Nee en Masha is ook niet het type dat in Amerika een 2e stomer zou bijkopen als ze thuis al eentje heeft.
Ik ruik gewoon het ali express plastic als ik die kreukels zie
Misschien heeft ze het daarom niet gestreken, dat smelt allemaal.
(Dit is trouwens bij mij gebeurd met een bloesje van synthetisch materiaal)
Als ze het in de douche had opgehangen had zelfs het stoom daarvan nog iig iets gedaan haha
Dit lijkt me echt iets wat of te veel moeite voor haar is of iets wat bij het ontdekken obsessed mee is en de beste hack vind
Haha ja dan krijg je een zaterdagvideo van een half uur over het beste systeem ever en dan is het gewoon je badjas in de badkamer hangen tijdens het douchen
Dit komt duidelijk niet door mijn kreuktest
En nog onzinnig ook, want je nieren kunnen helemaal niet zoveel water verwerken in korte tijd. Tenzij ze meer dan een uur bezig is met opmaken, volgens mij kan je lichaam maar gemiddeld 800ml per uur verwerken.
Hahaha dit lijkt me weer zo’n typisch FF-feitje, iets dat iemand met veel zekerheid verkondigd maar niet echt zo werkt
Waar gaat het water >800ml dan naar toe?!
Het voedingscentrum zegt dat je nieren 0,8 tot 1 liter per uur kunnen verwerken. En dat te veel water leidt tot te weinig natrium in je bloed wat kan leiden tot hartritmestoornissen. En vochtophopingen in je hersenen. Maar dan moet je denk ik na die liter wel goed doordrinken.
Puur zweet
Hebben jullie dit nooit eerder gehoord?
https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.2903/j.efsa.2010.1459
Hierin wordt gezegd: “overconsumption of water: intake which exceeds the kidney’s maximal excretion rate of 0.7-1.0 L/hour”
Als je daar ver overheen gaat kan je watervergiftiging krijgen, maar dat loopt niet zo’n vaart. Het heeft vooral niet zoveel zin: je plast de rest van het water gewoon ongebruikt weer uit en je belast je nieren er volgens mij wel mee.
Ja daar las ik dat net. Zal zo’n vaart niet lopen, maar lijkt me niet goed om constant veel meer te drinken dan nodig.
Ja maar dan is het toch ook geen ramp om meer dan een liter in een uur te drinken, zolang je dat maar niet meerdere uren achter elkaar doet
Volgens mij is dit niet onwaar hoor: Vocht en drinken | Voedingscentrum
Als je te veel drinkt tijdens sporten of in de warmte krijg je vaak juist ook hoofdpijn omdat je hersenen dan te veel vocht opnemen en zetten dan uit.
Je had ook zo’n gallon challange (ofzoiets ik heb geen tiktok) en daardoor kregen mensen watervergiftiging. Omdat ze te veel in te korte tijd dronken.
Edit: ooh dubbel. Maar het kan idd niet snel heel veel kwaad, maar vrij zinloos is het wel.
Ik zeg toch ook dat het vooral onzinnig is? Je lichaam heeft niet meer nodig dan 0,7L tot 1L per uur.
Maar door je reacties vermoed ik dat je zelf veel water drinkt, dus dat is nice, nog altijd gezonder dan te weinig drinken ook.
Nouja kan ook dat ze vanaf dat ze wakker wordt totdat ze klaar is met opmaken een cup drinkt en daar 3 uur tussen zit
Hahaha ja dat krijg met die overgehydrateerde breintjes!