Beutyblogtopic XL #15

Euh intens

9 likes

Ik weet niet of ik het echt nodig vind om je eigen bloed te gebruiken. Ze zal ook hooguit een klein beetje eigen bloed gebruiken want NO WAY dat al die schilderijen 100% haar eigen bloed zijn en ze nog overeind staat.

Maar ik vind haar wel heel creatief en wat ze maakt vind ik ook echt wel mooi!

6 likes

Nee, klopt. Ze doet van wat ik las de eerste laag met haar bloed en dan met acryl de rest. Het ziet er inderdaad wel gaaf uit, maar ik zou zelf niet een bloed schilderij kopen.

11 likes

Als ik het voor zoveel geld verkocht krijg wil ik ook wel met m’n eigen bloed schilderen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

24 likes

Wel knap gemaakt en ergens wel vet, maar er zitten er ook een aantal bij die ik toch wat luguber vind. Misschien toch het idee ofzo.

4 likes

15 miljoen. Ik gil.

25 likes

Ik krijg hier Tinkebell vibes van

7 likes

Dat was die ene die een tas maakte van haar eigen kat toch? Dat verhaal zou ik graag uit mijn brein willen wissen…

2 likes

Dit moet toch stinken🤮

7 likes

O ja, die vreemde vrouw. Leerde haar toen kennen bij de Verraders.

11 likes

Het woord ā€œtamponneren ā€ geeft mij nou heel andere ideeĆ«n…
Iellll :nauseated_face:

4 likes
7 likes

Oh ja Tinkebel. Eng mens.
Ze liet ook hamstertjes in doorzichtige ballen lopen totdat ze dood waren om een statement te maken dat wij hamstertjes als entertainment gebruiken en dat dat net zo erg is als ze in ballen gevangen te houden. Ook maakte ze van cavia’s race autootjes en van een depressieve kat ( volgens haar) een handtas.
Want van een koe of varken vinden wij het wel normaal dat er schoenen en tassen van gemaakt worden maar van een kat niet.
Vind het een naar persoon die Tinkebel die alleen maar wil shockeren. En ze is de titel kunstenaar in mijn ogen niet waardig.

11 likes

We tamponneren de hele vloer en het geeft geen ene moer. Met Tampax, met Tampax en ook O.B…….pwieppierdieppiep.

7 likes

Er is net een docu over Tinkebell verschenen, waarbij de documentairemaakster haar niet filmde, maar vooral door haar zelf gemaakte beelden gebruikte. In een Volkskrant artikel stond dat die documaakster na het bekijken van honderden uren beeldmateriaal vooral bevangen raakte door een allesoverheersend gevoel van irritatie, omdat die kunstenaar zo overtuigd is van zichzelf. Ik denk dat veel mensen dat gevoel met haar delen.

16 likes

Komt er nou een tweede kookboek uit van Mascha?

ā€œTief wat doperwten uit de diepvries in de pasta met een plak kaas nomnomnomā€ zit nog te vers in mijn geheugen sorry.

5 likes

Ik denk dat dat net niet lukt

21 likes

Bijzonder, heb ze nog nooit zien bbqen volgens mij?
Maar ik kijk ook geen vlogs, alleen insta

5 likes

Haha ik scrolled er een beetje doorheen en prachtig op 4:00 ā€œjongens we hebben ter plekken besloten we gaan gewoon zo’n bbq boek maken why not WHY NOY!?ā€

wat een mindset :heart_eyes:

10 likes

Lees net in de comments onder de vlog van vandaag op een vraag of het eerste boek wel goed liep, dat Mascha aangaf dat het goed verkocht en zelfs in een bestsellerlijst heeft gestaan :scream::scream::sob::sob:

4 likes