Beutyblogtopic XL #15

Hahaha ja dat snap ik ook wel weer. Laatst zei ook iemand mevrouw tegen mij en ik had eerst niet door dat ze het tegen mij had. Voelde me ook erg oud :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dat heb ik vaak ook bij nieuwsberichten. Dan lees ik bijvoorbeeld: een vrouw van 21… en dan ik (34) vaak ook, jeetje dat is nog een meisje! 🫣

17 likes

Je zou als agent deze melding moeten aannemen :melting_face:

8 likes

Heeft iemand nog een follow up over de Dephlin/Juicechannel situatie? Ik heb geen Insta dus ben benieuwd of ze weer iets hebben gepost haha! :coffee:

2 likes

Mascha die met een tennis outfit op de golfbaan staat :smiling_face_with_tear: altijd net niet

15 likes

Vooral ook omdat Gregor dit geadviseerd heeft als “echte golf-outfit” :sweat_smile:

18 likes

Beetje chique golfbaan weigert je normaal in zo’n outfit ook gewoon keihard, vond het zo awkward!

10 likes

Ik zou het wel ongemakkelijk vinden. Maar goed dat is misschien meer mijn persoonlijke ding. Ben geen influencer, dus geloof goed dat de dresscode voor hun heel anders is.
Ik vond de outfit gewoon echt niet geschikt. Smaken verschillen.

2 likes

Vond het juist overdreven dat ze speciaal voor dit event kleding gekocht hebben, het is niet alsof ze ooit nog gaan golven en zoals @Blablabla zegt, het is een influencer event. Hoop dat er niet werd verwacht dat iedereen een perfect golf-outfit had?

14 likes

Ja alsof je zo’n wit rokje nog vaak aan gaat trekken? Kan geen 1 gelegenheid bedenken behalve als je dus gaat tennissen. En Gregor had speciaal schoenen gekocht… Al die crop tops die ze heeft gekocht omdat ‘‘jullie zeiden dat ik dat moest doen!!!’’ waar ze zich overduidelijk niet chill in voelt belanden denk ik ook ergens achterin een kast. Triest om te zien, het lijkt haast steeds erger te worden

4 likes

Mascha vraagt om Lowlands tips want ze kennen alleen burning man en dat heeft geen geld. Volgens mij vergeten dat ze op sziget zijn geweest? Dat is naar mijn mening gewoon een wat groter Lowlands.

19 likes

Heh? :joy: Ze weet toch wel hoe geld en spullen/drank/eten kopen werkt

36 likes

Wat een interessantdoenerij

49 likes

Whahaha nou idd vooral met dat spendgedrag van hun lijkt me dat geen probleem :joy: hahah wat een aanstellerij

24 likes

Hahahah als je in een glampinghuisje bij lowlands zit, wat voor tips zoek je dan in godsnaam nog

10 likes

Nee ze moet toch echt wel even verteld worden dan ze hier geen ijsje krijgt als ze haar boobs flasht hoor…

16 likes

Klopt 100%

8 likes

Ze heeft vandaag ook een vlog waarin ze niks heeft gefilmd omdat ze de hele dag in bed heeft gelegen, maar benoemt niet dat dat komt door de tiktok gate

2 likes

Buuuubs mascha voice

5 likes

Hahah zo hatelijk als ze dit zegt altijd

6 likes