Beutyblogtopic XL #15

Ik zou het echt niet weten. Het is niet een onderwerp waarin ik mij heb verdiept. Maar ik zag je wikipedia bron en ik kon het gewoon echt niet laten om te reageren met dat gifje🤣

9 likes

Henry Cavill is altijd een goed idee. :heart::fire:

9 likes

Dat sowieso!

4 likes

Ik wilde net zeggen: dat de koning erbij betrokken is betekent niet dat het niet een geromantiseerd ( aka Aladin versie) wordt getoond. Ik kan me niet voorstellen dat ze de negatieve aspecten laten zien als het dient voor het toerisme :sweat_smile:

9 likes

Ik ben geen fan van Cynthia maar moet zeggen dat ze er echt goed uitziet. Knap ook hoe ze haar leefstijl heeft omgegooid.

4 likes

Ik ben geen fan van Cynthia maar…

16 likes

Zeker knap! Ze is idd veel afgevallen. Vind haar wenkbrauwen wel echt minder mooi dan voorheen, maar zij vindt het zelf mooi denk ik dus good for her!

3 likes

Vast een onpopulaire mening maar ik vind Cynthia er niet uit zien. Die te kunstmatige tanden,die enorme wenkbrauwen, dat ingevallen bekkie, ik vond haar voorheen echt veel knapper

9 likes

Niet nodig dit.

68 likes

Ik ben eens gaan kijken na lange tijd maar herkende haar niet meer. Wel fijn voor haar dat zo zo blij is. De focus ligt wel heel erg op aangeven dat ze maat xs of s heeft. Laatste wat ik zag was haar body positivity in een zwempak dus ik moet vooral even omschakelen en heb het gevoel ’ ik heb wat gemist’.

Het was natuurlijk al een beautyblogger dus raar om te zeggen het draait wel heel erg om haar uiterlijk nu. Maar dat wilde ik wel zeggen :joy:

10 likes

Kunstmatige tanden?!

Het zijn haar eigen tanden (maar ze heeft een beugel in, bedoel je dat met ā€œte kunstmatigā€?)

7 likes

Cynthia maat XS? :rofl: Denkt ze dat zelf? Zo klein is ze toch ook weer niet? :face_with_peeking_eye:

5 likes

Oh how I love being a woman

88 likes

En ondertussen maar raar vinden dat er een groep forummers is die de posts in het ā€œgezond levenā€ topic vervelend vinden.

14 likes

Waarom blijven wij als vrouwen elkaar maar beoordelen op uiterlijk? Zo onnodig.

39 likes

Eens, haar persoonlijkheid blijft annoying, hoe ze er ook uit ziet :ok_hand:

14 likes

Omdat vrouwen graag zichzelf aan een andere vrouw kunnen relaten op 1 of andere manier.

7 likes

Zoveel beauty komt er niet meer voorbij op haar blog helaas, ik mis die goede oude tijd met dagelijks verse artikelen. Ook van andere beautybloggers trouwens.

8 likes

WAUW

8 likes

Ze noemt zichzelf toch ook al heel lang geen beautyblogger meer?

4 likes