Ik ben nachtdieren aan het kijken. Bij de aflevering van Amsterdam komt Raven bij Taco, de Mascha kapper. Ik vond zijn verhaal best heftig, en nu vind ik het echt sad dat er soms op het forum zo lullig over hem wordt gedaan.
Wat is zijn verhaal dan?
Zijn vader was militair en mishandelde hem veel. Hij heeft daardoor blijvend letsel aan zijn gezicht. Op zijn 16e heeft hij verteld dat hij kapper wilde worden, dat stond voor zijn vader gelijk aan homo zijn. Er waren daardoor nog meer mishandelingen en hij is op zijn 16e uit huis gevlucht. Vervolgens tijdens het kapper zijn lang verslaafd geweest aan coke en speed en nu sinds 15 jaar afgekickt en kunstenaar ipv kapper.
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand naar het door haar ingesproken luisterboek kan luisteren.
Volgens mij heeft ze haar eigen boek ingesproken
Ik zie haar met haar ogen wijd open me zo aankijken.
Je weet het niet zeker want je weet alleen wat je in vlogs ziet maar ik denk niet dat Cynthia echt aardig is. Ze is meer uitgekiend/doordacht in wat ze doet en dat maakt het minder oprecht. Wat ik leuk vind aan Mascha is dat ze onbedoeld ‘normaal’ is. Dus ook dat ‘net niet’ en zelf geinfluenced zijn door merken maakt haar soms (ja heel soms) ook wel weer relatable.
Ik weet niet wat ik erger zou vinden; Forummers die een beetje vals over mij roddelen of forummers die onderbouwd aangeven waarom ze er vanuit gaan dat ik niet aardig ben.
Of gewoon zakelijk? Dit is echt weer zoiets wat alleen over vrouwelijke ondernemers gezegd wordt
Mee eens!
Ik heb haar eens een DM gestuurd en altijd een vriendelijk antwoord, of het nu door haar team is of niet. Denk dat ze werk en prive iets meer gescheiden houd dan Mascha en lijkt me alleen maar fijn met zo’n openbaar beroep als het ware.
Ik kwam Cynthia ooit tegen op, jawel, Terschelling en toen was ze heel aardig ja. Gewoon een normale, leuke meid van in de dertig. Je zou haast denken dat ze net zoals wij is
Ja maar het een sluit het ander niet uit toch? Er zijn genoeg zakelijke vrouwen die wel sympathiek overkomen. @mijnerzijds Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij, zij is echt precies de omschrijving van een BEC voor mij
Same
Ja maar je hoort iemand nooit zeggen: ja ik vind die man niet sympathiek, hij is zo zakelijk.
Dat is echt weer zo typisch iets wat alleen over vrouwen wordt gezegd.
Wel relatable want ik herken dit gevoel als ik zelf een nieuw huishoudelijk apparaat heb
Nou als je volwassen bent is een nieuwe wasmachine echt een hoogtepunt van je dag hoor
hahaha dat doet mascha toch altijd. ik vind dat wel grappig aan haar eigenlijk, echt zo van die ‘naar florida leuk’ of ‘vieze straat ew’ titels ipv 'dit is mijn NIEUWE APPARAAT?!?! ’ zoals heel veel mensen doen
Hahahaha mijn nieuwe droger vorige maand was mijn ultieme geluk. Als een kind zo blij😂
Omg ja wij kregen vorige week een combi en mijn leven is echt 2000 keer beter geworden