Beutyblogtopic XL #15

Ze kan dan op de boekpresentatie tenminste proosten met decadente champagne :sweat_smile:

27 likes

Als iemand een boek zou schrijven over een half jaar geen oliebollen en dan een plan had klaar liggen over hoe zij/hij weer oliebollen ging eten, wanneer, waar, welke oliebollen etc dan zou ik ook wel een wenkbrauw optrekken.

15 likes

Maar ik vind dit ook… gek? Zo’n heisa maken van alcoholvrij leven en dat doet ze natuurlijk ook, maar dan wel constant op zoek zijn naar ā€œthe real dealā€ en alsnog een ā€œflesje opentrekkenā€ terwijl je ook gewoon water ofzo kan drinken. Dus dan heb je alsnog de gewoonte niet losgelaten lijkt me, je hebt alleen geluk dat er alcoholvrije wijn is. Zes maanden is echt kort, zie zo voor me dat het er weer in gaat sluipen straks dat ze toch af en toe even een normaal wijntje drinkt ipv een alcoholvrije voor de smaak oid.

46 likes

Tuurlijk snap ik jouw punt ook maar heb je ook mijn eerste zin gelezen?
Er bestaat ook nog zoiets als er met mate van genieten zoals het gros van de mensen. Je hoeft toch niet perse alcohol te bannen de rest van je leven als je 1 moment hebt gedacht van ; goh ff wat minder is miss beter voor me… Je hebt ook dry januari etc, moeten die mensen dan hun hele leven stoppen anders hebben ze een probleem? Je kunt ook gewoon na die maand weer uitkijken naar een lekker glaasje met mindere mate bijv. Juist die balans kennen lijkt mij ook ā€˜gezond’.

9 likes

Ik denk dat ze het allemaal groter en interessanter maakt dan het is want sensatie en boek deal :grimacing:

Vraag me wel oprecht af wie in hemelsnaam de doelgroep is

9 likes

Ja joh! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo in elkaar steekt maar ergens zie ik haar ook wel deze bom droppen om vervolgens met een zak popcorn hier naar het forum te gaan :rofl: Maar wellicht overschat ik haar nu :rofl:

4 likes

Wauw
Deze manier van schrijven vind ik ook
Erg interessant. Irritant. Moeilijk.
Heel erg coacherig.
Al die instacoaches die op deze manier
proberen. Ontdekken wat het best bij hun publiek past.
Spannend en nieuw.
In mijn hoofd geeft dit vertraging.
En een weeĆÆge stem.

Blegh.

(Tenzij dit door het copy pasten komt van de mail dan heb ik niks gezegd haha)

91 likes

Ze zag zeker de bezoekersaantal van cynthiaenwijn omhoog gaan en dacht ineens ohjaaa die hobby had ik ook nog.

Wat een clown.

21 likes

Ik hoop voor d’r uitgever dat die dit ook al weten/wisten. Hoe wil je dat boek serieus promoten als de auteur inmiddels alweer drinkt haha

34 likes

image

64 likes

RAAP ME OP

30 likes

Het lukt mij ook wel aardig om een halfjaar lang geen oliebollen te eten. Maar dat komt vooral omdat er dan geen oliebollenkramen er dan zijn.

26 likes

Volg mijn cursus stoppen met roken. Na 6 maanden gestopt zul je mij tijdens interactieve lessen wel paffend achter de webcam zien want dat geeft me zo’n decadent gevoel, maar dit werkt echt! Meld je nu aan.

41 likes

Ik zie helemaal voor me hoe die sessies met sjon en sjennet gaan.

ā€œWat houdt jou nog meer allemaal bezig in het leven, laten we gaan brainstormen.ā€
ā€œEum, ik sta elke dag opā€¦ā€
"JA! Hou dat vast!!! Kunnen we daar iets mee? Een opsta kalender? Een to do list voor in de ochtend? Dit kun je makkelijk voor 20 euro verkopen! "

24 likes

Daar heb je wel een punt hoor. Maar ik vraag me af hoeverre cynthia echt een probleem heeft met alcohol, of gewoon een verdienmodel ziet.
Daar wil ik ook niet over oordelen. Maar ik vind het ook niet netjes om haar in het hokje te duwen van alcoholverslaafd, en verwijten maken dat ze het dus nog niet onder controle zou blijken te hebben als ze nu alweer zo uitkijkt naar een drankje.

6 likes

Het gaat om de uitbuiting van iets waar andere mensen heel veel last van hebben. En zij lijkt dit gewoon te misbruiken als haar zoveelste bevlieging om financieel beter te worden. Mensen met een alcoholprobleem aan je binden door te doen alsof je hetzelfde probleem hebt en dan vervolgens weer te gaan drinken. Dat is toch echt verwerpelijk of niet??

130 likes

Je moet dan wel van die hele lange dunne Vogue sigaretten gaan roken uit zo’n houder voor ~de glamour en dan neerkijken op iedereen die gewone sigaretten rookt want dƔƔr ben jij niet meer aan verslaafd.

23 likes

Stuurt ze deze mail nu door aan haar betalende klanten die de workshop gaan volgen?

Hoe tactloos is dat!
Zodra jullie beginnen met alcoholvrij leven, ga ik weer lekker beginnen!

17 likes

Oh mijn hemel is er dan niemand in haar omgeving die tegen haar zegt dat dit echt walgelijk is? Nee?

Cynthia, we weten allemaal dat je meeleest: dit is echt misschien wel het meest walgelijke dat je ooit hebt gedaan. Lekker verslavingsproblematiek uitbuiten! Links lullen en rechts zakken vullen. Ik hoop dat je decadente champagne kurk heeft. :fu:t2:

62 likes

Zelfs als ze echt gelooft dat dit hele ā€˜proces’ een goed idee is, dan is het toch ook al raar om een boek te schrijven als het ā€˜proces’ niet klaar is (of hoe het ā€˜hierna’ gaat, zoals zij zegt).
Alsof je halverwege een marathon al gaat evalueren hoe de marathon gegaan ofzo.

17 likes