Die bestsellerlijst moet je niet super serieus nemen. Schijnbaar kun je die makkelijk manipuleren
Ja klopt!! Maar betwijfel of de trouwe achterban dat ook weet🤭
Ach als zij en haar achterban blij mee zijn, laat ze dan lekker. Ze doen hiermee geen vlieg kwaad
Masha sowieso niet want zij eet vegetarisch
Gregor krijgt in de vlog van vandaag een domoni setje van Kith van €340
En jij vergroot zijn audience nog eens even. Kith zegt: dank je wel.
(Je hebt toch wel in de gaten dat dit soort berichten precies is waarom hij dat krijgt?)
Het was een verjaardagscadeau van Mascha, geen perspakket oid.
Hebben jullie die gastblogs bij Cynthia gelezen? Hele vreemde schrijfstijl. Ik kon er geen touw en vastknopen. Ook niet waarom ze dat op haar site zou willen plaatsen. Blijkt de schrijfster de dochter van haar coach te zijn. :’).
Ik was nieuwsgierig dus heb het gelezen maar wat is het idee erachter? Iets over clusterhoofdpijn maar ook iets New York tijdens de storm. Ik begreep er echt niks van.
Ik snapte er ook helemaal niks van, van haar verhaal zonder moraal (zoals ze zelf vreemd genoeg ook zegt). Lijkt wel door chatgpt geschreven , met "gruzielelementen"
Ik dacht even dat het aan mij lag.
Maar er zit geen clue, verhaal of wat dan ook in
Ja wat? Dacht even dat ik in Harry Potter terecht was gekomen. En idd 100x reclame voor haar substack en haar bedrijven. Dit haalt het niveau van haar blog naar beneden.
Ik snapte het ook niet. Zie dat ze ook voor Cynthia (Structuurjunkie) heeft gewerkt als Growth hacker.
Zou eigenlijk verwachten dat die het beter zou kunnen . Een april grap?
Calm down, pfffff
Hahaha oeps, typfoutje
Ik dacht ook dat het aan mij lag maar heb precies hetzelfde. Ze heeft een interessant verhaal maar weet het niet goed over te brengen. Daarnaast vind ik het raar dat Cynthia of Emmy haar stukken niet checkt op spelling/grammatica…
Het verbaast me dat zoveel mensen blijkbaar nog Cynthia’s blog lezen
Sja Ik hou gewoon van blogs maar Cynthia is een van de enige nog? Ik ben oude school want reels en stories boeien me 0
Als het gaat om de make up kleur op verschillende huidskleuren doet Monica ravichandran dat op YouTube.