Harvey
Oh poeh, ik heb het wel echt met haar te doen, zat zowat mee te janken want ik voel gewoon die gebroken hart.
Ja ik ook, ze was echt gebroken. Ik vond het erg al toen het uitging met Aslan en ze Reggie moesten delen en heb gehuild toen Reggie overleed. Dat was zo een lieve hond. Ik denk dat veel vrouwen zich in haar herkennen dat we soms het gevoel hebben dat we bepaalde mijlpalen moeten halen. Ze had het laatst ook over kinderen krijgen en volgens mij een ivf traject, denk dat ze heel erg de behoefte had aan trouwen, kinderen en het traditionele leven. En dan kan het zo pijnlijk zijn als dat niet doorgaat.
Ik besef nu pas dat dit over Essiebutton gaat en dat zij en Aslan uit elkaar zijn??? Dacht echt dat ze voor altijd bij elkaar zouden blijven, heb hun boyfriend tag video echt 12 keer gekeken toen ik 19 was en een langeafstandsrelatie had, en mijn twee favoriete lipsticks (MAC Syrup en Revlon Black Cherry gebruikt door lichtjes te deppen) heb ik ook van haar! Wat stom dat het slecht met haar gaat.
Ze zijn al wel een aantal jaartjes uit elkaar, maar ze hebben wel nog contact. Ik las ergens dat hij een investeerder is in 1 van haar bedrijven.
Ik denk echt dat Cynthia binnenkort een yoga teacher training gaat doen en dan dat weer gaat uitbuiten
Nouja, als ze toch een opleiding (neem aan dat je dat dan bedoelt met training) volgt tot yoga teacher dan is het toch niet zo gek als ze daar professioneel iets mee gaat doen? Of wat bedoel je met uitbuiten?
Nouja, een yoga teacher training doet tegenwoordig iedereen en z’n moeder, zeker de mensen die naar India zijn geweest. Dus om daar dan weer zo’n groot iets van te maken is wel een beetje overdreven en overbodig toch?
De meeste mensen die yoga beoefenen gaan toch naar hun vaste yogaschool of doen het thuis?
Wat ze bedoelt is dat Cynthia zichzelf continue tot zelfbedacht expert bombardeert als ze aan een ervaring wordt blootgesteld.
Als zij drie keer naar een bol wol heeft gekeken gaat ze al een handwerkcursus @ €394 per les geven.
Moet ze zelf weten, en er zijn genoeg idioten die er voor betalen, maar het begint komisch te worden.
Sorry Monito, deze is voor @rednails , kan het niet aanpassen.
Ja, ik bedoelde ook dat niemand dus zit te wachten op Cynthia die zich lekker speciaal voelt met haar yoga en dan meteen als expert met haar geldklopperij begint. Het is inderdaad een beetje een trend bij haar.
Ze heeft idd wel echt het zelfvertrouwen van een mediocre white guy, zou er bijna jaloers van worden.
Hahahahahaha die reel van mas met wat ze allemaal gaat meenemen naar Lowlands die foodbekers van Stanley. Wat is zij van plan. Hoelang denk zij dat Lowlands duurt. Een reisblender!?
En dan die bolderkar met al die meuk de brug over tillen, succes!
Ze gaan glampen dus dan is het sowieso maar een mini stukje lopen. Maar alsnog belachelijk
Al die reacties ook met “oh echt handig”, nee je wil gewoon die kaartjes winnen
Hahaha what the fuck ik dacht dat het overdreven was maar een heel gasstel en borden en een wok??? Oké dat gasstel zag ik wel vaker op Lowlands maar dat was dan alleen voor ontbijt met havermout of noedels, niet om echt te koken. Echt wat een overconsumptie weer, bizar.
Pffff echt schandalig dat je schaamteloos dit allemaal kan tonen, gekocht voor een weekendje.
Die borden? Reisbestek??? Een reiswok???
Ga even langs de kringloop, haal wat bestek en borden??
Een mini koffiezetapparaat???
En wie gaat er voedsel halen en dat in zo’n bakkie bewaren? Die porties zijn echt niet groot genoeg om te bewaren ipv in een keer op te eten. En ook as if zij daar uitgebreid gaan koken met die wok, doe even normaal
Ik ga helemaal stuk hoe delulu
En ik al die jaren maar zwoegen over die tyfus brug met container
Wtf moet je met een reisblender??
Zeiden ze met z’n allen in koor
(Mijn vriend en ik zeiden dit hardop terwijl jouw bericht binnenkwam)