Rond en soepel bb
Ben ik de enige die …
Het wéér iets drinken best een interessant experiment vindt voor haar boek?
Haar boek waar ik geen cent aan ga uitgeven overigens.
Niet zomaar iets, nee nee, op zijn minst een Grand Cru Champagne of een fles Chateau Musar (lekker bij een groot stuk picanha). Dat klinkt een stuk beter als: dit weekend met Willem weer aan de halve liters Hertog Jan (lekker met hamburgers).
Bedankt! Nu moet ik telkens al Cynthia’s schrijfsels minutieus bestuderen.
Eigenlijk is zelfs haar handschrift ‘kijk mij!!’ en irritant.
Ik dacht daarnet heel random aan C’s woonplaatsgenoot Aranka en keek net voor het eerst sinds lange tijd weer op haar blog. Dacht even dat ik de verkeerde URL had ingevoerd toen ik op dit artikel stuitte, maar het is echt. Wat is eigenlijk haar doelgroep tegenwoordig?
Misschien als je 10 jaar droog hebt gestaan ja, maar na een halfjaartje met veel zuchten en steunen zal het allemaal niet zo spannend worden
Haha en vrijer is een synoniem voor geliefde dus als ze dat doet heeft ze echt taalkundig een bord voor haar hoofd
Klinkt als een one night stand na een avondje stappen tbh
Hahaha die Cynthia. Hoe interessant kan je jezelf maken. Die zelfingenomen blik van de laatste tijd maakt het helemaal af.
Ik mis die van vroeger nog steeds. In mijn kindertijd was oudjaarsdag een hoogtepunt van het jaar. Oudjaarsdag stonden opa en oma samen in de keuken om emmers beslag om te toveren tot oliebollen en beignets. En stiekem proeven of ze lekker waren terwijl mijn moeder vond dat het voor 's avonds waren en ik wel gewoon de erwtensoep moest eten die zij maakte. Niets mis met erwtensoep maar dat aten we vaak genoeg…oliebollen van oma niet. Nu ik er aan denk, loopt het water in mijn mond. Zal ik nu naar een kliniek gaan of een boek schrijven😉
Ik las laatst een artikel waarin dit door experts inderdaad werd aangestipt. Dat voor gewoontedrinkers alcoholvrij vaak niet de oplossing is, omdat je de gewoonte en het ritueel er omheen in stand houdt. En omdat de smaak lijkt op alcohol wordt je er ook steeds weer aan herinnerd dat je geen alcohol aan het drinken bent.
Ik vind het ook interessant dat Cynthia voor champagne kiest als herintroductie van alcohol. Een wijn die je na opening eigenlijk binnen een dag moet opdrinken (andere is ie niet meer✨ mooi✨). Tenzij Willem de rest van de fles achterover klokt, gaat ze dus meteen voor meerdere glazen (en ze neemt twee flessen mee).
Nou ja, misschien heeft ze wel zo’n kater dat ze er dan echt vanaf is.
Waarschijnlijk smaakt het gewoon naar meer
Ja ik keek laatst ook toevallig op haar site en haar artikelen vliegen echt alle kanten op de laatste tijd? Een kleine greep uit de recente artikelen:
‘Good to know: dit zijn de vijf grootste misverstanden over konijnen’
‘Een traplift: toegankelijker dan je denkt’
‘Maak van jouw buitenruimte een wellness’
‘Deze vormen van isolatie zijn belangrijk voor jouw woning’
Het lijkt wel allemaal gesponsorde content maar ik zie dat er nergens bij staan en het is ook helemaal niet altijd duidelijk door wie of wat er dan gesponsord zou zijn. Het lijkt ook niet door Aranka geschreven, de schrijfstijl van haar eigen artikelen is zo anders.
(Context: ik heb een blog) - je hebt soms partijen die je blogs aanbieden die echt bij je website passen, zeggen ze. Dan krijg je bijvoorbeeld 100€ per gesponsorde blog, deze wordt aangeleverd en ze garanderen je dan dat je er meerdere per maand krijgt. Zorgt voor een inkomen, maar het is vaak een heel laag bedrag en de blogs passen totaal niet bij je site. Dus ik weet niet zo goed waarom je dat zou doen.
Moet je op de linkjes klikken. Handicare, otolift en iets met konijnenrennen.
hahahahahahahahaha vaak verwacht ik om iets sensationeels terug te lezen hier en valt het tegen maar vandaag was dat absoluut NIET het geval hahahahahaha wat een clown joh. Haha.
Dat is linkbuilding. Dat doen bedrijven om hun SEO posities te verbeteren. Ik doe dat voor mijn werkgever en kreeg ook een lijst van een bedrijf waar de site van Aranka op stond. Ze vragen 600 voor een artikel met 2 linkjes.
Vraag mij dan af hoeveel openen het artikel en klikken ook op de linkjes. De onderwerpen passen nou niet echt bij de doelgroep.
Heb je zelf überhaupt inspraak welke blogs er gepost worden?
Volgens mij maakt het voor SEO niet uit of er op de links geklikt wordt. Het gaat er om dat er door andere sites naar jouw site verwezen wordt waardoor je site volgens Google meer authoriteit krijgt en je hoger binnen de zoekresultaten weergegeven wordt. Hierdoor kunnen mensen die wel een relevante zoekopdracht hebben je beter vinden.
@Strawberry klopt! Hoe meer domeinen er naar jouw website verwijzen, hoe belangrijk Google jouw website vindt (even simpel gezegd) en hoe hoger je in de zoekresultaten komt. Het maakt dus niet uit hoeveel mensen er op de link klikken.