Maar als je zegt onderzoek te hebben gedaan en je dan dit doet, dan gaat er wel ergens iets mis hoor. De eerste keer dat ik CG deed, ging het echt niet perfect, maar ik wist wel dat ik met een kam product kan verdelen en dat ik op z’n kop kan/moet scrunchen.
Ik vind het ook jammer dat ze niet uitzoekt wát nu precies CG is. Dat is niet perse de manier hoe je je haar scrunched maar welke ingrediënten je niet in je haar wilt hebben! SLS, siliconen, parabenen, alcoholen, petrolatum etc.
Daar gaat het al mis…uitzoeken/research.
Ze moest nog een video maken en dat werd 'm.
Stuk ook dat ze zegt ‘normaal ram ik het helemaal vol met mousse en droogshampoo en nu doe ik het tegenovergestelde, alles smooth en clean’ smeert handenvol gel in der haar
Dat klopt helemaal! Ik reageerde alleen op dat iemand zei dat ze een haarcursus heeft gedaan. Op basis van alleen die cursus weet je niet hoe CG werkt (en dat is ook logisch).
Maar jongens mascha heeft toch echt het meest steile haar ooit ook als ze wel research had gedaan + het een jaar had volgehouden weet ik wel vrij zeker dat het niet spontaan was gaan krullen.
CG method werkt alleen als je ook daadwerkelijk golvend/krullend haar hebt
Vlogs later is ze ook nog steeds aan het kijken of er toch niet een wave in zit
dat zegt ze ook wel in die video hoor, ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze verwachtte dat het niet ging werken maar toch benieuwd was
Ze zegt in de video dat ze tijdens die cursus ook uitleg over de cgm had gekregen en het toen ook geprobeerd had
Dit is wat ik bedoelde met haar cursus. Misschien geen cg geleerd maar hopelijk wel dat steil haar niet gaat krullen van gel of mousse. Dat haartextuur niet zo maar verander van producten.
Hahaha shit sorry. Dan snap ik er ook geen hout meer van.
Mascha die babypoeder ontdekt om tussen huidplooien aan te brengen tegen het zweten. lifehack
De comments onder de video zijn niet mals. Ligt het aan mij of krijgt Mascha steeds vaker negatieve comments onder haar beautygloss video’s?
Haar jongere schare fans worden ook ouder, en beginnen wellicht eindelijk de enorme middelmatigheid te zien.
En nieuwe aanwas van fans heeft ze niet.
Het houdt een keertje op
Ja volgens mij zijn de comments steeds negatiever. Vind ik wel echt zielig. Lijkt me vreselijk om iedere dag als ik iets aanlever op het werk van mensen commentaar te krijgen hoe slecht het allemaal wel niet is
Wat ik ook verdrietig vond is dat een kijker had aangeboden haar te helpen met de cg-methode. Maar mascha zei dat ze dat beter niet kon doen omdat hoe goed ze ook zou helpen dat ze veel kritiek zou krijgen en dat wilde ze haar niet aan doen.
Maar dan ben je jezelf ook aan het indekken. Ik doe mijn best niet meer, want het is toch niet goed.
Ik weet niet hoe afhankelijk ze zijn van YouTube, maar ik was dan allang ermee opgehouden.
ze bedoelt toch dat mascha niet wilde dat het andere meisje kritiek zou krijgen in haar comments?
Ja, maar het lijkt mij gewoon geen toffe houding (voor jezelf) dat je gelijk verwacht dat je haat comments krijgt. Tuurlijk zit er altijd een tussen. Maar als je denkt dat je dusdanig veel krijgt, dat je iemand daarvoor in bescherming moet nemen. Lijkt mij niet een hele leuke insteek.
Klinkt toch meer als een smoesje van Mascha, ze heeft gewoon geen zin dat die meid langskomt
Maar dat is toch ook zo. Ook op video’s waar ze (denk ik) wel haar best voor heeft gedaan krijgt ze haatcomments. Zo een comment is natuurlijk ook snel geplaatst.