Beutyblogtopic XL #15

Precies! (dat schreef ik voordat je toevoegde “Maurice ook”)

3 likes

ik ga echt al een kwartier stuk om deze post

38 likes

Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen

2 likes

omg lekker gniffelen op de zondagochtend hier :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Ik mis oprecht de grap even denk ik?
Dit kan toch best een ding zijn? Misschien trek ik hem nu te ver door, maar toen ik op een groep werkte met jonge meiden welke te maken hebben gehad met seksueel geweld was een slot op de deur een ontzettend belangrijk iets. Hun kamer, hun veilige haven, hun slot.

Maargoed nogmaals, ik denk dat ik de grap miste?

13 likes

Ja, je mist de grap.

5 likes

Er is geen grap, er zitten een paar mensen die op bijna alles wat ik hier post het nodig vinden om mijn mening en mij helemaal belachelijk te maken. Ik vind het sneu dat er een groepje is die mij probeert weg te pesten van het forum. Ik wil jullie echt vragen om mij met rust te laten en als mijn meningen jullie op de een of andere manier triggeren dan kan je mijn forumreacties blokkeren. Mij een witte gepriviligeerde phd doende messiah noemen, echt waar is dit pestgedrag voor nodig.

14 likes

Je zegt vaak gewoon best belachelijke dingen. In dit geval ga je niet in op het gesprek erboven, iedereen weet dat mensen met een beperking niet bepaald de personen zijn die de sfeer op een festival veranderen, daarnaast maak je een karikatuur van de groepen waar je het over hebt (of wil je oprecht beweren dat je niet witte mensen kent die dolgraag naar een festival willen, rijk genoeg zijn voor een kaartje, maar te arm voor een black and white tentje en te dom om een festival paklijst te googlen) Ik zou dat ook framen als een persoonlijke aanval zodat je niet hoeft stil te staan bij of wat je zegt enigszins ergens op slaat.

19 likes

Hoezo zie ik de laatste tijd zoveel mensen iets achterlijks posten en als ze er dan daarna op aangesproken worden vervolgens het slachtoffer gaan uithangen en doen alsof het aan de pest cultuur ligt hier dat ze worden aangesproken???

23 likes

Het is ook geen klein groepje mensen dat commentaar op je heeft. Het zijn er veel èn veel verschillende, dus ik denk toch echt dat je het hier meer bij jezelf moet zoeken ipv constant ‘pestgedrag’ te roepen.

5 likes

e31

15 likes

Je mag uiteraard je mening hierop geven, maar ‘domme trut’ lijkt me niet nodig. Laten we het wel netjes en respectvol houden (en ja, ook als evt de ander dat niet doet).

96 likes

Ik ga out domme trut met je jankbek is echt een waanzinnige uitspraak

11 likes

Huh ik ga out, wat bedoel je?
ik lig dubbel
ik sta versteld in positieve zin
ik sta versteld in negatieve zin
ik zeg m’n account op
anders

15 likes

Hahaha als een festival niks voor je is, dan is het niks voor je. Zo moeilijk is dat toch niet?

Of moet ik nu vinden dat hardstyle feesten mij ontnomen worden omdat ik niet van tering harde muziek hou huilie huilie

10 likes

Hahaha alsof ALLE Nederlanders kampeerervaring hebben. Wat een idiote discussie.

En meiden welke moet zijn die @ degene die post over seksuele trauma’s en daarom niet naar Lowlands kunnen.

10 likes

Huh is dit serieus of ben je nu sarcastisch? :no_mouth:

5 likes

Hahahaha ik lig dubbel is hetzelfde als ik ga out

Zeg mijn account niet op tenzij jij mij zat bent ja weetje dan is het uit mijn handen

7 likes

Omg ben jij diegene die in een groepsapp spelfouten corrigeert als iemand iets verdrietigs stuurt?

21 likes

Hahaha nee! Maar welke ipv die vind ik zoooo storend en dit icm deze bizarre discussie irriteerde me zo erg dat ik het moest verbeteren.

14 likes