Gekregen want is gewoon spon van Bol
Jama jongens met die prijzen van het voedsel bij festivals als Lowlands tegenwoordig⦠Massa is veel goedkoper uit zo (zelfs als ze het wel allemaal zelf zou hebben gekocht) incl inhuren van een paar jochies die wel ff die kar over de brug willen trekken. En remember haar Burnie ervaring he: alles naderhand doneren hoort erbij (dit is half sarcastisch). En alles voor de vibezzz
Huh met haar portemonnee ga je toch alle snacks van het terrein eten, eten op LL is echt heel nice. Geen noedels eten van een keramiek bord.
Omg dit is ook gewoon echt de meest willekeurige rommel in samenwerking met de Bol . Com. ons aan proberen te smeren.
Oke gekregen gekocht, potato potato, of je het nou koopt of krijgt het blijft belachelijk dat je dit allemaal voor een weekendje tot je neemt
Heb al jaren geen hauls enzo meer gekeken dus misschien dat ik het daarom zo schokkend vind lol
Nou dit ja, die spullen gaan ze echt niet mee lopen zeulen. Video gemaakt, spongeld binnen, troep in de kast, bolderkar wel mee. We gaan echt geen beelden zien waarop al deze spullen gebruikt worden tijdens een weekendje Lowlands
Haha, ik ging ooit met vriendengroep+zusje naar een festival. En iedereen wilde bij ons chillen want wij hadden zoān gaspitje en gaven iedereen lekkere koffie, knakworsten en broodjes eiš. Maar 1 pannetje is dan voldoende eigenlijk. We voelden ons wel de moeders maarja, waar jarenlang kamperen toch ergens goed voor is geweest. Sommige dachten: oh we hebben geen slaapzak nodig want het is zomerš. Niet wetende dat het erg afkoelt snachts op de grond.
Maar met dat laaste ben je toch ook gewoon een knuppel
Gelukkig had de groep fleecedekens mee voor de zekerheid, daar heeft hij onder gelegenš
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest maar Google net die brug. Moeten ze die bolderkar daar dan elke keer overheen tillen of 1 keer. Lijkt me niet echt chill voor Greg zijn rug.
Er is al een aantal jaar geen brug met trap meer. Het is een gewone brug geworden. Dus geen probleem meer.
Haha jouw posts de laatste tijd hebben echt een bijna poƫtische schoonheid, heerlijk
Waarom zou je moeten afzien als het niet hoeft? Wat Mascha doet is dan weer over de top, maar waarom āmoetā je op een lek luchtbed en niet douchen etc. Alsof dat is waar een festival om draait.
Zo is het, Aardappels.
JA! De tijd dat festivals niet eens uitverkochten en het echt iets was voor de kampeerders/die hards op de middelbare. Alle meiden uit mijn klas die vroeger hun neus ophaalden voor 3 dagen modder happen lopen nu met glittersteentjes op hun gezicht te pronken.
En I mean: love glitter enzo, dus ik geniet er nu ook wel van, maar festivals van nu zijn echt totaal iets anders dan vroegah
Hahaha ik open die story en het eerste item is precies hetzelfde gaspitje als ik mee had naar dtrh. Wel echt van genoten want het water werd voor het eerst heet genoeg voor goede instant noodles
Ze heeft iig weer genoeg spullen voor een nieuwe declutter zaterdagvideo
Zo grappig, ik woonde vroeger redelijk dichtbij (halfuurtje) Biddinghuizen, waar LL is. En in 5 Havo mochten dan de āskaters en altoāsā een paar dagen extra vrij als LL buiten de vakantie viel. Die gingen daar allemaal heen. Oh how times have changed qua publiek
En qua leerplicht