Beutyblogtopic XL #15

Ik heb ook een paar van die amerikavloga gekeken hoor, in de (valse) hoop daar toch plezier uit te halen ofzo idk. Want ik vond vroeger die reisvlogs oprecht best leuk. Die vlogs thuis kijk ik niet, dat vind ik wel te saai.

Ik keek van de week trouwens die mukbang met Ash(? Die foos fotograaf), maar dat is dan meer omdat ik iets nodig heb om bij in slaap te vallenšŸ˜‚ het was heel cringy trouwens, en ze noemde zichzelf een foodie en zei dat ze graag op Ibiza een huis wilde kopen (maar Gregor niet).

3 likes

Eerst goed droogfƶhnen :joy:

11 likes

Cynthia is op de een of andere manier gewoon niet sympathiek. Arrogant ofzo? Misschien ook door bepaalde acties ooit op haar blog etc, terwijl ze misschien in het echte leven wel leuk en aardig is. Maar het beeld dat ze online heeft geschept, vind ik niet sympathiek.

17 likes

Ik vind haar ook vrij zakelijk en heb het idee dat zij veel meer stilstaat bij wat ze wel en niet deelt dan Mascha. Denk dat dat ook meespeelt in hoe verschillend zij overkomen en dat Maacha wat sympathieker lijkt dan Cynthia

16 likes

De manier van praten en haar zware stem zorgt er voor in voor dat ik weg swipe. Zeker in combinatie met die eeuwige beugel.

2 likes

Ik ben nachtdieren aan het kijken. Bij de aflevering van Amsterdam komt Raven bij Taco, de Mascha kapper. Ik vond zijn verhaal best heftig, en nu vind ik het echt sad dat er soms op het forum zo lullig over hem wordt gedaan.

3 likes

Wat is zijn verhaal dan?

4 likes

Zijn vader was militair en mishandelde hem veel. Hij heeft daardoor blijvend letsel aan zijn gezicht. Op zijn 16e heeft hij verteld dat hij kapper wilde worden, dat stond voor zijn vader gelijk aan homo zijn. Er waren daardoor nog meer mishandelingen en hij is op zijn 16e uit huis gevlucht. Vervolgens tijdens het kapper zijn lang verslaafd geweest aan coke en speed en nu sinds 15 jaar afgekickt en kunstenaar ipv kapper.

15 likes

Heftig.
Maar 15 jaar. Is er al 15 jaar verstreken sinds die vlog. :grimacing:

3 likes

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand naar het door haar ingesproken luisterboek kan luisteren.

2 likes

Volgens mij heeft ze haar eigen boek ingesproken :persevere:

7 likes

Ik zie haar met haar ogen wijd open me zo aankijken.

8 likes

Je weet het niet zeker want je weet alleen wat je in vlogs ziet maar ik denk niet dat Cynthia echt aardig is. Ze is meer uitgekiend/doordacht in wat ze doet en dat maakt het minder oprecht. Wat ik leuk vind aan Mascha is dat ze onbedoeld ā€˜normaal’ is. Dus ook dat ā€˜net niet’ en zelf geinfluenced zijn door merken maakt haar soms (ja heel soms) ook wel weer relatable.

5 likes

Ik weet niet wat ik erger zou vinden; Forummers die een beetje vals over mij roddelen of forummers die onderbouwd aangeven waarom ze er vanuit gaan dat ik niet aardig ben. :unamused:

17 likes

Of gewoon zakelijk? Dit is echt weer zoiets wat alleen over vrouwelijke ondernemers gezegd wordt

48 likes

Mee eens!
Ik heb haar eens een DM gestuurd en altijd een vriendelijk antwoord, of het nu door haar team is of niet. Denk dat ze werk en prive iets meer gescheiden houd dan Mascha en lijkt me alleen maar fijn met zo’n openbaar beroep als het ware.

15 likes

Ik kwam Cynthia ooit tegen op, jawel, Terschelling en toen was ze heel aardig ja. Gewoon een normale, leuke meid van in de dertig. Je zou haast denken dat ze net zoals wij is :wink:

27 likes

Ja maar het een sluit het ander niet uit toch? Er zijn genoeg zakelijke vrouwen die wel sympathiek overkomen. @mijnerzijds Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij, zij is echt precies de omschrijving van een BEC voor mij :sob:

4 likes

Same :joy:

7 likes

Ja maar je hoort iemand nooit zeggen: ja ik vind die man niet sympathiek, hij is zo zakelijk.
Dat is echt weer zo typisch iets wat alleen over vrouwen wordt gezegd.

33 likes