Beutyblogtopic XL #15

Lijkt me een spannende vlog vandaag. Zo’n intrigerende titel🤪

18 likes

Wel relatable want ik herken dit gevoel als ik zelf een nieuw huishoudelijk apparaat heb

43 likes

Nou als je volwassen bent is een nieuwe wasmachine echt een hoogtepunt van je dag hoor

22 likes

hahaha dat doet mascha toch altijd. ik vind dat wel grappig aan haar eigenlijk, echt zo van die ‘naar florida leuk’ of ‘vieze straat ew’ titels ipv 'dit is mijn NIEUWE APPARAAT?!?! :exploding_head: ’ zoals heel veel mensen doen

21 likes

Hahahaha mijn nieuwe droger vorige maand was mijn ultieme geluk. Als een kind zo blij😂

7 likes

Omg ja wij kregen vorige week een combi en mijn leven is echt 2000 keer beter geworden

6 likes

Weet niet of dat het is, maar Cynthia is bijvoorbeeld gewoon niet relatable en of dat nu is omdat ze zakelijk is of niet… Voor mij niet afhankelijk van het feit dat ze vrouw is.

Debbie blijft ook wel bijzonder :unamused:. Dat ze gisteren op een story plaatste dat je overgewicht voor jezelf niet goed moet praten, ze weet dat veel mensen dat toch doen. “Misschien niet leuk om te horen maar ja”.

7 likes

Echt zo’n oudere versie van een pick me girl haha

14 likes

Dat is sowieso een sneer naar de video van Vera (op TikTok)

14 likes

Ja dat dacht ik ook al, dat je ook nog zo de behoefte voelt om te sneren als je 53 bent (gelukkig wel met strakke hals, want daaraan zie je bij anderen altijd wel de echte leeftijd :joy:)

17 likes

Vreselijke vrouw met dit soort acties.

5 likes

Ja echt een sneuneus. Lekker voorbeeld ook voor andere vrouwen (en haar dochter) om andere vrouwen zo af te zeiken

14 likes

Bonnie is toch weer iets in mijn achting gestegen hoor, druppel op een gloeiende plaat natuurlijk maar vind het toch wel goed dat ze dit (geen spon?) promoot

28 likes

Haha ja, en ze postte laatst ook nog dat ze eraan zat te denken om opvoedtips te geven omdat haar kinderen uitgegroeid zijn tot zulke leuke volwassenen en ze wel wat vond van de :sparkles:opvoedstijl​:sparkles: van tegenwoordig. Maar nu hou ik er verder over op maar het verbaasd me dat je zo kunt zijn.

4 likes

ze heeft de afgelopen tijd sowieso best veel over palestina gepost (maar ik ben ook bonnie fan dus biased). teske trouwens ook

10 likes

72 likes

Ik bedoelde ook andersom, dat het van Debbie een sneer naar Vera is. Of was de post van Debbie eerder?

4 likes

Ik denk allebei niet.
Debbie post al jaren over afvallen, vera al jaren over dik zijn.

4 likes

Kennen jullie Cynthia koning? Die deed vroeger make up, maar heeft nu een insta waar ze o.a. schilderijen verkoopt met haar eigen bloed geschilderd. Op poppy koning.

2 likes