Beutyblogtopic XL #15

Mascha die (vooral in de Tomorrowland vlogs) steeds ‘Youtuppp’ zegt… :roll_eyes:

5 likes

Mas heeft het vandaag over dingen die gaan veranderen voor haar werk en ze gaat het binnenkort vertellen. Ze zegt het icm haar nieuwe kantoor dat ze aan het verbouwen zijn. Wat denken jullie dat de verandering gaat zijn qua werk? Een winkel in het kantoor? Of iets dergelijks?

3 likes

Gewoon minder vlogs

21 likes

oh nee he straks gaat zij ook nog cursussen aanbieden

5 likes

Zou me niks verbazen, ze willen dat kantoor toch ook helemaal film proof maken? Kan maar zo dat je dat als studio kunt gaan huren, al dan niet met begeleiding van Mascha denk ik

13 likes

Zodat ze mensen kan begeleiden in het maken van goede video’s?

24 likes

How to get rich with middelmatig werk

19 likes

Nou die cursus heeft Mas al uitgespeeld

7 likes

Podcaststudio erbij ofzo

7 likes

nou mascha is daar zo goed in dat ik de investering bijna zou overwegen

10 likes

Dit is waarom ik dit forum nog bezoek

5 likes

Estee Lalonde heeft een life update video!! Ik ga even thee zetten en dan gelijk kijken

3 likes

Even lekker thee zetten om de ellende van andermans leven te bekijken :pray:t2:

23 likes

Heeft ze gezegd waarom ze niet meer gaat trouwen?
Het is net als haar vriendin Amelia Liana die ook last minute niet meer ging trouwen

Nee, geen details alleen dat ze het samen besloten hebben en elkaar niet haten.

Maar ze had hem een ultimatum gegeven dus ben niet super verbaasd dat het toch niet goed heeft uitgepakt.

4 likes

Nee ik ook niet eigenlijk. De reacties die ze kreeg van veel vrouwen dat ze het goed vonden dat ze een ultimatum had gesteld verbaasde mij echt. Het klonk bijna alsof ze hem dwong om met haar te trouwen. En in haar video zegt ze dat ze al een paar maanden problemen hebben, terwijl ze pas dacht ik een paar maanden verloofd is.

1 like

Tijd gaat snel, zat ook terug te zoeken omdat het niet zo lang geleden leek maar de video van de verloving was begin September. Nog steeds niet zo lang geleden maar niet maanden zoals ik ook dacht

5 likes

Ik vond dit artikel en ik mis dit echt, dat je even een rondje beautyblogs kon doen.

13 likes

Hahah beantwoord je vraag niet, maar ik kan me herinneren toen al die hippe London Girlies YouTube regeerden en ik naar Londen ging en dacht omg iedereen is daar vast stylish af en dan kom ik aan

Irl de mensen toen ik uit de metro stapte:

34 likes

Die hond maakt toch een hoop goed?

2 likes