Beutyblogtopic XL #15

Eens 2500€ is belachelijk duur voor een paar yoga /klankbord sessies, een bed en eten :joy:

15 likes

Ik vind het echt bijzonder dat mensen denken dat 2500 euro, zonder vlucht, voor 3 nachten een super redelijke prijs is voor een gedeelde kamer met vreemden en :sparkles:overnight oats​:sparkles: als ontbijt.

Echt dikke prima dat mensen het er wel voor over hebben en daadwerkelijk denken dat dit tripje hun hele leven compleet veranderd, maar ik ben echt klaar met dit concept.
Echt, fuck influencers.

77 likes

Het gaat om DRIE NACHTEN?? :sob:

23 likes

Zooooooo zonde van je geld. Kan hier makkelijk 1 of 2 maanden (afhangend van waar en hoe luxe) van reuzen.

8 likes

3 nachten? Dus meer als 1000 euro per nacht? Dat is echt belachelijk!

Voor deze prijs kan je ook 2 weken all inclusive resort + vlucht naar Verweggistan. Weet dat dat voor sommige mensen de grootste nachtmerrie is maar ik zou dat echt veel liever doen dan bij Cynthia op retreat gaan

8 likes

Vijf. In de tweepersoonskamer voor €2450, in de vierpersoonskamer voor €2200. Inclusief vlucht is dat dus dik €500 per nacht. Maar daar krijg je wel fitnesslesjes van Cynthia, een workshop waterverven, en overnight oats of smoothiebowl bij het ontbijt en pastasalade als avondeten voor. Uitstekende deal (voor Cynthia :+1:t3:)

11 likes

Ooohh ik dacht 8 dagen ofzo. Dan vind ik het vergelijken met een luxe all incl resort. Maar voor 3! Nachten zonder vlucht… jeetje. Bij een retreat met vrouwen heb ik ook het idee dat je allemaal van die diepe emotionele gesprekken moet hebben met elkaar en ellende van anderen aan moet horen. Lijkt mij slopend.

8 likes

Krijg je ook dadels met spek voor dat geld?

12 likes

Ik vind het eten er zo lafjes uitzien ook. Waar zijn de gezouten pinda’s en sangria voor aan het zwembad?

7 likes

Ik volg volg haar niet en lees alleen hier over haar, maar heeft zij een opleiding gedaan tot fitness coach en heeft ze ervaring?

5 likes

Ze heeft blijkbaar wel toevallig net een of andere toets gehaald las ik toen ik die blog over dat retreat doorlas. Maar alsnog lijkt ze me geen professional. Er staat ook een foto van haar terwijl ze een massage krijgt in die blog, alleen staat er nergens of dat ook bij die €500 per nacht inbegrepen zit en is het ook alleen een foto van haar, niet van de deelnemers. Ik zie dus meteen voor me dat die deelnemers een beetje aan het kliederen zijn met waterverf in het kader van ‘workshop’ terwijl Cynthia van hun geld een lekkere massage krijgt :smile:

@Iertie het is vast een alcoholvrij(er) weekend, dat boekje van haar zat ook in de goodiebag die op het bed klaarlag voor de deelnemers, samen met gesponsord menstruatieondergoed

7 likes

Lesgeven is echt iets wat je leert door ervaring en zelf jarenlang te trainen.

Het is dat die mensen die dit boeken dit waarschijnlijk gewoon wéten en alsnog boeken, ik zou me echt bekocht voelen.

8 likes

En waarschijnlijk een cheap ass ikea bed.

7 likes

Haha, dat dat dan ook naast elkaar plaatsvindt.

2 likes

Ja oké maar als je een cursus personal trainer hebt gehaald kan je echt wel 1 sportlesje geven hoor

10 likes

Wat nou als je sowieso niet drinkt en dat boek alcoholvrij op je bedje vind 🥹

4 likes

Dan ga je een ander boek lezen

11 likes

Dat geloof ik ook wel hoor, maar ik zou liever les krijgen van een professional.
En het is gewoon een grote moneygrab. Maar ja, dat is alles wat zij doet inmiddels voor mijn gevoel. Afgevallen? Online workshop geven. Minder drinken? Boek erover schrijven. Waterverven? Cursus aanbieden (weliswaar bij iemand anders, maar je gaat mij niet vertellen dat ze daar zelf niks op verdient). En dus zelfs haar vakanties worden uitgebuit (dat hele Japan magazine, al die workations organiseren op plekken waar ze graag komt - Oostenrijk, Terschelling - waarmee ze gratis op vakantie kan en er nog geld op verdient ook, en nu deze retreats ook weer). Vind het ook gewoon erg onsympathiek om je volgers zo geld afhandig te maken

22 likes

Ze dwingt niemand toch, blijkbaar willen mensen zo’n vakantie met haar of zo’n magazine kopen. En hoe sympathiek is ze nou ooit geweest haha, dat maakt volgers blijkbaar niet uit. Ik heb er verder niks mee en geen interesse in wat ze allemaal aanbied maar ik vind alleen de (betaalde) dingen rondom het afvallen kwalijk, de rest een beetje van wat een gek ervoor geeft

9 likes

Dat is ook weer zo ja :laughing:

En inderdaad, het is wat de gek ervoor geeft, maar dat zonder scrupules geld binnenharken staat mij persoonlijk wel echt tegen (en ik vind het ook onbegrijpelijk dat er blijkbaar zoveel gekken zijn die erin trappen…)

4 likes