Ze heegt gewoon burning man vibes.
Ja als ze iets wil uitdelen dan kan ze beter muntjes uitdelen
Gewoon mee naar binnen smokkeken toch
Wie de fuck zit er ook op die dingen te wachten. Sowieso een zak snoep, heb jaren met echt schijtveel wespen gehad
Mensen die hard gaan hebben wel interesse in snoepjes
Niet deze
Stoer
Heb je al een droge bek, komt iemand met van die smerige droge ufo’s aan
Ja met poeder erin
Hoezo zou je problemen hebben met iemand die het leuk vindt om snoep uit te delen op een festival?
Ook vast voor ll ingekocht?
Hhahaa oke ik had niet door dat het dat soort snoepjes waren. Ja dat is best wel naar hahaha
Dit klopt inderdaad.
Mijn dochter heeft het een paar maanden geleden gehad en ik moest 3 weken lang 3 keer per dag haar neus met zoutoplossing doorspoelen… de hel!
Jij bent namelijk nog precies hetzelfde als toen je in de 2e zat en je interesses en voorkeuren zijn totaal niet veranderd?
Precies niet mijn punt maar oke
Het ging erom dat de oude nostalgische festivalcultuur niet meer echt bestaat (ten minste niet op de mainstream festivals), niet dat mensen niet van mening mogen veranderen
Wat was dan het punt dat je wilde maken door die meisjes te benoemen?
Ik denk dat sommige ook wel vergeten dat het niet voor iedereen helemaal te doen is om een ‘typische’ festivalganger te zijn. Mensen met rugklachten, darmproblemen, angst om in een plek te slapen zonder slot. Sommigen mensen met een niet-witte Nederlandse achtergrond hebben het kamperen ook niet vanaf jeugd af aan meegekregen, die hebben ook niet alle spullen ervoor en van sommige van hun merk ik dat ze graag willen gaan maar dat ze dat hele kamperen als een opgave zien omdat ze dat nog nooit hebben gedaan. Laat die mensen lekker dagjesmensen zijn en genieten. Ik vind het nu juist inclusiever dan vroeger omdat het veel gemengder publiek is.
Best een beetje apart om “etnische” achtergrond in één adem te noemen met “andere” handicaps
Oh je maakt er echt iets veel groters van dan ik überhaupt bedoelde. Bouwde gewoon voort op @kali’s nostalgische woorden en was gewoon even een snob over hoe vroeger alles beter was.
Denk eigenlijk niet per de dat het inclusiever is nu: het is allemaal 3x zo duur geworden en juist omdat je er nu helemaal tip top uit hoort te zien is dat ook niet voor iedereen weggelegd. Vroeger kon je gewoon 3 dagen dezelfde hoodie aan en het boeide letterlijk niemand