Beutyblogtopic XL #15

Ja zo begreep ik het ook. Ik zou ook willen dat dat tweede filmpje weg zou worden gehaald waarin wordt gezegd Mascha haar management heeft me bericht (terwijl dat niet waar is) gaat dus niet om die eerste kookboekreview

3 likes

Ja snap ook echt niet dat mensen hier zeggen dat ze het lieve berichten vinden?

16 likes

Ik vind het ook heel shady dat Mascha zegt “wat ik zou doen is de video weghalen”, want deze fan kijkt volgens mij best wel tegen haar op. Alsof dat dan neutraal overkomt?

En dat Mascha haar recensent noemt ipv fan😂

12 likes

Nou de context is dat iedereen in de comments van die originele TikTok Mascha afkraakt. De een naar de ander komt daar met het verhaal dat ze ooit opbouwende feedback achterlieten onder een video en dat Mascha vervolgens heel defensief en gemeen reageerde.

Dus ja ik snap wel dat je geneigd bent om een tikkeltje overdreven lief te zijn, als je dan iemand gaat dm’en die zich negatief uitlaat over je boek.

Ik verbaas me echt over jullie reacties haha. Ik ben geen Mascha stan, maar oprecht wat hadden jullie anders van haar verwacht?

Die chick van de TikTok geeft zelf aan dat ze heel overstuur was en niet kon slapen van alle commotie. En dat ze Mascha om advies vroeg. Als ze dan super direct en koeltjes had gereageerd was het ook niet goed geweest :joy:

6 likes

Omdat ik niet geloof dat dit oprecht lief doen is. Mascha probeert hier haar eigen hachje te redden en zegt deze dingen echt niet omdat ze zo begaan is met het welzijn van dit meisje.

16 likes

Kan het ook beide? Niks slechts voorhebben met dit meisje en tegelijkertijd ook gewoon graag een rectificatie willen. Pff :joy:

4 likes

Dit is niet zomaar een onbekend meisje hoor, zij is best groot in de Nederlandse booktok wereld en heeft ook wel vaker verhalen naar haar eigen hand gedraaid en toen bleek iets niet helemaal waar te zijn.
Maar het is zeker niet netjes hoe Mascha dit aanpakt met die berichtjes etc, en ook echt niet handig.

1 like

Dit dus, ze sugarcoat het enorm, maar het is heel manipulatief wat ze doet. Je moet echt goed er doorheen lezen, wil je doorhebben hoe sneaky dit is.

6 likes

Ik denk idd dat onderschat wordt in hoeverre dat meisje hier zelf een twist geeft aan het verhaal in het kader van sensatie

Waarom verwijdert ze steeds alle comments van Mascha ook

Ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop je haar berichtjes leest en interpreteert. Ik zie zeker wel het irritant lieve wat jullie bedoelen. Heb alleen een ander idee bij de intenties.

Anyway, ik vond deze ‘drama’ over die review verder absoluut niet boeiend dus heb er verder ook niks over te zeggen haha.

4 likes

De juice continues

-verwijderd door moderator-

3 likes

14 likes

“je bent te lief” - dit is onjuist en ongefundeerd.

:joy:

Grootste juice hieraan vind ik eigenlijk dat Max en zijn agency blijkbaar nog in the picture zijn.

13 likes

Ik heb zelf geen TikTok, maar kan iedereen gewoon je e-mailadres zien als je een comment ergens plaatst?

3 likes

Mascha deelt dit nu zelf ook, in het icoontje staat ook CM wat bij Max blijkbaar MT zou moeten zijn.

11 likes

Ik wilde dit net gaan commenten van die CM, bizar verhaal dit. Ben benieuwd naar de vlogs hierover. Ik kijk vaak niet meer maar deze juice

6 likes

Alhoewel ik het niet eens met ben Mascha reactie richting het meisje en blijf ik achter m’n eerdere reacties staan, vind ik het echt wel heel ziek dat dit allemaal gebeurd. Ik hoop dat ze het er niet bij laten zitten om er toch achter te komen hoe de vork nou in de steel zit.

12 likes

Waarom is dit verwijderd? Mag dit niet? @Lula

2 likes

Ik denk omdat het een screenshot van een niet-openbaar profiel is.

4 likes

Ooh, makes sense. Niet aan gedacht omdat ze ruim 300k volgers hebben, voelt dan toch best openbaar

3 likes

Wie zou CM kunnen zijn? Charlotte, Chris, Celeste?

3 likes