Beutyblogtopic XL #15

Hahahhahahah

@desecretaris , out 🫡

4 likes

Tanya Burr gaat verhuizen en ik heb al zo veel zin in de verhuis- en renovatievlogs!!

2 likes

Ik keek haar vlogs altijd zo graag! Dat was de periode dat Alfie, Zoe, Gabriella en Tanya echt dé vloggers waren. Toen was Tanya nog met Jim samen, realiseer me nu dat dat echt lang geleden is ook. Wou laatst nog haar oude vlogmass terug kijken maar die staan helaas niet meer op haar kanaal.

4 likes

Ik ook vind het ook leuk dat ze weer is gaan vloggen. Haar interieurstijl is mijn lievelings, heel Engels, gezellig en leuke kleuren.

1 like

Wie

4 likes

Ik gok de vlogger waar deze forummer het twee posts hierboven over heeft

22 likes

Hoort dit in dit topic?

Ik dacht yes, Mas zal wel weer iets bizars hebben gedaan, gaat het over allemaal andere dingen :frowning:

5 likes

Vind het fascinerend is dat de influencermarkt niet totaal verzadigd is, lees elke week wel een naam die ik nog nooit eerder gehoord heb, hoe veel rijke influencers kunnen er zijn :sweat_smile:

24 likes

Tanya Burr is zeker wel een grote vlogger van een aantal jaar geleden uit Engeland. Ze had zelfs een hele make-up lijn etc. Dat is nu misschien niet meer zo spannend omdat elke influencer wel een eigen lijn met iets heeft onderhand, maar toen (jaar of 10 geleden ongeveer) was het een heel ding.

Tanya, Zoe, Gabriella en Alfie zijn zeg maar onze Mascha, Cynthia, Debby en Monique qua bloggers/vloggers van ‘vroegah’

24 likes

Ken je klassiekers, deze meid was influencer voordat het een naam had.

35 likes

Aha ken ze ammaal nie, Debby en Monique zegt me ook niks :sweat_smile: I’ll see myself out.

8 likes

Het voorbeeld van de slaapkamers was anekdotisch om te onderbouwen dat datgene wat @Maurice zei echt niet zo hi ha hooo hilarisch en onzinnig was als hoe jij erop reageerde.

Angst om ergens te slapen zonder slot kan een valide reden zijn om niet naar een meerdaags festival te gaan. Plus meiden die op een leefgroep wonen kunnen prima naar festivals gaan hoor. Sterker nog, in het kader van normalisatie kan dit juist een mooie stap zijn in hun traject.

Je kan prima het vaak niet eens zijn met Maurice, maar met deze reacties sloeg je gewoon de plank mis

10 likes

Hear, hear!

Knap dat je nog de moeite neemt voor deze uitgebreide uitleg want je had allang gelijk en een punt.

9 likes

Ik denigreer mensen en dehumaniseer je? Jeetje wat een overtrokken reactie op een post van mij. Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je zo extreem reageert op mijn reactie en mij een domme trut noemt. Ik scheld niemand uit en jij vindt dat wel nodig.

7 likes

Ach kom, ze had al toegegeven dat dat niet netjes was. Wanneer kom je nou eens op de inhoud terug?

10 likes

Op de inhoud? Het was met mijn post echt niet de bedoeling om over te laten komen dat een groep benadeeld wordt. Ik bedoel alleen maar sommigen hebben redenen om liever niet in een tent te slapen: geen ervaring doordat ze het nooit gedaan hebben, darmproblemen en liever naar een eigen wc gaan of rugproblemen. En met laat ze lekker bedoel ik niet iemand specifieks die ze moet laten maar meer een algemene uitspraak laat ze lekker. Ik weet dat alles op een andere manier geïnterpreteerd kan worden maar ik bedoel er niks zwaars of zo diep mee. En naar het forum komen om veren in mijn kont te krijgen als er iemand hier op het forum is die veel commentaar krijgt ben ik het wel, dus ik kom hier echt niet voor mijn ego. Ik kom hier toch voor een beetje gezelligheid maar er wordt soms zo op de man gespeeld dat ik het steeds ongezelliger vind.

12 likes

Voor zover ik weet reageer ik normaal niet op je maar dit is het deel waar mensen over vallen.

Alsof het voor niet-witte Nederlandse mensen een onoverkomelijke opgave is om een tent en een luchtbed te regelen en op te zetten.

15 likes

Joh zo bedoel ik het echt niet, excuses als dit zo is overgekomen.

5 likes

Ik vind dat je nu wel heel erg haar woorden verdraait. Zo kan ze nooit iets zeggen wat goed valt

10 likes

Ik snap ook wel dat ze dit niet letterlijk zo bedoelt, en dat dit niet de intentie is, maar het leest wel denigrerend.

En heel eerlijk, ik denk ook niet dat het gezegd had hoeven worden. Er kan genoeg gezegd worden over accessibility en inclusiviteit op festivals, dat niet witte mensen kamperen misschien spannend vinden is niet de hot take die je (algemene je) denkt dat het is.

6 likes