Ja en ze gebuikt ook nog eens producten die sowieso te zwaar voor haar haren zijn Doe op zijn minst goed onderzoek en test het met goede producten.
hahah heeft hij die? ik weet alleen dat hij echt de knapste jongen van school was en iedereen verliefd op hem was maar in moviepark germany wilde hij tĂłch met mascha zijn
hahaha je weet het nooit bij hen
Ja en zân billen toch? Of maak ik er nu een halve kaassoufflĂ© van?
Nee klopt. En omdat hij surinaamse vrienden heeft met wie hij zĂł goed klikte dat hij wel Surinaamse roots moet hebben. Toen een DNA test dit ontkrachtte geloofde ze dit niet
elk bericht hierover maakt het nog erger
Hahahah!! Hier moet ik hard omlachen maar moet zeggen dat ik het me niet zo herinner.
Het ging om zijn kennelijke ronde billen en volle lippen.
Het idee was er, de uitvoering was zoals altijd weer mega matig. Ze deed niet eens op de kop scrunchen⊠I canât Mascha. I CAN NOT
Ligt het aan mij of is het best raar om te zeggen dat een wit persoon op basis van deze (best wel stereotyperende) elementen wel Surinaamse roots moet hebben? Heb het altijd al een aparte uitspraak van haar gevonden.
Nee dat ligt niet aan jou
Hahaha nee dit is echt heel raar
Ze zegt dat ze dit gedaan heeft⊠Maar het is Mascha dus die heeft waarschijnlijk een halve tiktok gekeken en toen gedacht dit kan ik
Maar had Mascha niet een haar cursus of iets gedaan?
Jazeker, weet nog goed dat ik daarom 10 jaar geleden mijn haar ook ging âpreppenâ voor ik het ging krullen. Moest heel veel mouse in je haren en eindstand had je vet haar dat alsnog uitzakte.
Toen zij die cursus deed bestond CG nog niet/was het nog niet bekend. Dus ik snap wel dat ze op basis van die cursus niet weet hoe je deze nieuwe techniek moet toepassen.
Maar als je zegt onderzoek te hebben gedaan en je dan dit doet, dan gaat er wel ergens iets mis hoor. De eerste keer dat ik CG deed, ging het echt niet perfect, maar ik wist wel dat ik met een kam product kan verdelen en dat ik op zân kop kan/moet scrunchen.
Ik vind het ook jammer dat ze niet uitzoekt wåt nu precies CG is. Dat is niet perse de manier hoe je je haar scrunched maar welke ingrediënten je niet in je haar wilt hebben! SLS, siliconen, parabenen, alcoholen, petrolatum etc.
Daar gaat het al misâŠuitzoeken/research.
Ze moest nog een video maken en dat werd 'm.
Stuk ook dat ze zegt ânormaal ram ik het helemaal vol met mousse en droogshampoo en nu doe ik het tegenovergestelde, alles smooth en cleanâ smeert handenvol gel in der haar
Dat klopt helemaal! Ik reageerde alleen op dat iemand zei dat ze een haarcursus heeft gedaan. Op basis van alleen die cursus weet je niet hoe CG werkt (en dat is ook logisch).