Beutyblogtopic XL #15

Ik denk dan vooral: Niemand verplicht je toch om na 18u nog iets te plaatsen… + Zoveel winkels sluiten niet om 18u dus een stomme vergelijking.

7 likes

Nee, want ben eenzaam JOHANNAELENA

5 likes

Te lui om iets zelf te verzinnen

6 likes

In de vlog van vandaag gaat het er even over

7 likes

Ik vind het allemaal maar zielig voor die avocado.

6 likes

Echt zin in de vlogs van Lowlands waarin ze alles met Burning Man gaan vergelijken

20 likes

Ben erin getrapt hoor, met de nieuwste drop wat items gekocht. Mega veel kattenharen op de broek, een top waar allemaal glitters vanaf waren en het nepleer afgebladderd was. Eigen schuld natuurlijk, begrijp ook niet wat me bezielde :sweat_smile:

9 likes

Na hoeveel dagen zouden ze er achter komen dat er geen orgy dome is :joy:

13 likes

Wie weet organiseren ze wel iets in het huisje haha

5 likes

Dit was toch gratis hoop ik?

6 likes

haha wow ik zie ook echt nu pas dat ik dit in het beutyblogtopic heb geplaatst, dacht dat het het influencerstopic was :melting_face: :melting_face:

4 likes

Ik ben benieuwd hoe Cynthia het golfen gaat monetariseren

18 likes

Een Masterclass geven natuurlijk, want ze speelt al tweeënhalve minuut golf.
Die kennis moet doorgegeven worden!!

21 likes

Zonder naar boven te scrollen wist ik meteen over wie dit ging :sob:

11 likes

Ik ga stuk. “Theorie in the pocket” ook echt alsof het iets moeilijks is. Vragen bij je baanpermissie of GVB zijn echt van het niveau “mag ik gillen, luid praten of muziek spelen via een speaker op de baan”. Maar goed, ze is wel gepast gekleed itt Mascha :joy:

4 likes

Ach ja ze waardeert tenminste wel de kleine overwinningen in het leven.
Zouden meer mensen kunnen doen! (including me)

12 likes

Ik dacht even dat ze haar theorie voor trambestuurder had gehaald, GVB wordt te vaak gebruikt als afkorting!

36 likes

Huh? Ze trekt dat toch zo uit de kast in een vuilniszak? Legt ze dan kleding vol kattenharen zo weer terug in de kast? Ik weet uit ervaring dat kattenhaar overal aan blijft plakken, maar gooi er dan even een roller overheen.

4 likes

Tja ik denk inderdaad zo uit de kast een vuilniszak in gepropt. Vraag me af waarom ze dit uberhaupt doen, ik zou me rot schamen als ik hun was, voor het geld hoeven ze het ook niet te doen lijkt me. Het is eigenlijk een soort Fuck You ik stop er 0 moeite in want mensen kopen het toch wel. Beetje zoals al Masha haar werk.

3 likes

Ik denk dat ze het alleen maar doen zodat de buiten wereld denkt wow goed bezig, zal haar toch een worst wezen verder

3 likes