Beutyblogtopic XL #15

Mascha reageerde al in de comments dat ze dit in 1,5 tot 2 uur opdrinkt
Want ze heeft altijd geleerd Max 1 liter per uur.

Waarom plaatst ze dan toch deze AD?
Oh ja… Mascha

9 likes

Valt wel mee hoor!
Het gaat mij er gewoon om dat er weer met feitjes gestrooid wordt op FF die volgens mij gewoon in de context niet relevant zijn.

8 likes

Wie zegt trouwens ook quencher ipv gewoon beker of fles. Zie mezelf al gaan hoor “even mijn quencher vullen met water”

25 likes

Zelfs dat kan mijn blaas niet aan. 🫠

4 likes

Hahaha ik zou dat prima doen als ik er evenveel geld voor zou krijgen als zij

3 likes

“De eerste 1,2 liter” hahaha meid hoeveel drink je er

10 likes

En niemand die valt over die belachelijke diadeem?

Echt zo’n item als je dat over tien jaar op een foto terugziet en denkt: “Waarom dachten we dat dit een goed idee was?”

9 likes

ja dit is dus een speciale beauty-diadeem voor tijdens het opmaken, niet per se voor je daily lookje. Neemt niet weg dat het alsnog een belachelijk ding is.

10 likes

Ja dat begreep ik, maar zelfs als het alleen voor het opmaken is, waarom moet het eruit zien of het van roze PUR-schuim is gemaakt…

9 likes

Het blijft een influencer die overconsumptie promoot. Lekker consequent wel.

18 likes

Ja leuk al die wetenschappelijke artikelen, maar wat vindt de taxibranche ervan? Eerste plek waar ik aanklop bij klachten.

5 likes

Wat is er dan speciaal aan dit ding voor het opmaken vs een normale haarband?

5 likes

Geeeen idee, het is voornamelijk hip onder jonge meiden op tiktok momenteel :woman_shrugging:t3:

9 likes

Pfff ik weet dat “we” het er al vaker over hebben gehad maar dat kreng van een beker is gewoon 50 ekkies!!!

Moet ik eerlijk zeggen dat ik aan gekke dingen veel geld uitgeef maar dit gaat zelfs mij te ver

9 likes

Ik heb er zo eentje en ik vind het handig voor skincare en gezicht wassen. Ik gebruikte hiervoor een gewone haarband maar dan moest ik nog een extra haarclip voor mijn curtain bangs/kortere lagen gebruiken. Deze houdt echt al het haar uit mijn gezicht.

Ik gebruik het wel echt alleen voor skincare want verder ziet het er dom uit.

8 likes

Ik heb hem ook haha, fijn ding ja!

8 likes

hahaha ik ging hierdoor helemaal die video opzoeken maar zo’n bizar ding is het toch ook niet? gewoon zo’n skincare haarband

6 likes

Jeetje heb ik me gewoon zitten opmaken zonder skincare haarband! Gekkigheid!

33 likes

Ik zat vanochtend ook weer te kloten met mn fringe en toen dacht ik aan Mascha :joy: word voor het verkeerde geinflucend, sorry Stanley.

5 likes

voor huidverzorging is een haarband wel chiller toch, voor je voorste plukken als die korter zijn. maar ik heb er 1 met kattenoren die ik gratis bij een bestelling heb gekregen dus ik ben biased

9 likes