit mijn gezicht maar hij zit vrij los. Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat het geen mega knik in mijn haar maakt als ik hem op het gehad. Voor in de douche is hij echt niet geschikt want dan zakt hij tussendoor een aantal keer af. Ik zou hem echt niet zelf kopen (groot, lomp en los), maar soms wel fijner dan mijn haar met een schuifdpeld vastzetten.
Ik zag van de week een âtrendwatching met Maschaâ voorbijkomen, iets over de cowboy trend. Was Mascha niet de âik weet echt niets over modeâ meid?
Maar ze heeft echte cowboy laarzen gekocht in Florida ![]()
Ja en ze heeft de eigenaar van die winkel nog gewaarschuwd want âpas maar op, het wordt echt populair!â
Ja dat bevestigt voor mij wel weer hoe dom die artikelen in al die tijdschriften zijn
ik snap ĂŒberhaupt niet waar mascha trends voor nodig heeft. haar eigen josh v jurk is namelijk geschikt voor elke gelegenheid ooit.
Besef hoe geweldig die jurk staat icm cowboylaarzen!!!
hahhahaha ik vond hem toen ook wel okĂ© volgens mij, maar vooral dat âiedere gelegenheidâ is me bijgebleven volgens mij heb ik die grap ook al 50x gemaakt
Hoe lang is dit eigenlijk geleden? Het zit nog zo vers in mân geheugen maar toch is t waarschijnlijk alweer 15 jaar geleden ofzo