Beutyblogtopic XL #15

Mascha deelt dit nu zelf ook, in het icoontje staat ook CM wat bij Max blijkbaar MT zou moeten zijn.

11 likes

Ik wilde dit net gaan commenten van die CM, bizar verhaal dit. Ben benieuwd naar de vlogs hierover. Ik kijk vaak niet meer maar deze juice

6 likes

Alhoewel ik het niet eens met ben Mascha reactie richting het meisje en blijf ik achter m’n eerdere reacties staan, vind ik het echt wel heel ziek dat dit allemaal gebeurd. Ik hoop dat ze het er niet bij laten zitten om er toch achter te komen hoe de vork nou in de steel zit.

12 likes

Waarom is dit verwijderd? Mag dit niet? @Lula

2 likes

Ik denk omdat het een screenshot van een niet-openbaar profiel is.

4 likes

Ooh, makes sense. Niet aan gedacht omdat ze ruim 300k volgers hebben, voelt dan toch best openbaar

3 likes

Wie zou CM kunnen zijn? Charlotte, Chris, Celeste?

3 likes

‘Ik overweeg serieus om naar de politie te stappen’ ik hoor haar dit gewoon zeggen hahaha

9 likes

Deze mail ziet er ook wel meeega gefotoshopt uit zeg jeetje

2 likes

Juicechannel is nu ook al heel lang stil :upside_down_face:. Benieuwd of ze die mail zelf gefrabiceerd hebben of een volger.

6 likes

Massa praat met de politie. Dit is het laatste wat ze er over zegt want ze gaat er mentaal aan onderdoor? đŸ« 

7 likes

Haha wat heeft ze toch een zware baan

15 likes

En waar gaat het nou eigenlijk over? Het is echt een volstrekt uit de hand gelopen situatie. Het lijkt me inderdaad beter als ze beide erover ophouden want het wordt alleen maar erger.

9 likes

Deze situatie gaat idd nergens over, maar het is natuurlijk wel kut dat iemand zich voordoet als jouw management en vervolgens gaat dreigen met juridische stappen tegen anderen.

23 likes

Ja dat is ook kut. Maar hoe er nu door beide wordt gereageerd is alleen maar olie op het vuur gooien. Dat meisje heeft ook weer een hele aparte video geplaatst op TikTok. Ze lijkt me niet helemaal ok, staat ook helemaal met haar handen te trillen. Idk, rare situatie.

5 likes

Het trillen komt door haar medicatie en niet door de situatie zegt ze

2 likes

Waarom zegt iedereen steeds meisje, ze is toch minstens 25 ofzo? Vind ook niet dat ze zich erg volwassen opstelt, wat een drama om niks. iig hebben beiden er flink wat views bij. Mascha zal zich ook vast enorm dramatisch opstellen als dit in haar vlog zit volgende week. Mijn god zeg

19 likes

Jeetje de grote verliezer is die vrouw en de twee draken in dit verhaal zijn mascha en juice channel. Die willen hun gedoe gewoon uitvechten over de rug van haar. Als je dan ook nu hoort dat als Mascha haar zin (niet helemaal) heeft gehad, ze niks meer laat horen etc, bevestigd dat wel m’n gevoel over Mascha. Maar goed ik vlak die juice troep ook niet uit.

Naja aangezien dit hersencelslopende gedoe om gemaakte juice is en daardoor er bijna mentaal aan onderdoor ga net zoals onze Masch, maak ik maar even sushi-achtig iets als comfort food, lees verzopen avocado in soyasaus​:innocent::woman_facepalming: irritainment van de dag ook weer gehad :rofl:

5 likes

Vrouw en moeder van twee kinderen zelfs hehe

3 likes

Ja ik ben 32 maar ben echt beledigd als iemand mevrouw zegt hoor?? Aub meisje

32 likes