Hele boek staat vol met dit soort rommel. + taalfouten zoals 2 ij ipv 2 eieren zie ik in de reacties ???
Natuurlijk werd er wel direct een mail gestuurd naar die meid dat het verboden is om de complete inhoud van het boek te laten zien.
Hele boek staat vol met dit soort rommel. + taalfouten zoals 2 ij ipv 2 eieren zie ik in de reacties ???
Natuurlijk werd er wel direct een mail gestuurd naar die meid dat het verboden is om de complete inhoud van het boek te laten zien.
hoe heet diegene op tiktok? ben wel benieuwd nu. ik snap alleen niet dat mensen überhaupt verwachtingen hadden van een kookboek van mascha en gregor
Ja klopt! Ze heeft nu haar account weer openbaar staan zie ik. In haar laatste video komt ze best een beetje overstuur over, sneu. Terwijl heel Bol al vol stond met slechte reviews, geeft Mas nu deze meid het idee dat zij hier de schuld van heeft.
Ik kijk hem nu weer en denk deze kritiek is zo terecht Ʃn opbouwend geformuleerd, niets onaardigs aan
Wahahah ook: ābezoek dat zin heeft in een snackā. Nou sorry ik zou direct naar huis gaan
Jaa vind het ook echt sneu voor haar want ze doet het juist heel netjes
Ja met tips die ik echt op zou volgen als ik Mascha was maar jaā¦
Toevallig van de week dat boek zien liggen en eens doorgebladerd
Er staat zelf een recept in voor een fruitplatter! EEN BORD FRUIT
Ja maarja ze heeft al eens eerder een boek geschreven waar veel kritiek op kwam en daarna schreef ze nog zoān slecht boek dus denk niet dat ze er wakker van ligt.
Komen er dan ook foodgloss reacties op als āik lust geen aardbei, kan het ook met mango??ā
Ik zag een derde filmpje waarin ik las dat Mascha haar had āgeadviseerdā het filmpje te deleten.
Zal dat BBQ boek al bij de drukker liggen?
Ben ook wel benieuwd hoe die gaat verkopen, mocht die er komen. Ze heeft al twee? slechte boeken op haar naam. Lijkt me niet een grote doelgroep overblijven die daar geld aan wil uitgeven
Ja hahaha ik zie het al voor me dat ik een halve avocado in mn handen gedrukt krijgā:joy:
Dat schijnt dus niet Mascha zelf geweest te zijn, maar iemand die zich voordeed als Mascha. Ik las dat die meid van tiktok dat ook nog in een filmpje gaat aangeven.
Desondanks flutrecepten in dat boek
Daar geloofde juicechannel niks van
Want zij hebben altijd gelijk?
Dat zeg ik niet