Ik weet dat nog inderdaad. Was dat niet in samenwerking met een merk? Maybelline? Of Rimmel?
Mascha begint en eindigt de vlog met dat ze haar stem kwijt is, maar daar is echt precies niks van te horen. Moest daarom ook erg lachen om deze reactie.
Die posts van Emmy staan ook altijd vol spelfouten, dus geloof niet dat er iemand van die site daarop controleert
Hahha Mas dr insta grap
Ik wist dat het een 1 april grap was toen ik las dat ze ging ontspullen
Wauww mascha’s nieuwe haarkleur! Staat dr zo mooi.
Ja haar oogkleur springt er nu echt uit, heel mooi!
Ja vind ik dus ook! Dat donkere staat haar zo anders
In het kader van voormalig beautybloggers:
Ik besefte me net tijdens een weekendje weg dat mijn Vera Camilla beauty travelbag nog elke vakantie meeneem
Ik ben destijds echt speciaal naar de Etos gegaan om er eentje te bemachtigen
Ja ik gebruik deze ook nog altijd elke reis! Vind het echt een fijn ding voor de grotere dingen als deo en shampoo.
Haha Ik heb er ook eentje! Gewonnen met een lokale loterij. Kwam er pas jaren achter (via FF) wie Vera Camilla was . Heel handig ding voor shampoo flessen etc, ik gebruik hem iedere vakantie!
Oh dit is 5 dagen oud… Stond het in haar stories? Ben wel benieuwd
Haha ik heb nog steeds iedere dag haar kwastenset incl leverkleurig etuitje. Had die travelbag in het roze. Vond ik toen zo cool toen ze hiermee kwam (was het ook natuurlijk).
Same!!! Oprecht een handige set en tasje
Ik ben vaak ook plaatsvervangend trots op Vera haha maar dan daarna krijg ik een realitycheck en denk ik wie ben ik nou precies om dat te vinden?? Hahaha
Cynthia’s retraite artikel noemt ze die kok de ene keer Kees de andere keer Cees
Maar zo te zien ontbreekt het Cees/Kees niet aan culinaire vaardigheden. Ik wil die villa voor mijzelf afhuren, met Cees/Kees en Takkie erbij. Zonder retreat en allerlei andere vrouwen.
Los van dat lijkt Cynthia nu opnieuw een idee tot een succes te hebben gemaakt. Toch wel weer knap gedaan.
Ik keek even en het ziet er allemaal wel heerlijk uit. Maar wat een prijs zeg, 2500 euro (dat is zonder de vlucht maar wel incl alle activiteiten enzo) en dan moet je ook nog een kamer delen!
Wel een eigen bed? Of kinderstapelbed, zoals destijds op Terschelling.
Zo’n retreat lijkt me oprecht heerlijk, maar het is zo duur!
Het ziet er allemaal heerlijk uit maar het is idd erg duur en met al die vrouwen samen lijkt me ook niks