Beutyblogtopic XL #15

Zonder naar boven te scrollen wist ik meteen over wie dit ging :sob:

11 likes

Ik ga stuk. “Theorie in the pocket” ook echt alsof het iets moeilijks is. Vragen bij je baanpermissie of GVB zijn echt van het niveau “mag ik gillen, luid praten of muziek spelen via een speaker op de baan”. Maar goed, ze is wel gepast gekleed itt Mascha :joy:

4 likes

Ach ja ze waardeert tenminste wel de kleine overwinningen in het leven.
Zouden meer mensen kunnen doen! (including me)

12 likes

Ik dacht even dat ze haar theorie voor trambestuurder had gehaald, GVB wordt te vaak gebruikt als afkorting!

36 likes

Huh? Ze trekt dat toch zo uit de kast in een vuilniszak? Legt ze dan kleding vol kattenharen zo weer terug in de kast? Ik weet uit ervaring dat kattenhaar overal aan blijft plakken, maar gooi er dan even een roller overheen.

4 likes

Tja ik denk inderdaad zo uit de kast een vuilniszak in gepropt. Vraag me af waarom ze dit uberhaupt doen, ik zou me rot schamen als ik hun was, voor het geld hoeven ze het ook niet te doen lijkt me. Het is eigenlijk een soort Fuck You ik stop er 0 moeite in want mensen kopen het toch wel. Beetje zoals al Masha haar werk.

3 likes

Ik denk dat ze het alleen maar doen zodat de buiten wereld denkt wow goed bezig, zal haar toch een worst wezen verder

2 likes

Ik denk wel gewoon een makkelijke manier om wat extra geld binnen te harken hoor.

5 likes

Is dit weer een “opleiding” of is het deze keer wel een cursus?

3 likes

Zal mascha overstappen op weekvlogs? Veel gemopper de laatste tijd onder haar vlogs😬

4 likes

Ik hoop nog altijd op een masterclass facetune!

6 likes

Deze snap ik niet helemaal. Die roze lijn lijkt voor mij random neergezet. Hoe kun je dit zien? Oprecht interesse haha

6 likes

Als ik een lijn trek ziet het we zo uit

11 likes

Lesje facetune kan ik niet geven, wel lesje verdwijnpunt? Die volgt niet jouw lijn.

25 likes

Ik nu:

IMG_0195

164 likes

70 likes

Ja die betonnen lijn misschien maar je ziet dat die roosters alsnog bobbelig zijn en niet recht lopen

10 likes

Ja sorry ik had een nieuwe geodriehoek

7 likes

Wie is het?

9 likes

5 likes