Haha of een gedeeld tweepersoonsbed nee het zijn wel twee bedden maar de hele dag met andere mensen zijn en dan samen slapen gaat voor mij echt niet samen met het selfcare thema. Maar kan het ook niet betalen dus dat scheelt
En dan ook allemaal vrouwen die dankbaar zijn, enerzijds mooi maar lijkt me ook vermoeiend als (parttime) zure kantoortrut
Voor €2500 voor een week (zonder vlucht ook nog) ga je toch geen kamer delen? En Cynthia prinsheerlijk voor nop in haar eentje een luxekamer zeker ook nog. Echt bizar dat mensen daar zoveel geld voor over hebben…
Ik dacht precies hetzelfde, wie wil er nou voor 2500 euro een slaapkamer delen? Het retreat ziet er echt wel relaxt uit maar niet als je een slaapkamer moet delen.
Het is wel een slim businessmodel van Cynthia, alle komenden zit volgens mij al vol en ze verdiend er wel lekker aan. De accomodatie biedt namelijk zelf ook retreats aan en die zijn ongeveer 1500 euro dus dat is nog wel een verschil.
Ik snap best dat je betaalt voor het gemak van niks hoeven te organiseren (ook al is dat niet mijn stijl), het gaat mij om het kamer delen.
Voor 2500€ verwacht ik een privékamer met ensuite, echt niet dat ik voor zoveel geld een kamer en badkamer (met ook nog eens een wildvreemde) ga delen…
Dat ik de doelgroep niet ben is me duidelijk, dat heb ik ook nooit beweerd. Dat neemt toch niet weg dat ik het absurd veel geld mag vinden als je een week een kamer met een wildvreemde moet delen?
Ik vind een kamer delen prima als ik voor een habbekrats in een hostel slaap, maar als ik op een kneiterduur retreat ga, wat ook nog eens als thema selfcare heeft, verwacht ik toch echt dat ik voor dat geld een eigen kamer zou krijgen. En ja, ik mag hopen dat de vierpersoonskamer goedkoper is, maar dat betekent ook met drie wildvreemden een slaap- en badkamer moeten delen iv met een, nog arelaxter.
Dit.
Prijs is gewoon complex en zolang Cynthia niet alle huizen van Nederland opkoopt om voor duizenden euro’s te verhuren zodat zij de machtigste vrouw van het land wordt, is er geen probleem*. Ze dwingt niemand en het lijkt me geweldig om met zo’n retreat mee te gaan. (Maar heb het geld er niet voor over.)
Als we dan discussiëren over prijzen, laten we het dan hebben over duurste Rolex; die kost 17,8 miljoen terwijl mijn Apple Watch meer kan
*toevoeging: dat was te kort door de bocht en er is een groot grijs gebied. Maar alsnog vond ik het heftig dat er voor m’n gevoel werd gedaan alsof Cynthia een soort oplichter is.
Eens 2500€ is belachelijk duur voor een paar yoga /klankbord sessies, een bed en eten
Ik vind het echt bijzonder dat mensen denken dat 2500 euro, zonder vlucht, voor 3 nachten een super redelijke prijs is voor een gedeelde kamer met vreemden en overnight oats:sparkles: als ontbijt.
Echt dikke prima dat mensen het er wel voor over hebben en daadwerkelijk denken dat dit tripje hun hele leven compleet veranderd, maar ik ben echt klaar met dit concept.
Echt, fuck influencers.
Het gaat om DRIE NACHTEN??
Zooooooo zonde van je geld. Kan hier makkelijk 1 of 2 maanden (afhangend van waar en hoe luxe) van reuzen.
3 nachten? Dus meer als 1000 euro per nacht? Dat is echt belachelijk!
Voor deze prijs kan je ook 2 weken all inclusive resort + vlucht naar Verweggistan. Weet dat dat voor sommige mensen de grootste nachtmerrie is maar ik zou dat echt veel liever doen dan bij Cynthia op retreat gaan
Vijf. In de tweepersoonskamer voor €2450, in de vierpersoonskamer voor €2200. Inclusief vlucht is dat dus dik €500 per nacht. Maar daar krijg je wel fitnesslesjes van Cynthia, een workshop waterverven, en overnight oats of smoothiebowl bij het ontbijt en pastasalade als avondeten voor. Uitstekende deal (voor Cynthia )
Ooohh ik dacht 8 dagen ofzo. Dan vind ik het vergelijken met een luxe all incl resort. Maar voor 3! Nachten zonder vlucht… jeetje. Bij een retreat met vrouwen heb ik ook het idee dat je allemaal van die diepe emotionele gesprekken moet hebben met elkaar en ellende van anderen aan moet horen. Lijkt mij slopend.
Krijg je ook dadels met spek voor dat geld?
Ik vind het eten er zo lafjes uitzien ook. Waar zijn de gezouten pinda’s en sangria voor aan het zwembad?
Ik volg volg haar niet en lees alleen hier over haar, maar heeft zij een opleiding gedaan tot fitness coach en heeft ze ervaring?
Ze heeft blijkbaar wel toevallig net een of andere toets gehaald las ik toen ik die blog over dat retreat doorlas. Maar alsnog lijkt ze me geen professional. Er staat ook een foto van haar terwijl ze een massage krijgt in die blog, alleen staat er nergens of dat ook bij die €500 per nacht inbegrepen zit en is het ook alleen een foto van haar, niet van de deelnemers. Ik zie dus meteen voor me dat die deelnemers een beetje aan het kliederen zijn met waterverf in het kader van ‘workshop’ terwijl Cynthia van hun geld een lekkere massage krijgt
@Iertie het is vast een alcoholvrij(er) weekend, dat boekje van haar zat ook in de goodiebag die op het bed klaarlag voor de deelnemers, samen met gesponsord menstruatieondergoed
Lesgeven is echt iets wat je leert door ervaring en zelf jarenlang te trainen.
Het is dat die mensen die dit boeken dit waarschijnlijk gewoon wéten en alsnog boeken, ik zou me echt bekocht voelen.
En waarschijnlijk een cheap ass ikea bed.