Beutyblogtopic XL #15

En ondertussen maar raar vinden dat er een groep forummers is die de posts in het “gezond leven” topic vervelend vinden.

14 likes

Waarom blijven wij als vrouwen elkaar maar beoordelen op uiterlijk? Zo onnodig.

39 likes

Eens, haar persoonlijkheid blijft annoying, hoe ze er ook uit ziet :ok_hand:

14 likes

Omdat vrouwen graag zichzelf aan een andere vrouw kunnen relaten op 1 of andere manier.

7 likes

Zoveel beauty komt er niet meer voorbij op haar blog helaas, ik mis die goede oude tijd met dagelijks verse artikelen. Ook van andere beautybloggers trouwens.

8 likes

WAUW

8 likes

Ze noemt zichzelf toch ook al heel lang geen beautyblogger meer?

4 likes

Omdat vrouwen zichzelf beter willen laten voelen. Bewust hiervan zijn is 1 ding, maar denk dat dit bij velen in de jeugd al is misgegaan. Het is helaas zelden positief, betrap ik mezelf ook op. Iemand een idee hoe dit anders kan? (Oprechte vraag)

6 likes

Roddelen met anderen geeft een veilig gevoel en zorgt voor een gevoel van verbinding.

15 likes

Kunstmatige tanden… het zijn haar eigen tanden. Ik heb 6 facings vooraan omdat ik onzeker was over m’n gebit. Nu dit beter is lach ik meer en ben ik niet meer zo zelfbewust. Al heb je een compleet vals gebit, who cares. Zolang mensen zich goed voelen toch?

10 likes

Moeten we dit soort opmerkingen nou echt maken? Hoe kut is het als je dit over jezelf moet lezen.

4 likes

En ook al leest ze het zelf niet. Waarom wil je zo praten over een andere vrouw. Wat voegt dat toe?

18 likes

Mascha’s uiterlijk afzeiken wordt hier ook niet toegejuicht voor zover ik weet.

33 likes

Op uiterlijk-opmerkingen wordt altijd wel ingegrepen heb ik het idee. Wat mij betreft mag haar consumentisme wel voor eeuwig gehaat worden trouwens.

21 likes

De titel van Mascha’s vlog vandaag is weer een pareltje:

We zijn bijna de jetlag uit jongen nog even

22 likes

Waarom is dat hoofd op de achtergrond geblurred? Is dat soms Thijs Römer?

20 likes

Dat zou jij moeten weten! :rofl:

26 likes

Haha scherp

11 likes

Is dat Noor Queenifjetlags?

6 likes

Dat leek me dus al, maar ik herken haar totaal niet dus de vraag is vooral verbazing

11 likes