Haha, dat dat dan ook naast elkaar plaatsvindt.
Ja oké maar als je een cursus personal trainer hebt gehaald kan je echt wel 1 sportlesje geven hoor
Wat nou als je sowieso niet drinkt en dat boek alcoholvrij op je bedje vind 🥹
Dan ga je een ander boek lezen
Dat geloof ik ook wel hoor, maar ik zou liever les krijgen van een professional.
En het is gewoon een grote moneygrab. Maar ja, dat is alles wat zij doet inmiddels voor mijn gevoel. Afgevallen? Online workshop geven. Minder drinken? Boek erover schrijven. Waterverven? Cursus aanbieden (weliswaar bij iemand anders, maar je gaat mij niet vertellen dat ze daar zelf niks op verdient). En dus zelfs haar vakanties worden uitgebuit (dat hele Japan magazine, al die workations organiseren op plekken waar ze graag komt - Oostenrijk, Terschelling - waarmee ze gratis op vakantie kan en er nog geld op verdient ook, en nu deze retreats ook weer). Vind het ook gewoon erg onsympathiek om je volgers zo geld afhandig te maken
Ze dwingt niemand toch, blijkbaar willen mensen zo’n vakantie met haar of zo’n magazine kopen. En hoe sympathiek is ze nou ooit geweest haha, dat maakt volgers blijkbaar niet uit. Ik heb er verder niks mee en geen interesse in wat ze allemaal aanbied maar ik vind alleen de (betaalde) dingen rondom het afvallen kwalijk, de rest een beetje van wat een gek ervoor geeft
Dat is ook weer zo ja
En inderdaad, het is wat de gek ervoor geeft, maar dat zonder scrupules geld binnenharken staat mij persoonlijk wel echt tegen (en ik vind het ook onbegrijpelijk dat er blijkbaar zoveel gekken zijn die erin trappen…)
Ik vind het ook onbegrijpelijk, maar daardoor wel heel vermakelijk. Oh, en als bonus mag je de hele tijd met je kop op de foto. Dus eigenlijk ben je ook nog een reclamezuil voor die retraite terwijl je zelf in de buidel mag tasten.
Dit idee komt vast deels uit de koker van Cynth’s business coaches.
Je kunt goed geld verdienen aan parasociale relaties
Ik zit een beetje in tweestrijd met mezelf:
-
De ene “cursus” “personal training” is de andere niet. Veel mensen noemen een thuisstudie Fitvak A vaak ook een “opleiding voor personal trainer” maar naar mijn mening moet je echt wel een hoger genoteerde opleiding volgen, een stage van x aantal uur volbrengen plus het examen halen natuurlijk. Ja, met zo’n cursus is iemand zeer zeker in staat om een les te geven.
-
Ik meen een keer ergens gelezen te hebben dat ze haar opleiding wel volgt bij een bekende trainer uit het vak die al jarenlang mee gaat en echt veel kennis en ervaring heeft. (Ik kan alleen niet meer op zijn naam komen!) Dus respect daarvoor en blij dat het geen LOI studie is. Maar zij heeft helemaal geen stage gelopen om ervaring te doen, hoe kan ze dan haar papiertje hebben? En in dit geval, zonder stage of praktijkervaring zou ik haar niet geschikt achten om les te geven. Maar ja, een leuke persoonlijkheid en presentatie helpt wel dus het zal vast een leuke les zijn geweest.
Dit is te veel saus voor Willemijn
Ik dacht dat we geen opmerkingen meer zouden maken over het eten van andere mensen
Oke willemijn
Moet ik nou kiezen tussen helemaal niets eten of deze karig belegde wrap?
Deze karig belegde wrap kun je wel goed oprollen en makkelijk opeten. En als hij op is maak je een nieuwe en eet je door tot je vol zit.
Ik mag hopen dat er genoeg was om meerdere keren opnieuw “op te scheppen”. Bij het zien van de maaltijden (en niks tussendoor?) krijg ik alleen maar angst om honger te lijden op zo’n vakantie. Al die vooraf opgemaakte bordjes met kleine porties, meerdere keren een kommetje soep met 2 stukjes brood als avondeten, smoothiebowls voor ontbijt, ik zou bijna denken dat het ook een detox kamp is.
Ik zie maar 1 foto en dat is die van de wrap. Zijn er twee foto’s want dan gaat er hier iets mis.
Volgens mij was de vraag of die wrap het avindeten is van Cynthia of Willemijn.
Aaa lekker wakker weer