Beutyblogtopic XL #15

Snap na de vlog van vandaag ineens waarom de Foefjes altijd zoveel koffers meenemen. Als ze bij de xxxxxl koffer staat en dan na twee items zegt dat ie al voor een groot deel vol is en als je dan ziet hoe die twee items gevouwen/gepropt zijn snap ik dat het veel ruimte in neemt allemaal…

5 likes

Ik heb eigenlijk altijd op de terugweg van vakantie als ik alles gewoon in m’n koffer prop en niet netjes opvouw/indeel dat het veel beter past :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ben al twee boekwinkels binnengelopen om me te irritainen aan dat kookboek van Mas en Greg, maar ze verkopen het niet hier. Trots op de kwali-boekwinkels in de buurt wel.

37 likes

Hahahahahaha

5 likes

Dit zijn één jas en een trui en die koffer zit al voor een bijna kwart vol (niet mijn woorden, dit zegt Mascha). Ze zegt ook dat ze niet snapt hoe je deze koffer kan gebruiken voor een heel gezin voor paar weken weg, want haar lukt dat echt niet.

Vandaar mijn opmerking dat ik ineens snap waarom ze altijd zoveel koffers hebben.

13 likes

Hoe verzint ze die titels ook iedere keer? Trucje ontdekt hoe mijn neus 's nachts open blijft?

43 likes

Ben ik de enige die na het zien van DE chocolate covered strawberries TikTok meteen aan Mascha’s techno cappuccino moest denken?

https://www.tiktok.com/@pr4yforgabs/video/7332187682480590112

7 likes

Ben nu wel benieuwd naar t trucje maar weiger te kijken😂

4 likes

Het trucje is, hou je vast, met je voeten buiten de dekens slapen.

11 likes

Hahaha deze vrouw

15 likes

Omg haha de reacties zijn zeker: ik heb dit getest werkt echt!

4 likes

Dan stuurt Mascha vanuit Amerika je een pakketje op en denk je yes leuke dingen uit Murica en dan komt het in zo’n achterlijke le olive badjassen doos.

3 likes

Hahahah nee :joy: in dr laatste vlog stuurt ze een doos naar Jessie

6 likes

Ik heb in de shopvlog wel een nieuw woord geleerd: ‘pyamajurk’. Nachthemd dus.

11 likes

Haha in België zeggen we ‘slaapkleedje’. Klinkt wellicht al even erg :sweat_smile:

8 likes

Een snurkjurk! (Zo noemt een kindje wat ik ken het)

33 likes

Jezus Christus ik probeerde de shoplog te kijken, maar ik word zo extreem onrustig van het tempo waarop zij dit doet. :exploding_head:

2 likes

Goeie reclame dit ook, was het echt ZO VEEL moeite om er even overheen te gaan met de stomer?

*story van gisteren

13 likes

Dit is in Amerika, daar heeft ze waarschijnlijk geen stomer.

6 likes

Je weet naar wie je kijkt hè?

13 likes