In het kader van voormalig beautybloggers:
Ik besefte me net tijdens een weekendje weg dat mijn Vera Camilla beauty travelbag nog elke vakantie meeneem
Ik ben destijds echt speciaal naar de Etos gegaan om er eentje te bemachtigen
In het kader van voormalig beautybloggers:
Ik besefte me net tijdens een weekendje weg dat mijn Vera Camilla beauty travelbag nog elke vakantie meeneem
Ik ben destijds echt speciaal naar de Etos gegaan om er eentje te bemachtigen
Ja ik gebruik deze ook nog altijd elke reis! Vind het echt een fijn ding voor de grotere dingen als deo en shampoo.
Haha Ik heb er ook eentje! Gewonnen met een lokale loterij. Kwam er pas jaren achter (via FF) wie Vera Camilla was . Heel handig ding voor shampoo flessen etc, ik gebruik hem iedere vakantie!
Oh dit is 5 dagen oud… Stond het in haar stories? Ben wel benieuwd
Haha ik heb nog steeds iedere dag haar kwastenset incl leverkleurig etuitje. Had die travelbag in het roze. Vond ik toen zo cool toen ze hiermee kwam (was het ook natuurlijk).
Same!!! Oprecht een handige set en tasje
Ik ben vaak ook plaatsvervangend trots op Vera haha maar dan daarna krijg ik een realitycheck en denk ik wie ben ik nou precies om dat te vinden?? Hahaha
Cynthia’s retraite artikel noemt ze die kok de ene keer Kees de andere keer Cees
Maar zo te zien ontbreekt het Cees/Kees niet aan culinaire vaardigheden. Ik wil die villa voor mijzelf afhuren, met Cees/Kees en Takkie erbij. Zonder retreat en allerlei andere vrouwen.
Los van dat lijkt Cynthia nu opnieuw een idee tot een succes te hebben gemaakt. Toch wel weer knap gedaan.
Ik keek even en het ziet er allemaal wel heerlijk uit. Maar wat een prijs zeg, 2500 euro (dat is zonder de vlucht maar wel incl alle activiteiten enzo) en dan moet je ook nog een kamer delen!
Wel een eigen bed? Of kinderstapelbed, zoals destijds op Terschelling.
Zo’n retreat lijkt me oprecht heerlijk, maar het is zo duur!
Het ziet er allemaal heerlijk uit maar het is idd erg duur en met al die vrouwen samen lijkt me ook niks
Haha of een gedeeld tweepersoonsbed nee het zijn wel twee bedden maar de hele dag met andere mensen zijn en dan samen slapen gaat voor mij echt niet samen met het selfcare thema. Maar kan het ook niet betalen dus dat scheelt
En dan ook allemaal vrouwen die dankbaar zijn, enerzijds mooi maar lijkt me ook vermoeiend als (parttime) zure kantoortrut
Voor €2500 voor een week (zonder vlucht ook nog) ga je toch geen kamer delen? En Cynthia prinsheerlijk voor nop in haar eentje een luxekamer zeker ook nog. Echt bizar dat mensen daar zoveel geld voor over hebben…
Ik dacht precies hetzelfde, wie wil er nou voor 2500 euro een slaapkamer delen? Het retreat ziet er echt wel relaxt uit maar niet als je een slaapkamer moet delen.
Het is wel een slim businessmodel van Cynthia, alle komenden zit volgens mij al vol en ze verdiend er wel lekker aan. De accomodatie biedt namelijk zelf ook retreats aan en die zijn ongeveer 1500 euro dus dat is nog wel een verschil.
Ik snap best dat je betaalt voor het gemak van niks hoeven te organiseren (ook al is dat niet mijn stijl), het gaat mij om het kamer delen.
Voor 2500€ verwacht ik een privékamer met ensuite, echt niet dat ik voor zoveel geld een kamer en badkamer (met ook nog eens een wildvreemde) ga delen…
Dat ik de doelgroep niet ben is me duidelijk, dat heb ik ook nooit beweerd. Dat neemt toch niet weg dat ik het absurd veel geld mag vinden als je een week een kamer met een wildvreemde moet delen?
Ik vind een kamer delen prima als ik voor een habbekrats in een hostel slaap, maar als ik op een kneiterduur retreat ga, wat ook nog eens als thema selfcare heeft, verwacht ik toch echt dat ik voor dat geld een eigen kamer zou krijgen. En ja, ik mag hopen dat de vierpersoonskamer goedkoper is, maar dat betekent ook met drie wildvreemden een slaap- en badkamer moeten delen iv met een, nog arelaxter.
Dit.
Prijs is gewoon complex en zolang Cynthia niet alle huizen van Nederland opkoopt om voor duizenden euro’s te verhuren zodat zij de machtigste vrouw van het land wordt, is er geen probleem*. Ze dwingt niemand en het lijkt me geweldig om met zo’n retreat mee te gaan. (Maar heb het geld er niet voor over.)
Als we dan discussiëren over prijzen, laten we het dan hebben over duurste Rolex; die kost 17,8 miljoen terwijl mijn Apple Watch meer kan
*toevoeging: dat was te kort door de bocht en er is een groot grijs gebied. Maar alsnog vond ik het heftig dat er voor m’n gevoel werd gedaan alsof Cynthia een soort oplichter is.