Joh het ligt aan zóveel factoren welke maat je hebt.
Moet je nagaan hoe erg zij zichzelf normaal blijkbaar bewerkt dat je haar nu niet herkent
De laatste videos op Beautygloss zijn alleen maar shoplogs… Lijkt alsof Mascha niet echt meer bezig is met dit kanaal. Of geen creativiteit meer heeft.
Heb echt het gevoel dat de creativiteit al heel lang op is. Vaak shoplogs of mukbangs. Veel hetzelfde en ook altijd vrij afgeraffelde makkelijke video’s. Denk dat ze er weinig lol meer in heeft
Ja echt jammer! Ik kijk nog wel wekelijks of er nog wat beauty gerelateerds komt, maar het is veelal hetzelfde. Jammer dat alles nu overconsumptie is. Soort cirkel met opruimvideo’s en shoplogs
Is dit al eens gedeeld? Een van de recepten uit happy food life van Mascha en Gregor. Wel sneu, want de meid die dit deelde op tiktok (gewoon een kritische review), werd belaagd onder allerlei haat tegen Mascha, waar zij zich schuldig over voelt. Daarom gaf Mas haar natuurlijk het advies om de review offline te halen
Hahaha “het is niet eens een recept te noemen”.
Hele boek staat vol met dit soort rommel. + taalfouten zoals 2 ij ipv 2 eieren zie ik in de reacties ???
Natuurlijk werd er wel direct een mail gestuurd naar die meid dat het verboden is om de complete inhoud van het boek te laten zien.
hoe heet diegene op tiktok? ben wel benieuwd nu. ik snap alleen niet dat mensen überhaupt verwachtingen hadden van een kookboek van mascha en gregor
Ja klopt! Ze heeft nu haar account weer openbaar staan zie ik. In haar laatste video komt ze best een beetje overstuur over, sneu. Terwijl heel Bol al vol stond met slechte reviews, geeft Mas nu deze meid het idee dat zij hier de schuld van heeft.
Ik kijk hem nu weer en denk deze kritiek is zo terecht én opbouwend geformuleerd, niets onaardigs aan
Wahahah ook: “bezoek dat zin heeft in een snack”. Nou sorry ik zou direct naar huis gaan
Jaa vind het ook echt sneu voor haar want ze doet het juist heel netjes
Ja met tips die ik echt op zou volgen als ik Mascha was maar ja…
Toevallig van de week dat boek zien liggen en eens doorgebladerd
Er staat zelf een recept in voor een fruitplatter! EEN BORD FRUIT
Ja maarja ze heeft al eens eerder een boek geschreven waar veel kritiek op kwam en daarna schreef ze nog zo’n slecht boek dus denk niet dat ze er wakker van ligt.
Komen er dan ook foodgloss reacties op als “ik lust geen aardbei, kan het ook met mango??”
Ik zag een derde filmpje waarin ik las dat Mascha haar had ‘geadviseerd’ het filmpje te deleten.
Zal dat BBQ boek al bij de drukker liggen?