Ja maar echt ik ga op LL van eethoogtepunt naar eethoogtepunt. Zit je dan met je reiswok op de camping.
Ik ga stuk om JP Balkenende op de poster. Zie dat Schoof nog niet echt doen atm.
Dit, altijd blij als de food line up bekend is
Ik zat te denken wat is er nu precies gaande in dit topic en waarom vind ik dit een beetje irritant. Maar het is inderdaad festival snobisme. Spot on deze term.
Alsof ‘jullie’ manier van het festival meemaken de enige juiste is.
Ik ben een typisch dagjes festivalganger and i love it.
Haha nou Markie kwam ook altijd, dus wie weet.
Ja dat. Alsof het anders geen echte festivalbeleving is? Ik vind alles in die lange post hierboven echt heel ellendig klinken😂 Vind juist bijv het lekkere eten chill & ben zo blij tegenwoordig met alle goede vega opties ipv dat koude knakworstjes en oude eigen broodjes ‘moet’ voor de ‘beleving’
Dat is het echt al minstens sinds midden 00’s
Tomorrowland en Lowlands zijn wel echt twee totaal verschillende festivals.
Nou, moest je het nog niet gezien hebben, Leonie van Gewoonwateenstudentjeeet heeft er vandaag een artikel over geplaatst
Met een dagfestival hoef je in elk geval niet je reiswok mee te nemen. Scheelt weer in je heuptas.
Honger nu. Baal wel dat de ramen er niet is, ideale ontbijt
Ze vond het juist heel leuk en was helemaal extatisch haha. Alleen ze hield het gewoon niet vol
Kan alles in de bolderkar à 359euro zo de vuilnisbak in gereden.
Spreek uit: nehtie pahd
In de eerste minuut van de vlog verteld ze dat het juist wordt aangeraden.
Gregor de almighty
Ze heeft het gelezen. Geen idee waar. Misschien op Reddit?
Dat neusspoelen is wel echt het advies na zon celon behandeling die zij heeft gehad