Ben ook wel benieuwd hoe die gaat verkopen, mocht die er komen. Ze heeft al twee? slechte boeken op haar naam. Lijkt me niet een grote doelgroep overblijven die daar geld aan wil uitgeven
Ja hahaha ik zie het al voor me dat ik een halve avocado in mn handen gedrukt krijg:joy:
Dat schijnt dus niet Mascha zelf geweest te zijn, maar iemand die zich voordeed als Mascha. Ik las dat die meid van tiktok dat ook nog in een filmpje gaat aangeven.
Desondanks flutrecepten in dat boek
Daar geloofde juicechannel niks van
Want zij hebben altijd gelijk?
Dat zeg ik niet
Ze post nu dit op insta:
Blijkbaar dus niet de enige die berichten van haar “management” heeft gehad.
Ik zag het, juicechannel heeft daar weer op gereageerd. De saga gaat maar door
Jezelf Mascha’s management noemen is echt geen identiteitsfraude
Ja die gaan nooit erkennen dat die mail niet van Mascha afkwam.
Maar mails sturen uit naam van haar & haar bedrijf wel toch?
Hahahah ze creëert zelf de juice
Oh wat zijn die juicechannels toch kut zeg
Neee die heeft t dan echt gemunt op mascha pfff
Ah oke, jezus dat gaat wel ver ja.
Overigens heeft Mascha die meid wel gevraagd via dm om de video’s offline te halen en of ze nog een video wilde plaatsen om te nuanceren (terwijl ze volgens mij al hartstikke genuanceerd was). Vind dat ook al best ver gaan hoor, die meid is al jarenlang fan en wordt dan toch wel een schuldgevoel aangepraat.
Maar we weten niet precies hoe het gesprek is gegaan. Als ik Mascha zou zijn zou ik ook vragen om terug te komen op die mail die dus niet van haar kwam. En hoe slecht ik het boek ook vind, er zit nog steeds copyright op en het eerste filmpje was een schending ervan. Maar goed we zullen denk ik nooit weten hoe het onderling is gegaan. Mascha heeft onder de vlog van eergisteren erover gesproken in de comments trouwens
Jeetje dat zou echt ziek en triest zijn:woman_facepalming:
Ik had echt zin in sushi
Hoop dat ik het recept eer heb aangedaan
Sorry dat het er zo vies uit ziet, dat is het ook.
Edit: als je wil weten hoe dit smaakt, stel je voor dat je het bakje waar je de soyasaus indoet in een all you can eat sushi restaurant, nadat je je laatste ronde hebt gehad en er verschillende sushi’s in zijn gedesintegreerd, aan je lippen zet. Soyasaus met vage structuur is het, mega zout.
Je hebt dit ‘recept’ moeten maken om te weten hoe het zou smaken…?