Hahaha ja dat snap ik ook wel weer. Laatst zei ook iemand mevrouw tegen mij en ik had eerst niet door dat ze het tegen mij had. Voelde me ook erg oud
Dat heb ik vaak ook bij nieuwsberichten. Dan lees ik bijvoorbeeld: een vrouw van 21… en dan ik (34) vaak ook, jeetje dat is nog een meisje! 🫣
Je zou als agent deze melding moeten aannemen
Heeft iemand nog een follow up over de Dephlin/Juicechannel situatie? Ik heb geen Insta dus ben benieuwd of ze weer iets hebben gepost haha!
Mascha die met een tennis outfit op de golfbaan staat altijd net niet
Vooral ook omdat Gregor dit geadviseerd heeft als “echte golf-outfit”
Beetje chique golfbaan weigert je normaal in zo’n outfit ook gewoon keihard, vond het zo awkward!
Ik zou het wel ongemakkelijk vinden. Maar goed dat is misschien meer mijn persoonlijke ding. Ben geen influencer, dus geloof goed dat de dresscode voor hun heel anders is.
Ik vond de outfit gewoon echt niet geschikt. Smaken verschillen.
Vond het juist overdreven dat ze speciaal voor dit event kleding gekocht hebben, het is niet alsof ze ooit nog gaan golven en zoals @Blablabla zegt, het is een influencer event. Hoop dat er niet werd verwacht dat iedereen een perfect golf-outfit had?
Ja alsof je zo’n wit rokje nog vaak aan gaat trekken? Kan geen 1 gelegenheid bedenken behalve als je dus gaat tennissen. En Gregor had speciaal schoenen gekocht… Al die crop tops die ze heeft gekocht omdat ‘‘jullie zeiden dat ik dat moest doen!!!’’ waar ze zich overduidelijk niet chill in voelt belanden denk ik ook ergens achterin een kast. Triest om te zien, het lijkt haast steeds erger te worden
Mascha vraagt om Lowlands tips want ze kennen alleen burning man en dat heeft geen geld. Volgens mij vergeten dat ze op sziget zijn geweest? Dat is naar mijn mening gewoon een wat groter Lowlands.
Heh? Ze weet toch wel hoe geld en spullen/drank/eten kopen werkt
Wat een interessantdoenerij
Whahaha nou idd vooral met dat spendgedrag van hun lijkt me dat geen probleem hahah wat een aanstellerij
Hahahah als je in een glampinghuisje bij lowlands zit, wat voor tips zoek je dan in godsnaam nog
Nee ze moet toch echt wel even verteld worden dan ze hier geen ijsje krijgt als ze haar boobs flasht hoor…
Klopt 100%
Ze heeft vandaag ook een vlog waarin ze niks heeft gefilmd omdat ze de hele dag in bed heeft gelegen, maar benoemt niet dat dat komt door de tiktok gate
Buuuubs mascha voice
Hahah zo hatelijk als ze dit zegt altijd