Waarom maak je dan dit
Zou het bezoek onder de indruk zijn dat ze dit als snack krijgen?
Zal alsnog niet veel moeite zijn geweest dan
Beetje veel gevraagd dit, maar als iemand zich stierlijk verveeld, kan iemand een mini samenvatting geven van de drama?
Zoals ik het begrijp:
Meisje maakt TikTok over dat gare boek
Krijgt email van Mascha om het verwijderen?
Meisje lekt dit naar juicechannel
Mascha zegt van niets te weten
Zoiets?
Heb geen TikTok of Instagram meer, maar ik SNAK naar domme drama.
Er zijn maar een paar berichten die hier over gaan. Lees dat gewoon en dan weet je genoeg.
Hahahaha
Meisje maakt tiktok over boek
Mensen vragen in de reacties of ze inhoud van boek kan laten zien
Deze mensen krijgen mail van mascha management (of toch niet?) dat ze niet complete recepten mag delen
Meisje laat alleen globaal wat dingen uit boek zien in tiktok (wat volgens mij wel mag)
Mensen gaan los in comments met haat op Mascha (ook over andere dingen)
Meisje is Mascha fan en voelt zich schuldig
Juice channel neemt contact met haar op en plaatst over het slechte boek en mail
Mascha dmât met meisje over dat ze alle tiktoks beter offline kan halen
Meisje maakt gestresste video hierover
Edit: wow volgens mij is hier geen touw aan vast te knopen, sorry
Juist wel. Dank je!!
Nou, niet dus. Het was me dus niet duidelijk.
Sorry voor het extreme ongemak
En de mail blijkt nog van het juice channel zelf te komen ook!
Haha zo is het cirkeltje weer mooi rond!
Ja of dat is ook het management van Mascha wat er achter zit, we zullen het nooit weten.
Naah, ik had echt zin in sushi*
Echt defuq is er ook mis met die teksten.
Vind die berichtjes van Mascha nou ook niet echt heel erg kosher met haar âwat ik zelf zou doenâŚâ Ze wilde gewoon dat de negatieve review offline gehaald werd en dan een soort van rectificatie, mmmm. Ze had dat meisje ook gewoon kunnen adviseren om enkel nog een TikTok te maken met daarin uitleg, ipv ook nog de rest te verwijderen. Gelukkig heeft dat meisje dat dan ook niet gedaan. Krijg er een nare vibe van.
Dit inderdaad en vooral omdat je het hier hebt over een grote influencer en een onbekend meisje dat jarenlang fan was en nu compleet overrompeld is door wat er allemaal gebeurd naar aanleiding van een video. Vind de toon van Mascha daarin behoorlijk: nou ik zou toch maar wel xyz doen maarja is jouw keuze dus eigen schuld anders hè en geloof niet dat dat alleen maar uit goede bedoelingen voor dat meisje is.
Ja en dan heel erg inspelen op âiemand is jou heel gemeen aan het pestenâ
Goh ja ik vind eigenlijk dat ze het netjes heeft opgepakt? Wat had ze dan kunnen doen? 100 disclaimers erbij zetten: âmaar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! Het is gewoon mijn advies! Ik probeer je niks op te leggenâ
Dat meisje geeft zelf aan in de video dat ze Mascha om advies vroeg omdat ze er niet van kon slapen. En Mascha raadt haar vervolgens aan de video te nuanceren. Tuurlijk is dat uiteindelijk ook uit eigenbelang maarja. Snap wel dat het vervelend is als jij weg wordt gezet als gemeen, terwijl het iemand anders is die uit jouw naam mails stuurt
Dit! Vind Marsha gewoon lief in die berichtjes. Alsof die negatieve review haar wat boeit, ze krijgt al duizend jaar negatieve reviews en heeft zelf ook echt niet de illusie dat ze een baanbrekend kookboek heeft gemaakt. Ze komt al jaren weg met halfbakken werk en verdient er goed genoeg aan, houdt ook nog genoeg âfansâ over dus dat interesseert haar echt niet. Maar dat je onterecht als een gemene trut die nergens tegen kan wordt weggezet en dreigende mails stuurt; dat is natuurlijk wel problematisch. En veel schadelijker voor haar carrière. Dus logisch dat ze dat rechtgezet wil hebben.
Ja, ik denk ook dat t niet slecht bedoeld was en op zich snap ik haar wel, als er wordt gezegd dat ik een boze e-mail heb gestuurd, zou ik ook vragen om een rectificatie daarvan. Zoals ik het begrepen heb gaat het Mascha niet om de eerste review, maar om het feit dat zij geen mail heeft gestuurd. Misschien had ze het beter kunnen verwoorden. Lijkt me voor haar en het meisje allebei geen leuke situatie en juice channel gaat het dan ook nog uitmelken