Beutyblogtopic XL #15

Cynthia heeft het volgens mij bij Menno Henselmans (in samenwerking met Bell coaching) gedaan, dat is een vrij gerenommeerde opleiding van 40 weken met praktijklessen op HBO-niveau, je moet verplicht video’s maken met de uitvoering van oefeningen etc. Wat leservaring lijkt mij overigens wel raadzaam, maar hey, het is en blijft Cynthia en ze moet ergens beginnen. Sowieso eens met dat alles bij haar gelijk zo’n irritant verdienmodel moet zijn, maar dat is nou eenmaal haar business.

5 likes

Ohja, Bell Coaching was het! Maar ja, ik snap niet dat je een PT papiertje krijgt als je alleen ‘maar’ video’s van jezelf hoeft te maken en moet laten zien dat je de stof kent op je examen. Heeft zij ooit praktijklessen gedaan?

1 like

Personal trainer is toch geen beschermde titel, dan zijn er ook geen wettelijke eisen aan de opleiding.

11 likes

maar wie was het nou

5 likes

Ik heb een paar keer een story gezien dat ze die gozer van Bell Coaching tagde als haar coach/begeleider en hij biedt een PT cursus aan van Menno Henselmans. Ik denk vanuit zijn visie ofzo? Of die cursus is door Henselmans ontwikkeld, geen idee hoe het precies zit. Maar beide zijn wel experts in het vakgebied.

1 like

Nee dat klopt. Maar bij een cursus zoals zij die gedaan heeft zou ik verwachten dat ze ook praktijkervaring moet opdoen voordat ze zichzelf mag verkopen als gecertificeerd Henselmans PT. Maar blijkbaar is dat niet nodig.

1 like

ik snap hier echt niks van hahahaha ik bedoelde die skere wrap

6 likes

Ooh oeps haha ik dacht dat je reageerde op was het Bell Coaching of Menno Henselmans :joy: :joy: :joy:

Maar het was de wrap van Cynthia gemaakt door chefkok Kees/Cees

5 likes

Was dit de amuse of het voorgerecht?

7 likes

Wel zo eerlijk om erbij te zeggen dat ze dit aten voordat alle gasten voor de retreat kwamen, dit zijn foto’s van het eten tijdens de retreat en dat ziet er hartstikke goed uit

26 likes

Zo in een collage ziet het er best leuk uit hoor, maar ik blijf erbij dat ik het een detox kamp vind lijken en dat ik persoonlijk mijn irrationele angst voor honger lijden ( :joy: ) pas kan loslaten als ik weet dat er de mogelijkheid is om na de vooraf opgemaakte bordjes nog een keer te kunnen opscheppen als ik meer trek heb. Of dat ik tussen de smoothiebowl en de pastasalade nog een keer naar de keuken kan lopen voor snacks. Of na het kommetje soep in de avond nog een extra tosti kan bakken omdat zoiets mij niet vult voor de hele nacht.

Maar ja, daarom ga ik sowieso niet op dit soort vakanties. :wink:

18 likes

Nou zeg, ik ben niet Cynthia’s grootste fan maar dat eten ziet er toch meer dan prima uit? Leuke gerechtjes hoor.
Konden ze ook niet tussendoor zelf naar de keuken lopen voor een snackie?

27 likes

Volgens mij wel! Ze konden 24/7 in de keuken terecht voor snacks en drinken

4 likes

Nee toch? Alleen voor drinken. Dus ja het is geheel verzorgd: maaltijden/snacks “on the house” maar je kon alleen drinken zelf pakken. Dit stond op haar website:

Je kan tijdens de hele retreat in de keuken terecht voor koude en warme drankjes, en alle maaltijden zijn gezamenlijk.

Oh zie nu dat onderaan bij de details het vlg staat:

“ * je kan tussen de maaltijden in terecht in de keuken voor warme en koude drankjes en snacks.”

@oliverqueen ook ik eet vaak/veel op een dag dus snap je “angst” voor honger krijgen na een kom soep ofzo

11 likes

Mascha die haar ‘What I eat in a week’-video met keltisch zeezout nemen begint en aanraadt om even op TikTok te kijken voor ‘de benefits’ :sob::sob::sob::sob:

13 likes

:joy::joy::joy:
Ik hoefde niet eens te klikken om te weten wat er te horen zou zijn

5 likes

Dit moet toch een parodie zijn?

4 likes

Ik hoop het :joy: maar ze klonk bloedserieus en ze neemt het zo te zien dagelijks.

2 likes

Memory unlocked. Ik MOEST die reclame op YT zoeken en zit nu in het konijnenhol van Time Life Music reclames. :skull:

4 likes

Deze vrouw kan je ook alles vertellen en verkopen als je het woord Viral maar gebruikt.

70 likes