Hoe lang is dit eigenlijk geleden? Het zit nog zo vers in m’n geheugen maar toch is t waarschijnlijk alweer 15 jaar geleden ofzo
2015 geloof ik
Haha ik zat ook vol verbazing te kijken naar die rijst Maar inderdaad ook die video over de CG methode, zit ze daar met véél te véél gel alleen in de onderkant -ONDERKANT- van haar haar te kneden dat ik dacht 'Gooi dat hoofd op de kop en kneed óveral en hou op met dat ‘Ooohh hoor dit geluid eens hihi’ Iewl, doe maar gewoon niet.
Sowieso snap ik niet dat ze een half uur heeft zitten praten over die CG methode en er echt nul resultaat is. Maak een video van een half uur met losse stukjes dat je het elke week probeert en er beter in word of na een maand tot de conclusie komt dat je haar toch geen krullen heeft (no shit Sherlock??)
Dit is echt weer zo typisch Mascha, net niet.
Dacht eigenlijk ook dat ze een dit een paar jaar geleden ook al heeft geprobeerd en Gregor ook en hij wel echt (Mascha’s woorden) héél veel krullen had.
Toen ik de titel zag dacht ik heel naïef ‘wouw een echte beauty video waar ze langere tijd over gedaan heeft’ (aangezien cg tijd nodig heeft)
Zie nu die vlog met de rijst, ze heeft het in een vlog van 12 minuten 3 minuten over rijst. Kan echt alleen maar respect hebben voor deze hustle.
Ja en ze gebuikt ook nog eens producten die sowieso te zwaar voor haar haren zijn Doe op zijn minst goed onderzoek en test het met goede producten.
hahah heeft hij die? ik weet alleen dat hij echt de knapste jongen van school was en iedereen verliefd op hem was maar in moviepark germany wilde hij tóch met mascha zijn
hahaha je weet het nooit bij hen
Ja en z’n billen toch? Of maak ik er nu een halve kaassoufflé van?
Nee klopt. En omdat hij surinaamse vrienden heeft met wie hij zó goed klikte dat hij wel Surinaamse roots moet hebben. Toen een DNA test dit ontkrachtte geloofde ze dit niet
elk bericht hierover maakt het nog erger
Hahahah!! Hier moet ik hard omlachen maar moet zeggen dat ik het me niet zo herinner.
Het ging om zijn kennelijke ronde billen en volle lippen.
Het idee was er, de uitvoering was zoals altijd weer mega matig. Ze deed niet eens op de kop scrunchen… I can’t Mascha. I CAN NOT
Ligt het aan mij of is het best raar om te zeggen dat een wit persoon op basis van deze (best wel stereotyperende) elementen wel Surinaamse roots moet hebben? Heb het altijd al een aparte uitspraak van haar gevonden.
Nee dat ligt niet aan jou
Hahaha nee dit is echt heel raar
Ze zegt dat ze dit gedaan heeft… Maar het is Mascha dus die heeft waarschijnlijk een halve tiktok gekeken en toen gedacht dit kan ik
Maar had Mascha niet een haar cursus of iets gedaan?
Jazeker, weet nog goed dat ik daarom 10 jaar geleden mijn haar ook ging ‘preppen’ voor ik het ging krullen. Moest heel veel mouse in je haren en eindstand had je vet haar dat alsnog uitzakte.
Toen zij die cursus deed bestond CG nog niet/was het nog niet bekend. Dus ik snap wel dat ze op basis van die cursus niet weet hoe je deze nieuwe techniek moet toepassen.