Ah gevonden, fantastische foto zeg.
Denk eigenlijk dat daar gewoon iets storends op lag (telefoon ofzo?) en die weggeshopt is
Ja vertel het dan even want ook hier heb ik geen idee.
Love Ugly sneakers als random insult
Cynthia!
Ik denk dat het uit is met Estee Lalonde en haar verloofde.
Waarop baseer je dat? Zij zouden toch een dezer dagen gaan trouwen?
Ja dat dacht ik ook, had er ook een reden voor maar ben hem helaas vergeten
Er gaan al geruchten idd dat het huwelijk niet door gaat.
De behoorlijk opvallende verlovingsring die plots niet meer op elke foto staat?
Ze heeft wat filmpjes verwijderd die iets met haar verloving te maken hebben, ze ging ergens anders flatsitten in London terwijl ze daar woont, berichten op instagram dat ze alleen van dr hond houdt. Maar eigenlijk heb ik het op tattle gelezen
Ik heb net een filmpje gekeken van Niomi Smart die weer terug is bij haar creepy cultverloofde en naar een heler gaat en ik vind het filmpje zo bizar. Het lijkt wel alsof hij dr pijn doet en bijna een aanranding ofzo.
Welk filmpje dan?
Ik heb geen ervaring met helen of wat dit ook mag zijn maar ik vond die man een creep. Vooral als hij zegt sit on me.
OMG ziet er heel onprofessioneel en pijnlijk uit zelfs?
Ik volg Estee Lalonde echt al heel lang (al vanaf dat ze Essiebutton was), maar had verder niet iets meegekregen van dat haar verloving misschien verbroken is. Dus ik ging even op Google en kwam toen dus op dat Tattle forum en omg die mensen die daar zitten zijn echt niet goed hoor? Helemaal elke foto en video analyseren met of de bruiloft al dan niet door zou gaan, maar vooral zóveel haat. Echt comments als: als ik het iemand gun dat haar bruiloft niet door gaat is zij het wel, zij en haar vriend waren toch al vanaf het begin niet bij elkaar omdat ze verliefd waren (?? ze deelt volgens mij bewust niks over hem), hij kan beter krijgen en ik hoop dat haar haar er een keer uitvalt na al dat lelijke blonderen etc. etc. Het gaat echt maar door. Hele topics alleen over haar met super gemene titels? Echt bizar dit. Dan zijn wij op dit forum echt geen zure trutten hoor
Haha ja, ik kijk ook al jaren naar een huisvrouw die vlogt (influencer kan je het niet noemen) uit de VS. Gewoon als guilty pleasure, heel niche. Maar er is dus ook een site waarop zij uuuuitgebreid geanalyseerd wordt. Eerst op GuruGossip en nu op een nieuw, soortgelijk forum. Mensen die zelfs in de gaten houden wanneer ze een home workout doet op de Peloton en dan haar statistieken belachelijk gaan maken. Of die al haar Airbnb-reviews opzoeken en afkraken. Ze weten ook alles over de nieuwe vrouw van haar ex-man en zeggen continu hoe goed haar ex het nu voor elkaar heeft tov haar. Je zal maar influencer zijn en dan is dit iemand met ‘maar’ 170k abonnees op youtube