Ja of Murica themed
Wil maakt ook een ebook met recepten
Dit heeft ze ook in een story op instagram gezegd.
Ohh dat heb ik helemaal gemist! Kijk niet zo vaak op insta. Haalde dit alleen uit de vlogs. Dat het echt een barbecue kookboek wordt of zoals @papierhier zegt Amerika themed?
Ze heeft net gereageerd onder een comment over een bbq boek, namelijk dat het begon als een leuk idee, maar dat het nu wel serieus wordt
Ben benieuwd hoeveel spelfouten er deze keer in staan
Ik hoop toch echt dat de gerenommeerde bbq merken hier niet in trappen of zich voor laten gebruiken. Het valt me namelijk ook mee dat le creuset (wat ze constant walgelijk uitspreekt), haar ook niet sponsort, ondanks haar duidelijke lokroep daar naar toe.
Het is ook zo zonde van al haar trouwe/jonge fans die haar zien als een soort van Martha Stewart/ Nigella Lawson. Hun referentiekader is zo verpest🫣
(Zo mijn inner-kookliefhebber heeft gesproken)
Ik vond Joshua Weissman hier laatst wel een goede rant over hebben, over tiktok recepten/hacks die de cultuur rondom eten verpest.
de knorr kip siam was echt mijn specialiteit vond ik zo exotisch met die cashewnoten
De saus bij de burrito’s
Crackers met oude kaas? Jum.
Zooo maar die burrito’s waren echt
Receptuur daarvan is veranderd
Hoe lang geleden? Ik heb ze laatst nog op en was niks mis mee
Nee toch? Je moet nu zogenaamd yoghurt ofzo gebruiken voor het sausje maar gebruik nog steeds crème fraiche en het smaakt gewoon nog hetzelfde.
ik maak deze regelmatig zelf als dipsaus bij naturel ribbelchips
zo lekker
Wat doe je er dan in? Of heb je dan gewoon zo’n zakje haha?
nee zonder zakje! want als ik het wereldgerecht maak gaat de saus die erbij zit in 1 keer op bij mn burritos
ik doe peterselie, dille, knoflookpoeder, uienpoeder, citroensap en peper en zout erdoor. Hoeveel precies van alles weet ik niet, tussendoor proeven en liever ook even laten staan voor je het nodig hebt omdat met name knoflookpoeder qua smaak nog ‘intrekt’.
Ik heb ook nog die chips in huis dus denk dat ik het meteen ga maken
Wat doe je als basis? Creme fraiche gewoon?
Oh ja dacht al een half jaar geleden. Maar zolang je niks heb gemerkt is het goed toch!