Was toch gewoon een 2 onder 1 kap woning/hoekhuis
Halfvrijstaand
volgens mij heeft ze ook weleens gezegd dat ze dat huis hadden gekocht met het idee om daar een gezin te stichten en als dat langer op zich laat wachten dan je dacht is het misschien ook confronterend om in zo’n enorm huis te blijven wonen met zijn tweeën.
Ik weet van dat huis eigenlijk vooral nog dat ze twee van die mini palmpjes in twee van die enorme olievaten hadden staan.
En dat de tv hoek een soort donkere grot was.
Het stond toch ook op de meest ongezellige plek ooit? Ik snap wel dat als ze graag in grote steden wonen je niet heel gelukkig word van een nieuwbouwwijk waar helemaal niks te beleven is. Je kunt ook gewoon een miskoop doen qua huis
Ze hadden echt een heel ongezellige tuin.
Gregor zag het als investering. Hij is makelaar dus… Gelukkig was het een heel kaal raar huis. Dus hadden ze het ook zo weer leeg.
Valt wel mee met ongezelligheid daar hoor, alleen licht het meer tegen een dorp aan en is het niet dichtbij het centrum van DH en je merkt dat zij wel bij een centrum willen zitten.
Ik dacht dat het vooral met issues uit haar jeugd te maken had. Omdat ze zo gewend was aan een kleine woning voelde ze zich niet thuis in dat grote huis.
Noemde we dat huis de bunker?
Ja toch
Ze zijn in ieder geval echt op Lowlands! Net in de rij gespot voor de douches. Het zijn net echte mensen
Moest meteen aan dit topic denken:
Dit is pas boeiend als je met ze hebt afgesproken
Ik dacht ‘heh’ heeft Lowlands een nieuwe stage. Maar is dus een datingapp haha
Maar wat is je punt, dat ze erop zitten? Jij dan toch ook?
yes is al heeeeel lang bekend dat zij op die app zitten
ben eigenlijk meer benieuwd hoe hun profiel eruit ziet… zijn het MURICA fotos en alles pastel kleurig en cutesy wootesy?!
Huh maar jij woont toch veel verder weg? Of komt het omdat ze nu op LL zijn?
Maar wat we nu willen weten is of je een match was?
Ik was benieuwd naar de ervaring van Mascha op Lowlands. Maar dat glamping-gebeuren lijkt me echt zo saai! Een echt bed is dan wel weer chill.
Ik snap ook niet hoe zij vierdubbel zoveel keer spullen meekrijgen met zijn tweeen dan ik. Ik moest ook een tentje en slaapgerei mee. Dat douchebakje van Mascha ook echt😆
Verder echt saaie vlog, heel kort en niks over wat ze de eerste dag hebben gedaan zoals welke artiesten gezien enz.