Beutyblogtopic XL #15

Ik heb er zo eentje en ik vind het handig voor skincare en gezicht wassen. Ik gebruikte hiervoor een gewone haarband maar dan moest ik nog een extra haarclip voor mijn curtain bangs/kortere lagen gebruiken. Deze houdt echt al het haar uit mijn gezicht.

Ik gebruik het wel echt alleen voor skincare want verder ziet het er dom uit.

8 likes

Ik heb hem ook haha, fijn ding ja!

8 likes

hahaha ik ging hierdoor helemaal die video opzoeken maar zo’n bizar ding is het toch ook niet? gewoon zo’n skincare haarband

6 likes

Jeetje heb ik me gewoon zitten opmaken zonder skincare haarband! Gekkigheid!

33 likes

Ik zat vanochtend ook weer te kloten met mn fringe en toen dacht ik aan Mascha :joy: word voor het verkeerde geinflucend, sorry Stanley.

5 likes

voor huidverzorging is een haarband wel chiller toch, voor je voorste plukken als die korter zijn. maar ik heb er 1 met kattenoren die ik gratis bij een bestelling heb gekregen dus ik ben biased

9 likes

Ik gebruik al 5 jaar deze nadat ik hem had gekocht had voor een dierenfeestje (ik was Maurice de Hond). Take a note tiktokgirlies

67 likes

Maar doet die vorm dan iets nog? Zo hoog en vol? Is dat ergens voor?

5 likes

Mag ik een afbeelding van de beauty diadeem??

9 likes

Foto staat hierboven wel ergens, ff stukje omhoog scrollen

4 likes

:joy::joy: ze heeft toch wat gemist als Disney Geek.
Disney heeft/had speciale skincare haarbanden in vorm van prinsessen tiara’s.

Ik gebruik thuis een zo’n zachte haarband in de vorm van een tiara van Doornroosje. Ooit eens jaren geleden in een disneystore gescoord en functioneert nog steeds prima😜

5 likes

Oh sorry had ik een paar keer gedaan maar toch steeds overheen gekeken? :sweat_smile: scuzi

2 likes

Ik gebruik hem ook sinds een paar dagen, gekregen in een goodiebag van een high end skincare merk. Hij houdt mijn pony goed uit mijn gezicht maar hij zit vrij los. Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat het geen mega knik in mijn haar maakt als ik hem op het gehad. Voor in de douche is hij echt niet geschikt want dan zakt hij tussendoor een aantal keer af. Ik zou hem echt niet zelf kopen (groot, lomp en los), maar soms wel fijner dan mijn haar met een schuifdpeld vastzetten.

5 likes

Ik zag van de week een “trendwatching met Mascha” voorbijkomen, iets over de cowboy trend. Was Mascha niet de “ik weet echt niets over mode” meid?

10 likes

Maar ze heeft echte cowboy laarzen gekocht in Florida :upside_down_face:

10 likes

Ja en ze heeft de eigenaar van die winkel nog gewaarschuwd want “pas maar op, het wordt echt populair!”

9 likes

Ja dat bevestigt voor mij wel weer hoe dom die artikelen in al die tijdschriften zijn

4 likes

ik snap überhaupt niet waar mascha trends voor nodig heeft. haar eigen josh v jurk is namelijk geschikt voor elke gelegenheid ooit.

51 likes

Besef hoe geweldig die jurk staat icm cowboylaarzen!!!

7 likes

hahhahaha ik vond hem toen ook wel oké volgens mij, maar vooral dat ‘iedere gelegenheid’ is me bijgebleven volgens mij heb ik die grap ook al 50x gemaakt

9 likes