Beutyblogtopic XL #15

Maar jongens mascha heeft toch echt het meest steile haar ooit :joy: ook als ze wel research had gedaan + het een jaar had volgehouden weet ik wel vrij zeker dat het niet spontaan was gaan krullen.

CG method werkt alleen als je ook daadwerkelijk golvend/krullend haar hebt

37 likes

Vlogs later is ze ook nog steeds aan het kijken of er toch niet een wave in zit :rofl:

6 likes

dat zegt ze ook wel in die video hoor, ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze verwachtte dat het niet ging werken maar toch benieuwd was

7 likes

Ze zegt in de video dat ze tijdens die cursus ook uitleg over de cgm had gekregen en het toen ook geprobeerd had :joy::sob:

7 likes

Dit is wat ik bedoelde met haar cursus. Misschien geen cg geleerd maar hopelijk wel dat steil haar niet gaat krullen van gel of mousse. Dat haartextuur niet zo maar verander van producten.

10 likes

Hahaha shit sorry. Dan snap ik er ook geen hout meer van.

3 likes

Mascha die babypoeder ontdekt om tussen huidplooien aan te brengen tegen het zweten. :sparkles: lifehack :sparkles:

12 likes

De comments onder de video zijn niet mals. Ligt het aan mij of krijgt Mascha steeds vaker negatieve comments onder haar beautygloss video’s?

5 likes

Haar jongere schare fans worden ook ouder, en beginnen wellicht eindelijk de enorme middelmatigheid te zien.
En nieuwe aanwas van fans heeft ze niet.
Het houdt een keertje op

12 likes

Ja volgens mij zijn de comments steeds negatiever. Vind ik wel echt zielig. Lijkt me vreselijk om iedere dag als ik iets aanlever op het werk van mensen commentaar te krijgen hoe slecht het allemaal wel niet is

Wat ik ook verdrietig vond is dat een kijker had aangeboden haar te helpen met de cg-methode. Maar mascha zei dat ze dat beter niet kon doen omdat hoe goed ze ook zou helpen dat ze veel kritiek zou krijgen en dat wilde ze haar niet aan doen.

8 likes

Maar dan ben je jezelf ook aan het indekken. Ik doe mijn best niet meer, want het is toch niet goed.

Ik weet niet hoe afhankelijk ze zijn van YouTube, maar ik was dan allang ermee opgehouden.

4 likes

ze bedoelt toch dat mascha niet wilde dat het andere meisje kritiek zou krijgen in haar comments?

7 likes

Ja, maar het lijkt mij gewoon geen toffe houding (voor jezelf) dat je gelijk verwacht dat je haat comments krijgt. Tuurlijk zit er altijd een tussen. Maar als je denkt dat je dusdanig veel krijgt, dat je iemand daarvoor in bescherming moet nemen. Lijkt mij niet een hele leuke insteek.

6 likes

Klinkt toch meer als een smoesje van Mascha, ze heeft gewoon geen zin dat die meid langskomt :joy:

17 likes

Maar dat is toch ook zo. Ook op video’s waar ze (denk ik) wel haar best voor heeft gedaan krijgt ze haatcomments. Zo een comment is natuurlijk ook snel geplaatst.

8 likes

Maar wat zijn de haatcomments dan? Wat is het verschil met zeggen dat je de video gewoon niet goed vind, bedoel ik?

3 likes

Volgens mij bedoelt zij met die haatcomments dat mensen commentaar hebben op vrienden enz, mensen die zij introduceert in haar video’s maar die niet perse iets met die online wereld te maken hebben.

4 likes

Ik keek vandaag haar oude boekenbalvlog omdat het er hier over ging, 9 jaar oud.

En daar heeft Mas écht iets, ook al begint ze de vlog met een verhaal over haar persoonlijke waarzegster, vet haar dat ze naar achter kamt en is ze tintje mandarijn zoals altijd. Ze is daar echt innemend op een bepaalde manier, charmant, dankbaar, je gunt het haar.

Die kant zie ik nu eigenlijk nooit meer, terwijl dat juist is waarom het niemand boeide dat Cynthia inhoudelijk en qua presentatie altijd veel professioneler en beter was, Mascha was als persoon gewoon zo veel innemender dan de rest dat het niet boeide dat alles raffelwerk was.

20 likes

Ik vind dat nog steeds wel, hoor, Cynthia heeft voor mij echt honderd keer minder de gundactor. Ik kan niet goed uitleggen waarom. Ik ben ook iemand die nog steeds de vlogs kijkt (sorry @kali), deels uit gewoonte, maar ik denk ook deels omdat ik haar ondanks alles toch gewoon lief en oprecht vind overkomen.

13 likes

Ik kijk ook nog gewoon omdat ik haar met periodes wel leuk vind. (En met periodes ( nu) een chaotisch drama.)

Ik vraag me nu af of ik een infantiele oude fan of volwassen zeikerd ben. Ik denk beide :rofl::rofl:

2 likes