Denk voor de rug van Gregor. Meestal hebben de glamping huisjes een simpel bed ipv slapen op een luchtbedje.
Ja, dat zal zeker zo zijn
Volstrekt logisch dat ze daarvoor kiezen!
Maar het is natuurlijk extreem raar om te doen alsof ze ineens niet weet hoe geld werktā¦
Als je 683 badjassen kan kopen, weet je ook wel hoe je een vega burger op een festival moet scoren.
En dat ze geen fiets en slaapzakken hoeft te kopen om vervolgens achter te laten voor de zwervers.
Deze post heeft ze niet eens zelfbedacht, precies dit postte een Amerikaanse influencer een paar dagen geleden. Weet even niet meer wie
Was zij vorig jaar ook niet klaar met influencen en nu gaat ze het ineens weer oppakken
Zie ik wel vaker trouwens, dat Nederlandse influencers een post van een buitenlandse influencer letterlijk kopiƫren (vaak te letterlijk waardoor het heel lelijk Nederlands wordt) en zelf posten.
Ik denk dan vooral: Niemand verplicht je toch om na 18u nog iets te plaatsen⦠+ Zoveel winkels sluiten niet om 18u dus een stomme vergelijking.
Nee, want ben eenzaam JOHANNAELENA
Te lui om iets zelf te verzinnen
In de vlog van vandaag gaat het er even over
Ik vind het allemaal maar zielig voor die avocado.
Echt zin in de vlogs van Lowlands waarin ze alles met Burning Man gaan vergelijken
Ben erin getrapt hoor, met de nieuwste drop wat items gekocht. Mega veel kattenharen op de broek, een top waar allemaal glitters vanaf waren en het nepleer afgebladderd was. Eigen schuld natuurlijk, begrijp ook niet wat me bezielde
Na hoeveel dagen zouden ze er achter komen dat er geen orgy dome is
Wie weet organiseren ze wel iets in het huisje haha
Dit was toch gratis hoop ik?
haha wow ik zie ook echt nu pas dat ik dit in het beutyblogtopic heb geplaatst, dacht dat het het influencerstopic was
Ik ben benieuwd hoe Cynthia het golfen gaat monetariseren
Een Masterclass geven natuurlijk, want ze speelt al tweeƫnhalve minuut golf.
Die kennis moet doorgegeven worden!!