Beutyblogtopic XL #15

Maar eerlijk, iedereen wil na een ritje in de Fata Morgana toch ook altijd op vakantie naar Marrakech en in dat winkeltje daar iets kopen om een “stukje Marokko” in huis te hebben? :upside_down_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Huh? Jinn - Wikipedia

Jinn (Arabic: جِنّ‎), also romanized as djinn or anglicized as genies, are invisible creatures in early pre-Islamic Arabia and later in Islamic culture and beliefs.

8 likes

henry-cavill-wikipedia (1)

12 likes

Ja dus?

Is toch nog steeds niet te vergelijken met een echte Marokkaanse stad omdat er Marrokkaanse kunstenaars aan meegewerkt hebben?

Wat een kulargument

16 likes

Ik liep ook als een kind zo blij rond door Epcot maar je kunt toch niet stellen dat dit een realistisch beeld schetst van Marokko? Het is de Zaanse Schans xxl. Marketing gefinancierd door de Marokkaanse overheid, in samenwerking met Disney, of all companies.

8 likes

Goed punt, maar in dit geval klopt het wel echt.
Dus ik snap niet waarom er wordt gezegd dat de Geest niet zou matchen met het islamitische geloof, want dat is gewoon niet waar.

6 likes

Maar het is wel ff wat complexer dan dit, je mag vlg mij geen geesten oproepen in de islam. Of hier actief mee bezig zijn. In het (sjietische) geloof zijn de meningen verdeeld of deze wezens bestaan, of er goede/foute versies bestaan.
En ook bestaat er zoiets als geloof vs cultuur, folkloristische verhalen etc

6 likes

Ik zou het echt niet weten. Het is niet een onderwerp waarin ik mij heb verdiept. Maar ik zag je wikipedia bron en ik kon het gewoon echt niet laten om te reageren met dat gifje🤣

9 likes

Henry Cavill is altijd een goed idee. :heart::fire:

9 likes

Dat sowieso!

4 likes

Ik wilde net zeggen: dat de koning erbij betrokken is betekent niet dat het niet een geromantiseerd ( aka Aladin versie) wordt getoond. Ik kan me niet voorstellen dat ze de negatieve aspecten laten zien als het dient voor het toerisme :sweat_smile:

9 likes

Ik ben geen fan van Cynthia maar moet zeggen dat ze er echt goed uitziet. Knap ook hoe ze haar leefstijl heeft omgegooid.

4 likes

Ik ben geen fan van Cynthia maar…

16 likes

Zeker knap! Ze is idd veel afgevallen. Vind haar wenkbrauwen wel echt minder mooi dan voorheen, maar zij vindt het zelf mooi denk ik dus good for her!

3 likes

Vast een onpopulaire mening maar ik vind Cynthia er niet uit zien. Die te kunstmatige tanden,die enorme wenkbrauwen, dat ingevallen bekkie, ik vond haar voorheen echt veel knapper

9 likes

Niet nodig dit.

68 likes

Ik ben eens gaan kijken na lange tijd maar herkende haar niet meer. Wel fijn voor haar dat zo zo blij is. De focus ligt wel heel erg op aangeven dat ze maat xs of s heeft. Laatste wat ik zag was haar body positivity in een zwempak dus ik moet vooral even omschakelen en heb het gevoel ’ ik heb wat gemist’.

Het was natuurlijk al een beautyblogger dus raar om te zeggen het draait wel heel erg om haar uiterlijk nu. Maar dat wilde ik wel zeggen :joy:

10 likes

Kunstmatige tanden?!

Het zijn haar eigen tanden (maar ze heeft een beugel in, bedoel je dat met “te kunstmatig”?)

7 likes

Cynthia maat XS? :rofl: Denkt ze dat zelf? Zo klein is ze toch ook weer niet? :face_with_peeking_eye:

5 likes

Oh how I love being a woman

88 likes