Beutyblogtopic XL #15

Dat is geen oplossing voor alle ‘curtain bangs’ en ‘fringes’ (want stel je voor dat je een tyfusnormalo pony hebt)!!

19 likes

Ik gebruik al 5 jaar deze nadat ik hem had gekocht had voor een dierenfeestje (ik was Maurice de Hond). Take a note tiktokgirlies

67 likes

Maar doet die vorm dan iets nog? Zo hoog en vol? Is dat ergens voor?

5 likes

Mag ik een afbeelding van de beauty diadeem??

9 likes

Foto staat hierboven wel ergens, ff stukje omhoog scrollen

4 likes

:joy::joy: ze heeft toch wat gemist als Disney Geek.
Disney heeft/had speciale skincare haarbanden in vorm van prinsessen tiara’s.

Ik gebruik thuis een zo’n zachte haarband in de vorm van een tiara van Doornroosje. Ooit eens jaren geleden in een disneystore gescoord en functioneert nog steeds prima😜

5 likes

Oh sorry had ik een paar keer gedaan maar toch steeds overheen gekeken? :sweat_smile: scuzi

2 likes

Ik gebruik hem ook sinds een paar dagen, gekregen in een goodiebag van een high end skincare merk. Hij houdt mijn pony goed uit mijn gezicht maar hij zit vrij los. Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat het geen mega knik in mijn haar maakt als ik hem op het gehad. Voor in de douche is hij echt niet geschikt want dan zakt hij tussendoor een aantal keer af. Ik zou hem echt niet zelf kopen (groot, lomp en los), maar soms wel fijner dan mijn haar met een schuifdpeld vastzetten.

5 likes

Ik zag van de week een “trendwatching met Mascha” voorbijkomen, iets over de cowboy trend. Was Mascha niet de “ik weet echt niets over mode” meid?

10 likes

Maar ze heeft echte cowboy laarzen gekocht in Florida :upside_down_face:

10 likes

Ja en ze heeft de eigenaar van die winkel nog gewaarschuwd want “pas maar op, het wordt echt populair!”

9 likes

Ja dat bevestigt voor mij wel weer hoe dom die artikelen in al die tijdschriften zijn

4 likes

ik snap überhaupt niet waar mascha trends voor nodig heeft. haar eigen josh v jurk is namelijk geschikt voor elke gelegenheid ooit.

51 likes

Besef hoe geweldig die jurk staat icm cowboylaarzen!!!

7 likes

hahhahaha ik vond hem toen ook wel oké volgens mij, maar vooral dat ‘iedere gelegenheid’ is me bijgebleven volgens mij heb ik die grap ook al 50x gemaakt

9 likes

Hoe lang is dit eigenlijk geleden? Het zit nog zo vers in m’n geheugen maar toch is t waarschijnlijk alweer 15 jaar geleden ofzo

8 likes

2015 geloof ik

7 likes

Haha ik zat ook vol verbazing te kijken naar die rijst :joy: Maar inderdaad ook die video over de CG methode, zit ze daar met véél te véél gel alleen in de onderkant -ONDERKANT- van haar haar te kneden dat ik dacht 'Gooi dat hoofd op de kop en kneed óveral en hou op met dat ‘Ooohh hoor dit geluid eens hihi’ Iewl, doe maar gewoon niet.

7 likes

Sowieso snap ik niet dat ze een half uur heeft zitten praten over die CG methode en er echt nul resultaat is. Maak een video van een half uur met losse stukjes dat je het elke week probeert en er beter in word of na een maand tot de conclusie komt dat je haar toch geen krullen heeft (no shit Sherlock??)
Dit is echt weer zo typisch Mascha, net niet.

Dacht eigenlijk ook dat ze een dit een paar jaar geleden ook al heeft geprobeerd en Gregor ook en hij wel echt (Mascha’s woorden) héél veel krullen had.

13 likes

Toen ik de titel zag dacht ik heel naïef ‘wouw een echte beauty video waar ze langere tijd over gedaan heeft’ (aangezien cg tijd nodig heeft) :smiling_face_with_tear:

Zie nu die vlog met de rijst, ze heeft het in een vlog van 12 minuten 3 minuten over rijst. Kan echt alleen maar respect hebben voor deze hustle.

6 likes