Omdat vrouwen zichzelf beter willen laten voelen. Bewust hiervan zijn is 1 ding, maar denk dat dit bij velen in de jeugd al is misgegaan. Het is helaas zelden positief, betrap ik mezelf ook op. Iemand een idee hoe dit anders kan? (Oprechte vraag)
Roddelen met anderen geeft een veilig gevoel en zorgt voor een gevoel van verbinding.
Kunstmatige tanden… het zijn haar eigen tanden. Ik heb 6 facings vooraan omdat ik onzeker was over m’n gebit. Nu dit beter is lach ik meer en ben ik niet meer zo zelfbewust. Al heb je een compleet vals gebit, who cares. Zolang mensen zich goed voelen toch?
Moeten we dit soort opmerkingen nou echt maken? Hoe kut is het als je dit over jezelf moet lezen.
En ook al leest ze het zelf niet. Waarom wil je zo praten over een andere vrouw. Wat voegt dat toe?
Mascha’s uiterlijk afzeiken wordt hier ook niet toegejuicht voor zover ik weet.
Op uiterlijk-opmerkingen wordt altijd wel ingegrepen heb ik het idee. Wat mij betreft mag haar consumentisme wel voor eeuwig gehaat worden trouwens.
De titel van Mascha’s vlog vandaag is weer een pareltje:
We zijn bijna de jetlag uit jongen nog even
Waarom is dat hoofd op de achtergrond geblurred? Is dat soms Thijs Römer?
Dat zou jij moeten weten!
Haha scherp
Is dat Noor Queenifjetlags?
Dat leek me dus al, maar ik herken haar totaal niet dus de vraag is vooral verbazing
Joh het ligt aan zóveel factoren welke maat je hebt.
Moet je nagaan hoe erg zij zichzelf normaal blijkbaar bewerkt dat je haar nu niet herkent
De laatste videos op Beautygloss zijn alleen maar shoplogs… Lijkt alsof Mascha niet echt meer bezig is met dit kanaal. Of geen creativiteit meer heeft.
Heb echt het gevoel dat de creativiteit al heel lang op is. Vaak shoplogs of mukbangs. Veel hetzelfde en ook altijd vrij afgeraffelde makkelijke video’s. Denk dat ze er weinig lol meer in heeft
Ja echt jammer! Ik kijk nog wel wekelijks of er nog wat beauty gerelateerds komt, maar het is veelal hetzelfde. Jammer dat alles nu overconsumptie is. Soort cirkel met opruimvideo’s en shoplogs
Is dit al eens gedeeld? Een van de recepten uit happy food life van Mascha en Gregor. Wel sneu, want de meid die dit deelde op tiktok (gewoon een kritische review), werd belaagd onder allerlei haat tegen Mascha, waar zij zich schuldig over voelt. Daarom gaf Mas haar natuurlijk het advies om de review offline te halen
Hahaha “het is niet eens een recept te noemen”.