Maar met dat laaste ben je toch ook gewoon een knuppel
Gelukkig had de groep fleecedekens mee voor de zekerheid, daar heeft hij onder gelegenš
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest maar Google net die brug. Moeten ze die bolderkar daar dan elke keer overheen tillen of 1 keer. Lijkt me niet echt chill voor Greg zijn rug.
Er is al een aantal jaar geen brug met trap meer. Het is een gewone brug geworden. Dus geen probleem meer.
Haha jouw posts de laatste tijd hebben echt een bijna poƫtische schoonheid, heerlijk
Waarom zou je moeten afzien als het niet hoeft? Wat Mascha doet is dan weer over de top, maar waarom āmoetā je op een lek luchtbed en niet douchen etc. Alsof dat is waar een festival om draait.
Zo is het, Aardappels.
JA! De tijd dat festivals niet eens uitverkochten en het echt iets was voor de kampeerders/die hards op de middelbare. Alle meiden uit mijn klas die vroeger hun neus ophaalden voor 3 dagen modder happen lopen nu met glittersteentjes op hun gezicht te pronken.
En I mean: love glitter enzo, dus ik geniet er nu ook wel van, maar festivals van nu zijn echt totaal iets anders dan vroegah
Hahaha ik open die story en het eerste item is precies hetzelfde gaspitje als ik mee had naar dtrh. Wel echt van genoten want het water werd voor het eerst heet genoeg voor goede instant noodles
Ze heeft iig weer genoeg spullen voor een nieuwe declutter zaterdagvideo
Zo grappig, ik woonde vroeger redelijk dichtbij (halfuurtje) Biddinghuizen, waar LL is. En in 5 Havo mochten dan de āskaters en altoāsā een paar dagen extra vrij als LL buiten de vakantie viel. Die gingen daar allemaal heen. Oh how times have changed qua publiek
En qua leerplicht
Haha, love dit festivalsnobisme Ik kom nog uit de tijd dat mijn Lowlandskaartjes in guldens waren, dus snap hem helemaal. Al heb ik wel gewoon altijd (bijna) elke dag gedoucht
Met terugwerkende kracht spijt dat ik hier niet was
Ja maar echt ik ga op LL van eethoogtepunt naar eethoogtepunt. Zit je dan met je reiswok op de camping.
Ik ga stuk om JP Balkenende op de poster. Zie dat Schoof nog niet echt doen atm.
Dit, altijd blij als de food line up bekend is
Ik zat te denken wat is er nu precies gaande in dit topic en waarom vind ik dit een beetje irritant. Maar het is inderdaad festival snobisme. Spot on deze term.
Alsof ājullieā manier van het festival meemaken de enige juiste is.
Ik ben een typisch dagjes festivalganger and i love it.
Haha nou Markie kwam ook altijd, dus wie weet.